virtualdude
Legacy Member
Waar is de optie: Nee ik steun geen goede doelen die totaal geen resultaat opleveren.
Als je al kijkt dat het geld welke ingezameld is voor de Tsunami voor nog meer dan de helft gwn geblokkeerd op een rekening staat. Al dat geld wordt uitgegeven aan administratie en belegd voor winst.
De echte personen die er nood aan hebben zien er geen bal van.
Ik heb niks tegen het doel van die arme personen die voor het leven verminkt zijn door landmijnen maar van het gros van het geld zien zij niks. Materiele steun zien ze wel gezien de organisaties deze niet kunnen cashen op de beurs/laten rentenieren. De organisaties hebben nog massa's geld op hun rekeningen staan. In plaats van constant in te zamelen zouden ze beter erst wat uitgeven.
En last but not least: Er zijn ook armen in België deze moeten ook niet vergeten worden in plaats constant de armen in het buitenland te helpen en de eigen armen te verwaarlozen.
just my two cents
Als je al kijkt dat het geld welke ingezameld is voor de Tsunami voor nog meer dan de helft gwn geblokkeerd op een rekening staat. Al dat geld wordt uitgegeven aan administratie en belegd voor winst.
De echte personen die er nood aan hebben zien er geen bal van.
Ik heb niks tegen het doel van die arme personen die voor het leven verminkt zijn door landmijnen maar van het gros van het geld zien zij niks. Materiele steun zien ze wel gezien de organisaties deze niet kunnen cashen op de beurs/laten rentenieren. De organisaties hebben nog massa's geld op hun rekeningen staan. In plaats van constant in te zamelen zouden ze beter erst wat uitgeven.
En last but not least: Er zijn ook armen in België deze moeten ook niet vergeten worden in plaats constant de armen in het buitenland te helpen en de eigen armen te verwaarlozen.
just my two cents



)