Archief - L.O. op school, frisheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Raukaris zei:
En publieke vernedering is ook helemaal ok! Volgende stap is weer lijfstraffen invoeren, maar dat vind jij wss ook helemaal ok?

Btw 2uur per week onregelmatige trainingen doen helpt nu eens niks.


Ooit al gehoord van: 'van een mug een olifant maken'? Anders, daar ben je nu mee bezig.

En als je dan toch zo inzit met je sport, wat zit ge dan nu achter u pc te doen ipv blokskes te lopen?

NSA.Rhinox

Legacy Member
Raukaris zei:
En publieke vernedering is ook helemaal ok! Volgende stap is weer lijfstraffen invoeren, maar dat vind jij wss ook helemaal ok?

Btw 2uur per week onregelmatige trainingen doen helpt nu eens niks.

Publieke vernedering is wat ge er zelf van maakt. In de middeleeuwen deden ze aan publieke vernedering. Mensen aan ne paal binden en me al dan niet rotte tomaten bekogelen. Als ge een leerkracht die achter u zit opdat ge zou bewegen al publieke vernedering noemt... ge gaat nog ogen trekken vrees ik.

En weet ge, lijfstraffen zouden sommige mensen idd geen kwaad doen.

dJeez

Legacy Member
Math'ke zei:
Dit bedoel ik dus met water bij de wijn doen :)
Als er een bordje hangt met "geen deo in DIT lokaal gebruiken", wil dat doorgaans niet zeggen dat het op de hele school van toepassing is. Dus waarom zou je dan in godsnaam persé deo in dat lokaal zelf moeten gebruiken? Ff buiten en daar uw deo gebruiken is toch niet zo moeilijk?

*bompa mode on* Maar nee, de leraar zou moeten buigen naar alle (on)mogelijke grieven die de rotverwende jeugd van tegenwoordig heeft. "In mijnen tijd was dat wel anders" *bompa mode off*

Hawkwarrior

Legacy Member
wel wat sportief ingesteld voor een echte MM'er van tsm , je deed zelfs alsof die school nog een goede school is met hoog niveau en goede begeleiding :o

Hawkwarrior

Legacy Member
@ Djeez, in da lokaal is de ruit zelfs kapot , verluchting genoeg dus tzal er nooit stinke en in de gang mag je voor de zelfde rede niet spuiten .... en zelfs op de speelplaats kome ze klage -.- . Als ieman een oplossing heeft tell me :p

btw *bompa mode* rocked wel :D

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ulixes zei:
Waarom hebben leerkrachten LO een bureau nodig? Om hun kranten in te bewaren?

Die hebben ook materiaal, boeken, cursussen, leerlingenlijsten, papierwerk etc
Waar moeten die da bewaren of dingen noteren, opt toilet ofwa?

NSA.Rhinox

Legacy Member
Hawkwarrior zei:
wel wat sportief ingesteld voor een echte MM'er van tsm , je deed zelfs alsof die school nog een goede school is met hoog niveau en goede begeleiding :o

TSM is op bepaalde punten een goeie school. Ik weet ook wel dat er minder goeie dingen gebeuren daar, maar ge moet het in zijn geheel bekijken.

En van die sportiviteit: ik ben altijd redelijk sportief geweest. En nu me mijn opleiding tot verpleegkundige en stage op coronaire dienst word ge met uwe neus op de gevolgen gedrukt. Geloof me, ge wilt ni zijn zoals die mensen die daar liggen. ;)

Naughty dog

Legacy Member
Op wa trekt da nu? Bij ons kreeg ge altijd genoeg tijd om u te douchen, ...

Ge werd zelf raar aangekeken als ge ni doucht, wat me ook logisch lijkt. 'k Zou der maar ne hele zaak van make als ik u was ^^

Raukaris

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ooit al gehoord van: 'van een mug een olifant maken'? Anders, daar ben je nu mee bezig.

En als je dan toch zo inzit met je sport, wat zit ge dan nu achter u pc te doen ipv blokskes te lopen?
Waar lees jij dat ik ook maar iets inzit met sport? ik merk gewoon op dat het amper nut heeft op de humaniora.

NSA.Rhinox zei:
Publieke vernedering is wat ge er zelf van maakt. In de middeleeuwen deden ze aan publieke vernedering. Mensen aan ne paal binden en me al dan niet rotte tomaten bekogelen. Als ge een leerkracht die achter u zit opdat ge zou bewegen al publieke vernedering noemt... ge gaat nog ogen trekken vrees ik.

