Archief - Music For Life

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ga je een plaat aanvragen en het rode kruis steunen met hun actie?


  • Totaal aantal stemmers
    286
  • Opiniepeiling gesloten.

klennepette

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
ik kan ook geld van een ander op doen hoor ;)

En het verschil is? :p
Het is vooral belangrijk wie geld geeft en niet dat er landmijnen geruimd worden zeker?

Conqie

Legacy Member
klennepette zei:
En het verschil is? :p
Het is vooral belangrijk wie geld geeft en niet dat er landmijnen geruimd worden zeker?


ik dacht dat zarathustra bedoelde dat die politiekers in zijn achting gestegen waren, gewoon verkeerd gelezen ^^

maar over wat ben jij nu aan het mekkerren?

klennepette

Legacy Member
dat was nu ni op u bedoelt maar het valt me gewoon op dat mensen die 5€ geven aan t een of ander goed doel de hemel in worden geprezen.
En een rijke stinkerd die €2000 geeft dat vind iedereen precies normaal want die heeft toch genoeg.

_DM_

Legacy Member
virtualdude zei:
Geld geven en diegenen die er nood van hebben zien er niks.

't Grootste voorbeeld zijn de hotels. Bijna onmiddelijk werd ze teruggebouwd en zelfs nog groter. gratis bouwgrond é.
De arme visser mag weer op zijn kin kloppen. 'k zal nooit de woorden van de visser vergeten: "Wow ik vin het echt leuk dat jullie zoiets voor ons doen daar in het Westen maar we weten toch dat we er uiteindelijk niet veel van zullen zien. Maar toch bedankt"


De basisidee is wel goed maar de manier trekt op geen ballen. (Nu gaat de Belgische staat weer een gebouw verkopen ervoor :D)

Voor zulke landen zijn hotels van zeer groot belang, die landen leven grotendeels van het toerisme.
Daarom zeiden veel mensen na de tsunami op TV dat de toeristen zo snel mogelijk terug moesten komen.

zarathustra

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
ik dacht dat zarathustra bedoelde dat die politiekers in zijn achting gestegen waren, gewoon verkeerd gelezen ^^

maar over wat ben jij nu aan het mekkerren?

nee, net niet :p Dat is zo van "oooh kijk eens wat de regering doet.." (met ons eigen geld)

_DM_

Legacy Member
Tja, ze doen alles met ons geld, daar zijn belastingen voor he...
Of dacht je dat ze geld tevoorschijn toveren ? :)

zarathustra

Legacy Member
_DM_ zei:
Tja, ze doen alles met ons geld, daar zijn belastingen voor he...
Of dacht je dat ze geld tevoorschijn toveren ? :)

neen ik denk niet dat regeringen geld toveren. :ironic: Ik erger me aan het enthousiaste 'oh kijk eens ze geven geld' gereageer van de idiote massa die waarschijnlijk wel denkt dat ze geld toveren.

Thin Liz

Legacy Member
''BANGKOK - Zeven westerse landen, waaronder Nederland, vermoeden dat geld dat ze doneerden aan Thailand voor het identificeren van de slachtoffers van de tsunami, voor andere doeleinden is aangewend. Dat heeft een medewerker van de Amerikaanse ambassade in Bangkok maandag gezegd op de gebruikelijke voorwaarde van anonimiteit. De landen hebben een brief gestuurd naar de Thaise politie waarin wordt gevraagd om een onderzoek.

Een niet bij name genoemde diplomaat zei tegen het blad The Nation, dat een kopie van de brief op zijn website heeft gezet, dat mogelijk 60 procent van de 1,6 miljoen dollar die was bestemd voor het centrum dat de tsunami-slachtoffers in Thailand intensifieert, gebruikt is voor reiskosten en allerlei andere uitgaven.

Behalve Nederland gaven ook de Verenigde Staten, Groot-Brittannië, Finland, Duitsland, Zweden en Frankrijk geld aan het centrum. De voorzitter van het identificatiecentrum, politiegeneraal Ajirawit Suphanaphesat, erkende dat er zorgen zijn dat geld is gebruikt voor andere doeleinden dan waarvoor het was bestemd, maar zei dat de schuld ligt bij de buitenlandse commissies die tot afgelopen mei het geld beheerden. In die maand kreeg de politie het beheer over het overgebleven bedrag, 800.000 dollar. De politie valt niets te verwijten, aldus Ajirawit.

Vandaag is het precies twee jaar geleden dat de tsunami toesloeg. De lijken van zo’n 350 Thai en tientallen buitenlanders zijn nooit gevonden. '' Belga

Doe toch soms vragen stellen...

volpetrolski

Legacy Member
zarathustra zei:
neen ik denk niet dat regeringen geld toveren. :ironic: Ik erger me aan het enthousiaste 'oh kijk eens ze geven geld' gereageer van de idiote massa die waarschijnlijk wel denkt dat ze geld toveren.

idiote massa of niet, onrechtstreeks wil je aan de mensen in de met mijnen bezaaide gebieden zeggen dat ze lmaar hun plan moeten trekken of wat?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan