Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Garmir zei:1 wonderlijk middel
DEO STICK FTW
BS, iedereen zweet na pakweg 5km lopen. En dan is deo echt wel welkom.Tha_nOn zei:waarom niet
anyway zoveel zweet ge niet bij een les lo, en het meeste zweet en vuiligheid verliest ge al bij de klerenwissel
deo is niet echt nodig imo, ik voelde mij daar nooit hygiënischer voor (integendeel soms weet wel zweet vermengt met van die geurkes?)
iedereen heeft lo gehad van uw klas, dus iedereen zal wel wa meer geur hebben zeker?)
en nieuw zweet stinkt niet, oud zweet wel
dus was u als ge thuis komt \o/ et voila
(en als ge al zo neig zweet dat ge er iets aan moet doen dat zweet ge gedurende de dag ook zowieoz, nen deo meenemen en regelmatig spuiten helpt echt niets, kheb zo ne vriend die dat doet, het enige wat ge hebt is dat ge ffkes axe ruikt, da nog veel meer opvalt)
Ja één puntenboek en Het laatste nieuwsTha_nOn zei:en leraren lo hebben ook papierwerk
wauw wonder

V O R TComputerVISTA zei:Dat balleke draaid rond in die brol dat erin zit en zal wel ontsmet zijn...
Haha maybe, ik snap echt niet wat die dan allemaal van paperassen zouden moeten meezeulen. Iemand heeft het hier over cursussen en boeken, wtf?Denkte dat die niks moeten noteren over en van hun lessen?
Wat een probleem zeg, de sportleraar heeft een bureau... Da's toch echt kreften om te kunnen kreften ze makker.


Tgaat hier duidelijk om ne randdebiel. Kwaad worden om wat deoCervantes zei:Hi,
2 dagen geleden, op school, hadden wij L.O. 2uurkes achter elkaar. Wij zijn klaar, en twas juist 12:00, middag dus. Ik kleed mij om, maar ik zweet vrij snel, dus ik spuit wat deo onder mijn armen, om toch wat fris te zijn, tis nog maar middag, en khad nog 4 lesuren achter de boeg, en dan nog met bus enz naar huis, dus dat is pas ten vroegste 18:00 voor mij te verfrissen of te douchen of deo te spuiten. Maar kspuit dus wat deo, komt L.O. leerkracht binnen, en geeft mij een dikke vette nota, dat ik mij niet aan de afspraken hou! Ik ging direct in discussie, ik zei gewoon eerlijk dat ik proper wou zijn, en wat verfrist voor toch niet te stinken naar zweet (zoals 75% van mijn klas...) en die vliegt uit tegen mij, dat er regels zijn dat er geen deo wordt gespoten tijdens de lessen L.O., omdat het op het einde van de dag daar dan een "parfummerie" is zei hem letterlijk. Ik wil is ffkes wat reacties, want ben toch op mijn tenen getrapt derdoor, ik wil gewoon fris en proper zijn, en niet stinken, en ik kom er voor op. Ergste van al is, leerkracht zag mij zelfs niet deo spuiten... "ik rook het direct, dat gij deo had gespoten" zei hem.
Ach jah, nog niks tegen ouders gezegd, doe ik vant weekend wel, kwil eerst is horen van jullie.
Ik zit in Mechelen op het school, TSM (Technische Scholen Mechelen) 2de graad.
Cervantes![]()

zotteluc zei:vind het geweldig hoe een stel vetzakskes hier zit te verkondigen dat zij deo gebruiken uit hygiene-overwegingen?!
zweet bedekken met een chemische stank zodat je het zweet niet meer ruikt en dan denken "ik ben proper"
goe bezig!
ComputerVISTA zei:Herinner je je nog de geschiedenis les? In de tijd van de grote pruiken en hoepelrokken?

Hellrabbit zei:zijn die tijden dan al voorbij?![]()

^^pathfinder^^ zei:ach, een beetje stinken kan geen kwaad.
Zolang je de rest maar niet stoort met je aroma.

Ulixes zei:V O R T![]()

TheCrow7 zei:Een normaal mens droogt eerst z'n oksels af met z'n shirtje na het sporten, en dus bijgevolg VÓÓR het aanbrengen van de deo-stick.
Het kan ook misschien helpen om het oerwoud onder je armen een beetje te snoeien.
Afijn, volgens mij heb jij een enorm saai seksleven, als je er al een hebt tenminste. Want seks moet in jouw ogen dan ook wel enorm VORT zijn.
Bodily fluids FTW![]()