En weet ge, lijfstraffen zouden sommige mensen idd geen kwaad doen.


Ik heb er nooit last van gehad, maar als ge ne vriend die gewoon van zichzelf een zware lichaamsbouw heeft en geen aanleg voor sport belachelijk gemaakt ziet worden voor half de school tja, tzijn ook altijd dezelfde die hij eruitpikte om iets voor te doen, degene die het niet konden.

Lijfstraffen zijn nooit aanvaardbaar, teken van onmacht van de leerkracht. Leerlingen mogen die dan gerust iets teruggeven.

Hawkwarrior

Legacy Member
Door op TSM Deo te gebruike ga ik later hartziektes overhoude , ik denk da de weg naar school doen erger is voor men gezondheid door het verkeer dan wat deo in een lokaal waar geen ruite zijn...

NSA.Rhinox

Legacy Member
Hawkwarrior zei:
Door op TSM Deo te gebruike ga ik later hartziektes overhoude , ik denk da de weg naar school doen erger is voor men gezondheid door het verkeer dan wat deo in een lokaal waar geen ruite zijn...

Waar link ik deo aan coronaire ziektes?

e.House

Legacy Member
NSA.Rhinox zei:
Diene mens heeft 100% gelijk. Als er gezegd is dat het ni mag, dan mag het niet. En dan moet ge niet de revolutionair uithangen en rebelleren tot het wél mag. Er zijn regels, volg ze.

@ De persoon uit MM. Wie van de leerkrachten geeft daar nog les? Kben zelf van de eerste lichting MM en ben is benieuwd wie uw voorgangsters hebben overleefd. :)

@ Die fatalisten die komen zeggen dat "LO toch geen nut heeft": ga spelen! Kinderen en jong-volwassenen hebben dagelijks minstens een uur beweging nodig. Die uurkes LO geven u al een half uurke (of een uurke, afhankelijk van hoe ge uw uren LO hebt). Als die 2 uurkes LO er ni zouden zijn dan zou het merendeel van onze jonge bevolking bestaan uit papzakken (excuseer voor de uitdrukking), die bij wijze van spreken te lui zijn om hun gat af te vegen.

I rest my case!

hahahah die 2 uren gaan echt niet iets uitmaken.

Hawkwarrior

Legacy Member
Hierboven ergens :) seg vraagje van welke leerkrachten heb jij LO les gehad in TSM ???? en welk vak geeft "de komeet" want je lijkt me niet echt een TSM'er tbh

*no hard feelings* :)

NSA.Rhinox

Legacy Member
De komeet? Aardrijkskunde :D

Daar heb ik comics leren tekenen btw.


Edit: een voor mij kleine man, pak ne meter 70. Donker haar op de zijkant, vanboven kaal (vandaar de komeet). Is vrij ouderwets (alsk het zo mag zeggen) gekleed en heeft dachtik ne lederen kabas.

En in't geschiedenislokaal hangt een spreuk: "wie de geschiedenis niet kent is gedoemd om ze te herhalen. Ge hebt, als ge naart bord kijkt, rechtsvanvoor een deur. Links vanvoor staat een vrij robuste houten leerkrachtenbank. Dan staan er 2 (of 3) rijen banken.

:p

Hawkwarrior

Legacy Member
aah , er zit dus toch wel een tsm'er in je :D *respect* in komeet zen lesse leer je idd wat NUTTIGS bij, maar je moet eerlijk zijn buite de Multimedia zelf (de MM vakken dus) is TSM toch wel embarmelijk gesteld é :)

NSA.Rhinox

Legacy Member
Ik mag niks zeggen, anders krijg ik het centrum voor racisme en gelijke kansenbestrijding op mijn dak.

Om voort te gaan: in't fietsenkot moet ge uwe fiets omhoog hangen aan van die haken.
Als ge de gevangenispoort doorgaat komt ge links eerst het secretariaat tegen, beetje verder de fietsenstalling. Links is ne refter gelokaliseerd waar ze tijdens de pauzes chocolat verkopen, alsook de tweede fietsenstalling. Als ge naar linksvanachter gaat komt ge nog toiletten tegen en dan aan beide kanten (l/r) een deur die respectievelijk naar links en rechts opendraait. (telkens naar de muur). Er staan ook zeker 2 automaten tegen de verste muur en de linkergevel. Als ge de achterste linkse deur doorgaat komt ge aan nen uitgang van't school.

En dan nog zowa vanalles.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan