Archief - L.O. op school, frisheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mako

Legacy Member
Raukaris zei:
Ik heb er nooit last van gehad, maar als ge ne vriend die gewoon van zichzelf een zware lichaamsbouw heeft en geen aanleg voor sport belachelijk gemaakt ziet worden voor half de school tja, tzijn ook altijd dezelfde die hij eruitpikte om iets voor te doen, degene die het niet konden.

Lijfstraffen zijn nooit aanvaardbaar, teken van onmacht van de leerkracht. Leerlingen mogen die dan gerust iets teruggeven.

dear lord, lo-lessen vergelijken met lijfstraffen :lol:
sommige mensen hebbet nu eenmaal een duwtje in de rug nodig om te beseffen dat ze iets aan hun gezondheid moeten doen, en mss vindt die leerkracht dit de beste manier. Zo doet die jongen er mss alles aan om de volgende les wél mee te kunnen met de rest van de groep...
Als ge die planten (n/o naar niemand) elke les in een hoekske laat zitten, gaat er nooit iets aan hun ongezond gedrag veranderen...

NSA.Rhinox

Legacy Member
Er is geen nut, buiten het efkes proberen vergeten van hetgeen ik hier aan't doen ben. En hij geloofde ni da ik een TSM'er was *cry* Lijfstraffen zeg ik u!

Nee, ge hebt gelijk, totaal geen nut. :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
NSA.Rhinox zei:
Er is geen nut, buiten het efkes proberen vergeten van hetgeen ik hier aan't doen ben. En hij geloofde ni da ik een TSM'er was *cry* Lijfstraffen zeg ik u!

Nee, ge hebt gelijk, totaal geen nut. :)

ah maar ge had het toch al beweze?

ComputerVISTA

Legacy Member
Bose zei:
omfg...
ne nota omdat ge deo spuit. veranderen van school? :p

Das echt wel DE reden ^^


Allemaal van die kindjes die gaan klagen bij de ouders dat ze ene nota gekregen hebben of een straf en dan op hun beurt gaan klagen tegen de direktie dat zo iets niet kan ^^

Kinderen runnen de scholen tegenwoordig, leerkrachten kunnen niks meer doen, enkel plooien naar de grillen van de leerlingen.

Als ik een nota kreeg in m'n agenda, dan ging ik met schrik naar huis. Want dan was't terecht.

NSA.Rhinox

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Das echt wel DE reden ^^


Allemaal van die kindjes die gaan klagen bij de ouders dat ze ene nota gekregen hebben of een straf en dan op hun beurt gaan klagen tegen de direktie dat zo iets niet kan ^^

Kinderen runnen de scholen tegenwoordig, leerkrachten kunnen niks meer doen, enkel plooien naar de grillen van de leerlingen.

Als ik een nota kreeg in m'n agenda, dan ging ik met schrik naar huis. Want dan was't terecht.

Idd. Da waren nog eens tijden, toen ouders nog iets te zeggen hadden. Wat er nu aant gebeuren is... man man, maar das mss stof voor een andere discussie?

Iig, dikke ²nd Vista

Mako

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Das echt wel DE reden ^^


Allemaal van die kindjes die gaan klagen bij de ouders dat ze ene nota gekregen hebben of een straf en dan op hun beurt gaan klagen tegen de direktie dat zo iets niet kan ^^

Kinderen runnen de scholen tegenwoordig, leerkrachten kunnen niks meer doen, enkel plooien naar de grillen van de leerlingen.

Als ik een nota kreeg in m'n agenda, dan ging ik met schrik naar huis. Want dan was't terecht.

op ons school wasset gewoon dat ge als ge goeie punten had, dat ge veel meer kon doen dan anderen. Zo heb ik in heel mijn carriere mss 5 strafstudies gehad ofzo, terwijl ik wel continu echt stoeme dingen deed zoals schoolreizen skippen zonder briefke, smiddags ostentatief (vooral dees, waarom toch zo uitdagend :p ) buiten het school gaan eten, ballen pikken uit de sporthal om op de speelplaats mee te shotten, ...
Kzat om de 2-3 weken bij de prefect of den directeur, maar ik kreeg nooit enige vorm van straf. Lucky me :p

Bose

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Das echt wel DE reden ^^


Allemaal van die kindjes die gaan klagen bij de ouders dat ze ene nota gekregen hebben of een straf en dan op hun beurt gaan klagen tegen de direktie dat zo iets niet kan ^^

Kinderen runnen de scholen tegenwoordig, leerkrachten kunnen niks meer doen, enkel plooien naar de grillen van de leerlingen.

Als ik een nota kreeg in m'n agenda, dan ging ik met schrik naar huis. Want dan was't terecht.

Slechte school dan imo...
ik zit momenteel in het 5de, en ik moet zeggen ( afgezien van het feit dat ik eigenlijk wat veel moet doen naar mijn goesting :p ) dat wij als klas met elke leerkracht een goede verstandhouding hebben. Wij mogen bij de meeste ver gaan ( maar ja, wat is ver... ), maar als uw leerkracht zegt:" muil houden", dan doe ge dat en voilà.

anyway, wat ik maar wil zeggen is: elke school is anders en sommige zullen misschien niet echt fun zijn, maar ge moet de situatie nu ook niet dramatiseren he.

ComputerVISTA

Legacy Member
NSA.Rhinox zei:
Idd. Da waren nog eens tijden, toen ouders nog iets te zeggen hadden. Wat er nu aant gebeuren is... man man, maar das mss stof voor een andere discussie?

Iig, dikke ²nd Vista

En leerkrachten hebben ook al helemaal niks meer te zitten aan de 'jeugd van tegenwoordig' want zoals men weet: Mijn kind = beste kind... (volgens vele ouders)

Hawkwarrior

Legacy Member
imo vista sux, pure copy van mac (zelf mac en windows gebruiker)
om eventjes de coolte terug te brengen in deze overhitte discusie :P

ComputerVISTA

Legacy Member
Hawkwarrior zei:
imo vista sux, pure copy van mac (zelf mac en windows gebruiker)
om eventjes de coolte terug te brengen in deze overhitte discusie :P

????? :wtf:


Is er nog iemand die wat te zeggen heeft?

Ik ben daarnet trouwens iets gegeten, naar de wc gegaan en nu wat tv aan't kijken.

SweetEmmaRose

Legacy Member
de sfeer is inderdaad op elke school anders.
bijvoorbeeld mijn vorige school, afschuwelijk sfeer, verhouding tss directie-leerkrachte-leerlinge. gewoon echt erg en depressiefmakend om daar te zitte.

elke dag ruzie in de klas, met de leerkrachte, directie, altijd wel iets.
terwijl op mijn nieuwe school (ik stond versteld) is alles rustig chill, iedereen respecteert elkaar. leerkrachte begrijpe leerlinge, maar zijn ni te gevoelig om te zegge van 'ok geen test dan volgende week omda jullie al zoveel huiswerk hebbe'.

poort staat de hele dag open, ja mag binnen en buiten wanneer je wil. directie is ook fastoenlijk, als er leerkrachte afwezig zijn, weet ge da de dag ervoor etc. je moet ook nergens kloppe voor ge binnegaat (staat zelf op een briefke op de deur: ni kloppe)

klas is zalig, leerlinge respectere elkaar en wete da ge af en toe is een slechte dag kunt ebbe en late u verder me rust ipv u te teistere.

als die school u echt zo stoort, moet ge gewoon verandere, en zijn heus betere schole :)

sneax

Legacy Member
als de leerkracht zegt om ni me deo te spuiten, spuit dan niet met deo?

als na elk uur 20 man met zijn deo spuit dan stinkt gans de kleedkamer, da hangt in uw kleedkamer, en sommigen kunnen minder goed ademen in die lucht

net gelijk sigaretten ge rookt toch ook ni waar ge ni moogt roken? ah IK wil fris zijn en IK spuit mijnen deo en den anderen die vind dat het stinkt diene kan de pot op

Hawkwarrior

Legacy Member
Voor de laatste keer , die kleedkamer kan ni stinke want het raam is kapot = MEGA AIRCO.

:D
*leuke topic*

bloodoo

Legacy Member
gelukkig zijn er douches :p , vroeger toen we er op school geen hadden waren dat 12 deos die tegelijk in gang schoten als we van shirt verwisselden.
maar dit is verleden tijd :) wassen met een neutrale shampoo en dan deo of whatever je wil gebruiken

diskburner

Legacy Member
Oke, this voor mij ook de laatste keer: op de TSM zijn er GEEN douches, en zoals Hawkwarrior als meermaals gezegt heeft, er is een raam KAPOT in de kleerkamer

TheCrow7

Legacy Member
Ulixes zei:
Jij wrijft je graag in met zweet van gisteren, eergisteren en vorige week?

Verandert je mama elke dag de lakens van je bed ? Hoe nee ?? Lig je graag in het zweet van de vorige nacht dan ?

Als ik sommige mensen hier bezig hoor verrast het mij niet dat er zoveel mensen met smetvrees rondlopen.

Quilombo

Legacy Member
echt jonge, een topic zoals dit begrijp ik dus niet he, wa wilt ge daar nu mee bereiken, dat iedereen u steunt en "ocharme" zegt?

ga naar de directie, de prefect of wat dan ook en regel het daar mee ipv hier te komen janken. dat heeft ook geen effect, behalve dan dat gij u er mss ietske beter door voelt.

Preske

Legacy Member
Hawkwarrior zei:
Voor de laatste keer , die kleedkamer kan ni stinke want het raam is kapot = MEGA AIRCO.

:D
*leuke topic*


Fantastische redenering.

tis ni omdat er gene flik aan een rood licht staat dat ge daarom wel door het rood licht moogt rijden.

Die regel is er voor een reden. Al zijn alle ramen daar open of kapot, dan is dat nog altijd geen reden om het wel te doen.

sheebs

Legacy Member
1 reactie eig:

als er douches ebschikbaar zijn gedraag u dan es nie gelijk eent rut en douch u daar gewoon in plaats van u te schamen voor uw eele delen. Gooi uw kleren uit en ga u daaronder douche: weg probleem.

Indien er echter geen douches zijn dan zou die leerkracht vierkant mijn edele delen kunne kusse :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Ja, lak aan regels, hip hoi, die zijn er toch enkel om mensen te koeioneren!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan