Archief - L.O. op school, frisheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

maxdevis

Legacy Member
bij ons mocht je je ook douchen na LO (was dan ook vaak nodig want we gingen elke les voetballen)
na de balletles mocht dat trouwens ook
:p

hipStar

Legacy Member
Ok ja, ik begrijp die leerkracht wel hoor. Stel je bent met 20 man in een kleedkamer die bij ons redelijk klein was en als die 20 man dan allemaal gaan spuiten met verschillende deo's dan word het wel een echte stinkboel. Iritaties en zo kunnen dan wel plaatsvinden en dan zeker voor de leerkracht die daar heel de dag in die geur moet hangen.
Maar daar tegen over vind ik dat de school heel weinig doet voor de hygiëne van de student in de LO. Want als je bijvoorbeeld het eerste lesuur achter de middag op een snikhete dag 2 u LO heb en dan nog eens 2u in de les moet zitten dan gaat dat daar eigenlijk nog meer stinken dan die deokamer. En dan is het voorkomen van de student heel wat minder. De school is toch de eerste plaats waar er over hygiëne wordt geleerd. De school moet daar op iets vinden, maar om eerlijk te zijn weet ik ook niet hoe ze dit kunnen doen. Iedereen laten douchen zou een tijd innemende bedoening worden en dan nog de kosten van het water niet vergeten. Dusja ik begrijp de student wel en ik begrijp de leerkracht.

Sorry voor de eventuele dt - fouten. Ik heb ook algemeen nederlands proberen te typen.

omfg

Legacy Member
Vorig jaar mochten we ook geen deo spuiten, maar we zaten dan ook in een lokaaltje van 2m op 4m op 2m .. En er was iemand van mijn klas die allergisch was aan alcohol, en in de meeste deo's zit alcohol...
Wacht gewoon tot je buiten bent om deo te spuiten ;)

spectrious

Legacy Member
Bij ons kudne u douchen. Soms gaak me mijn kleren enal onder de ndouche effkes. IK maak dan dat ik iets meeheb waardoor mijn turngerief niet te nat blijft. En deo is een must ave. Das normaal toch?

gorky

Legacy Member
Warom ga je met je kleren enal onder de douche staan?:sop:
En over heel dit topic: bij ons op school zou dit dus nooit voorkomen + je hebt de kans om je na de lo lessen te douchen maar meestal deden we enkel een beetje voetbal en dan nog snel een test van wiskunde ofzo leren en als we die week geen testen hadden in de namiddag dan wisten we nie echt wat te doen:unsure:

Starrk

Legacy Member
spectrious zei:
Bij ons kudne u douchen. Soms gaak me mijn kleren enal onder de ndouche effkes. IK maak dan dat ik iets meeheb waardoor mijn turngerief niet te nat blijft. En deo is een must ave. Das normaal toch?

En wat doe je dan aan om de rest van de dag door te komen? :unsure:

Goldrusher

Legacy Member
Alsof de leerkracht daar de hele dag in de kleedkamer zit... :confused:

Tremium

Legacy Member
Hier is het verplicht om deo te gebruiken aan het einde van de L.O. les...:/

Hostage

Legacy Member
Ach ja,doe het gewoon even als je uit de L.O. les bent en naar de andere les loopt.Dan kan niemand klagen.
Buiten de horizon :p :unsure:

Firefoxbt

Legacy Member
heeft die kleedkamer een raam? Zoiets openen kan al veel helpen -.-.

Met deo zal je zowieso niet schoon (niet mooi dus) en proper zijn, daarvoor moet je je wassen ;), maar ik snap je punt wel.

Feignasse

Legacy Member
TheCrow7 zei:
Een normaal mens droogt eerst z'n oksels af met z'n shirtje na het sporten, en dus bijgevolg VÓÓR het aanbrengen van de deo-stick.

Het kan ook misschien helpen om het oerwoud onder je armen een beetje te snoeien.

Afijn, volgens mij heb jij een enorm saai seksleven, als je er al een hebt tenminste. Want seks moet in jouw ogen dan ook wel enorm VORT zijn.

Bodily fluids FTW :D

Kunnen we de peuterpraat achterwege laten?

maxdevis

Legacy Member
trouwens er bestaan nog altijd deo-systemen die niet zo op je luchtwegen werken

Insano

Legacy Member
Gebruik toch rollers in plaats van deo? Dat wordt bij ons aangeraden.

Desondanks gebruik ik toch nog deo achter de rug van de leerkracht :p

Feignasse

Legacy Member
TheCrow7 zei:
Gedraag je dan als een normaal mens, i.p.v. als een Mr. Proper junk.

Je kan het scheldproza echt niet achterwege laten he?
Ik heb helemaal geen smetvrees (en zelfs: none of your fucking business), maar zo'n stick vind ik persoonlijk niet bepaald verfrissend of proper. Beetje zoals telkens hetzelfde stukje papier gebruiken om je kont te vegen. Maar ieder z'n ding I guess, je hoeft heus niet agressief te worden.

Unkn0wn

Legacy Member
Wij hebben douches, maar worden misschien eenmaal per jaar gebruikt.
Zebben da denkek gewoon geinstalleerd zoda ze zouden knn zeggen da ze douches hebben :P.

Sinds dit jaar is er ook die regel van geen deo meer spuiten in de kleedkamer.
(Buiten mag wel)
(Deorollers mogen wel, maar kben daar niet echt aan :P)

Private_BE

Legacy Member
Zeg da toch gewoon tegen u ouders man :D

Die man heeft echt geen leven en heeft waarschijnlijk niks anders te doen dan zijn stress wat uit te werken op mannekes zoals gij en ik.

Mijn pa zou lachen denk ik en daar nog een schoon tekstje aan terugschrijven of is efkes een telefoontje naar school doen :p

Sommige mannen stinken naar de rook tijdens LO, ik heb liever deogeur dan rookgeur ze :wtf:

Dieleman_F

Legacy Member
Wij moeten douchen, dat is tenminste een regeling! (en een reden om tien minuten te laat te komen bij volgende les :D)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan