Archief - Music For Life

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ga je een plaat aanvragen en het rode kruis steunen met hun actie?


  • Totaal aantal stemmers
    286
  • Opiniepeiling gesloten.

warre

Legacy Member
Een prachtig initiatief van stubru en één om geld in te zamelen voor het rode kruis die het meeste daarvan gaat gebruiken voor slachtoffers van landmijnen.

Doe je ook mee?

stubru.be

coap

Legacy Member
ik zen vandaag is gaan zien , twas wel cool gedaan . Kheb den ezel uitgezwaait :P ma geld storten? no weej ^^

warre

Legacy Member
ik ben zelf ook maar een arm studentje maar zal in de komende dagen wel mijn bijdrage leveren en er nog een leuk plaatje voor op de radio krijgen ook :)

Spectre

Legacy Member
uw opties mochten wel wat meer uitgebreid zijn.
Ik ga niks steunen en ik steun verder ook niks. Ouders steunen al genoeg.

^^pathfinder^^

Legacy Member
Kmoet hen eens gaan bezichtigen, is nie zo ver van mn kot.

Thin Liz

Legacy Member
Die zaken op ebay zijn wel interessant, er zitten enkele leuke zaken bij. Alleen zijn ze voor de 'normale' student/werkende mens niet echt betaalbaar... Een gouden plaat voor 810 euro? knap veel geld, wel goed voor het Rode Kruis natuurlijk... :) Misschien ook dankzij de stromannen die op ebay zitten, die al dan niet voor Stubru werken ;)

Massis

Legacy Member
waar is de optie "nee" , gewoon wegens "nee ik geef nix aan goede doelen"

anyway, ik ben arm studentje, maar vind het ook wel een zalig initiatief!

warre

Legacy Member
dat mogen ze hier dan posten hé.

Dat ze liever al hun geld uitgeven aan de nieuwste game voor hun eigen plezier.

clubje

Legacy Member
punkrockdude zei:
waar is de optie "nee" , gewoon wegens "nee ik geef nix aan goede doelen"

Ge zijt Arsène uit Willy's en Marjetten?

Ik snap da nie, da mensen zo graag koketteren met hun egoïsme.

Enfin, misschien ga ik wel eens een plaatje aanvragen, ik vraag me alleen af hoe lang het dan duurt voor ge uw plaat hoort. Allicht niet direct als er een wachtlijst is...ik steun per maand 5 euro aan zowel amnesty international en oxfam. Ge voelt dat niet, als dat automatisch van uw rekening gaat, en het gaat toch naar het goeie doel. Waarom niet

GMotha

Legacy Member
clubje zei:
Ik snap da nie, da mensen zo graag koketteren met hun egoïsme.
Ik snap dat niet: mensen die zichzelf zoveel beter moeten voelen omdat ze af en toe eens aan't goede doel geven. Tis dan nogal makkelijk het woord egoist te gebruiken, niwaar?

Om al een eventuele reactie te counteren: niemand weet hier of ik al dan niet hier en daar wat doneer, en de hoeveelheid is eveneens onbekend voor u. Als ik iets voor't goede doel doe, doe ik het omdat ik het wil en doe ik me zelf niet voor als filantroop n°1.

Erger dan het "egoïsme" van de mensen die niets aan het goede doel schenken is het hypocriet en megalomaan gedrag van sommigen die wel storten.

-etienne-

Legacy Member
hoe kunt ge nu zo ne dikke typo in uwe title laten staan :oink:

misuc .... :doh:

servi

Legacy Member
-etienne- zei:
hoe kunt ge nu zo ne dikke typo in uwe title laten staan :oink:

misuc .... :doh:

misschien bedoelde hij wel : me suck ?

;)

In ieder geval : nee.

Ik heb het nu eenmaal niet voor studio Brussel.

Bontus

Legacy Member
Ik steun het rode kruis door stickers te kopen, ligt altijd een strook en elk van onze auto's thuis. En bloedgeven ook eh.
Platen aanvragen is wel leuk maar ik luister toch nooit radio.
voted: no, crap budget

passero

Legacy Member
is wel mooi initiatief maar ik ga toch geen aanvragen omdat ik niet luister en ik steun andere zaken...

Ik vind eigenlijk dat het beter is dat ze eerst eens belgië aanpakken... hier is ook armoede genoeg. Ik zou veel liever veel tijd of geld willen steken in iets waar ik resultaat van zie... als je nu het rode kruis, amnesty enzo steunt, dan verdwijnt dat in 1 pot en zie je heel moeilijk resultaat... ok, het duurt wss 10tallen jaren eer er resultaat van kan geboekt worden maar toch...
Als je lokaal iets steunt dan zie je direct dat het opbrengt en geeft imo een beter gevoel. Mss is dat beetje egoïstisch, maar dan geen individualistische egoïsme...
enfin ja, you got my point

SweetEmmaRose

Legacy Member
reteiP zei:
Ik steun het rode kruis door stickers te kopen, ligt altijd een strook en elk van onze auto's thuis. En bloedgeven ook eh.
Platen aanvragen is wel leuk maar ik luister toch nooit radio.
voted: no, crap budget

als ik zou mogen zou ik ook bloed geven, maar geld geven doe ik gewoon ni.

ironhorn

Legacy Member
net voor 10 euro een plaat aangevraagd (angel corpus christi met me and my beretta)

waarom? het is een goede plaat en ik durf geen bloed te geven, terwijl ik wel zou willen

spijtig genoeg kunnen ze niet alle platen draaien staat der in de mail :(, hopelijk doen ze die dubbel der dan uit fzo :(

coap

Legacy Member
Ironhorn zei:
net voor 10 euro een plaat aangevraagd (angel corpus christi met me and my beretta)

waarom? het is een goede plaat en ik durf geen bloed te geven, terwijl ik wel zou willen

spijtig genoeg kunnen ze niet alle platen draaien staat der in de mail :(, hopelijk doen ze die dubbel der dan uit fzo :(
denk da ze gaan voor de hogere bedragen , daarstrax al was het gemidelde per plaat ongeveer 50 euro

warre

Legacy Member
toch plezant om te weten dat er zovele hier iets geven om andersmans geluk :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan