Gavin
Legacy Member
ge moet kijken waarvoor ze dat geld gebruiken ehFLT zei:Waarom al dat geld pompen naar 3de wereldlanden? Omdat ze dan een jaarke langer kunnen leven in hun miserie? Nuja je hebt geluk of niet in het leven en wij hebben het geluk dat we in België geboren zijn (of wonen) *punt*
als dat is om te ontmijnen, protheses etc -> heel goed
maar om daar eten te storten etc -> nee
ik stort dus bijgevolg niets
Er worden ontwikkelingsbudgetten genoeg vrijgemaakt, degene die het sturen zouden het geld beter moeten verdelen zodat ze terug op eigen benen kunnen staan (
)ik zou gelijk jm jarre doen, heel alfacam optrommelen en neerstrijken met 10 reuzeschermen en een show met alles erop en eraan in de woestijn..
om dan te zeggen dat er watertekorten zijn en daar geld voor nodig is!

?



