Archief - L.O. op school, frisheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Feignasse

Legacy Member
Tha_nOn zei:
waarom niet:p

anyway zoveel zweet ge niet bij een les lo, en het meeste zweet en vuiligheid verliest ge al bij de klerenwissel
deo is niet echt nodig imo, ik voelde mij daar nooit hygiënischer voor (integendeel soms weet wel zweet vermengt met van die geurkes?:p)
iedereen heeft lo gehad van uw klas, dus iedereen zal wel wa meer geur hebben zeker?)
en nieuw zweet stinkt niet, oud zweet wel

dus was u als ge thuis komt \o/ et voila

(en als ge al zo neig zweet dat ge er iets aan moet doen dat zweet ge gedurende de dag ook zowieoz, nen deo meenemen en regelmatig spuiten helpt echt niets, kheb zo ne vriend die dat doet, het enige wat ge hebt is dat ge ffkes axe ruikt, da nog veel meer opvalt)
BS, iedereen zweet na pakweg 5km lopen. En dan is deo echt wel welkom.

Tha_nOn zei:
en leraren lo hebben ook papierwerk

wauw wonder
Ja één puntenboek en Het laatste nieuws :unsure:

ComputerVISTA zei:
Dat balleke draaid rond in die brol dat erin zit en zal wel ontsmet zijn...
V O R T :angry:

Denkte dat die niks moeten noteren over en van hun lessen?

Wat een probleem zeg, de sportleraar heeft een bureau... Da's toch echt kreften om te kunnen kreften ze makker.
Haha maybe, ik snap echt niet wat die dan allemaal van paperassen zouden moeten meezeulen. Iemand heeft het hier over cursussen en boeken, wtf? :p

Maar goed, als de leerkracht echt zo'n zaag is dan kan je idd beter ergens buiten het spul spuiten :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Nieuwe discussie: Heeft een leraar 'sport' (aka in onzen tijd op uw luie kont zitten, een pens hebben waar ge een klein Afrikaans land mee kunt voeden voor een jaar en leerlingen wat van ver zitten te overroepen en bevelen geven) een bureau nodig en past dit in het schoolbudget?!

Volgende vraag, heeft een conciërge een een Engelse sleutel nodig? ^^

jodeman

Legacy Member
Cervantes zei:
Hi,

2 dagen geleden, op school, hadden wij L.O. 2uurkes achter elkaar. Wij zijn klaar, en twas juist 12:00, middag dus. Ik kleed mij om, maar ik zweet vrij snel, dus ik spuit wat deo onder mijn armen, om toch wat fris te zijn, tis nog maar middag, en khad nog 4 lesuren achter de boeg, en dan nog met bus enz naar huis, dus dat is pas ten vroegste 18:00 voor mij te verfrissen of te douchen of deo te spuiten. Maar kspuit dus wat deo, komt L.O. leerkracht binnen, en geeft mij een dikke vette nota, dat ik mij niet aan de afspraken hou! Ik ging direct in discussie, ik zei gewoon eerlijk dat ik proper wou zijn, en wat verfrist voor toch niet te stinken naar zweet (zoals 75% van mijn klas...) en die vliegt uit tegen mij, dat er regels zijn dat er geen deo wordt gespoten tijdens de lessen L.O., omdat het op het einde van de dag daar dan een "parfummerie" is zei hem letterlijk. Ik wil is ffkes wat reacties, want ben toch op mijn tenen getrapt derdoor, ik wil gewoon fris en proper zijn, en niet stinken, en ik kom er voor op. Ergste van al is, leerkracht zag mij zelfs niet deo spuiten... "ik rook het direct, dat gij deo had gespoten" zei hem.

Ach jah, nog niks tegen ouders gezegd, doe ik vant weekend wel, kwil eerst is horen van jullie.

Ik zit in Mechelen op het school, TSM (Technische Scholen Mechelen) 2de graad.

Cervantes :)
Tgaat hier duidelijk om ne randdebiel. Kwaad worden om wat deo :niceone:.
The crime!!

