Mako
Legacy Member
Raukaris zei:Ik heb er nooit last van gehad, maar als ge ne vriend die gewoon van zichzelf een zware lichaamsbouw heeft en geen aanleg voor sport belachelijk gemaakt ziet worden voor half de school tja, tzijn ook altijd dezelfde die hij eruitpikte om iets voor te doen, degene die het niet konden.
Lijfstraffen zijn nooit aanvaardbaar, teken van onmacht van de leerkracht. Leerlingen mogen die dan gerust iets teruggeven.
dear lord, lo-lessen vergelijken met lijfstraffen
sommige mensen hebbet nu eenmaal een duwtje in de rug nodig om te beseffen dat ze iets aan hun gezondheid moeten doen, en mss vindt die leerkracht dit de beste manier. Zo doet die jongen er mss alles aan om de volgende les wél mee te kunnen met de rest van de groep...
Als ge die planten (n/o naar niemand) elke les in een hoekske laat zitten, gaat er nooit iets aan hun ongezond gedrag veranderen...