Bosvos

Legacy Member
ik zat ook in Mechelen op school (Scheppers) en daar hadden we douches, maar we kregen geen tijd om deze te gebruiken :/

nu zit ik in Keerbergen en we sporten daar in de sporthal van Keerbergen en wederom krijgen we geen tijd om ons te verfrissen na 2 uur sport...

en ja op den duur gaat iedereen met deo spuiten, wat mss op korte termijn een oplossing is, maar op den duur gaat zweet+deo ook serieus stinken hoor...

Avondland

Legacy Member
De grote walmen door deo heb ik ook al meegemaakt. Erg irritant als de mannen overdreven beginnen te spuiten maar zo'n nota is wel een erg drastische maatregel. Maar ik vermoed dat je dat verbod kan omzeilen door buiten het lokaal even onder je armen te spuiten?

Godzilla*Akira

Legacy Member
hmmm weird, bij ons waren er geen douches en er was ook niemand die deo spoot na de LO lessen en trouwens niemand die stonk naar het zweet.

aaah the good old times....

zotteluc

Legacy Member
vind het geweldig hoe een stel vetzakskes hier zit te verkondigen dat zij deo gebruiken uit hygiene-overwegingen?!

zweet bedekken met een chemische stank zodat je het zweet niet meer ruikt en dan denken "ik ben proper"
goe bezig!

en dan over dat gewhine dat die leerkracht LO zo schandalig is van daar ne nota voor te geven: die vent heeft groot gelijk GVD! En ik hoop dat ze thuis kwaad zullen zijn, heel kwaad! minstens twee weken genen WoW nah dat zal u leren :tongue:

ComputerVISTA

Legacy Member
zotteluc zei:
vind het geweldig hoe een stel vetzakskes hier zit te verkondigen dat zij deo gebruiken uit hygiene-overwegingen?!

zweet bedekken met een chemische stank zodat je het zweet niet meer ruikt en dan denken "ik ben proper"
goe bezig!

Herinner je je nog de geschiedenis les? In de tijd van de grote pruiken en hoepelrokken? Wat deden ze daar... Idd zochzelf tot en met wit poederen en parfumeren en zichzelf niet wassen.

^^pathfinder^^

Legacy Member
ach, een beetje stinken kan geen kwaad.
Zolang je de rest maar niet stoort met je aroma.

ComputerVISTA

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
ach, een beetje stinken kan geen kwaad.
Zolang je de rest maar niet stoort met je aroma.

Zoals men in de volksmond zegt: 'Ne goeien bok moet stinken'.



:)

russian

Legacy Member
Spuit een beetje Acqua Di Gio in de plaats van een deo. Uw leerkracht zal er van houden (gezien die meestal nogal een twijfelende aard hebben).

TheCrow7

Legacy Member
Ulixes zei:

Een normaal mens droogt eerst z'n oksels af met z'n shirtje na het sporten, en dus bijgevolg VÓÓR het aanbrengen van de deo-stick.

Het kan ook misschien helpen om het oerwoud onder je armen een beetje te snoeien.

Afijn, volgens mij heb jij een enorm saai seksleven, als je er al een hebt tenminste. Want seks moet in jouw ogen dan ook wel enorm VORT zijn.

Bodily fluids FTW :D

Godzilla*Akira

Legacy Member
TheCrow7 zei:
Een normaal mens droogt eerst z'n oksels af met z'n shirtje na het sporten, en dus bijgevolg VÓÓR het aanbrengen van de deo-stick.

Het kan ook misschien helpen om het oerwoud onder je armen een beetje te snoeien.

Afijn, volgens mij heb jij een enorm saai seksleven, als je er al een hebt tenminste. Want seks moet in jouw ogen dan ook wel enorm VORT zijn.

Bodily fluids FTW :D



:D :bow:

chosen1

Legacy Member
op mijn school (een school met richtingen zoals Lichamelijke Opvoeding en Sport (LOS) en Sport-Wetenschappen) moge wij zoveel deo spuiten als wij willen! we mogen zelfs douchen als we da willen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan