TheCrow7
Legacy Member
Private_BE zei:Mijn pa zou lachen denk ik en daar nog een schoon tekstje aan terugschrijven of is efkes een telefoontje naar school doen![]()
Ja, alsof dat het probleem oplost.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Private_BE zei:Mijn pa zou lachen denk ik en daar nog een schoon tekstje aan terugschrijven of is efkes een telefoontje naar school doen![]()

TheCrow7 zei:Ja, alsof dat het probleem oplost.![]()
Cervantes zei:Hi,
2 dagen geleden, op school, hadden wij L.O. 2uurkes achter elkaar. Wij zijn klaar, en twas juist 12:00, middag dus. Ik kleed mij om, maar ik zweet vrij snel, dus ik spuit wat deo onder mijn armen, om toch wat fris te zijn, tis nog maar middag, en khad nog 4 lesuren achter de boeg, en dan nog met bus enz naar huis, dus dat is pas ten vroegste 18:00 voor mij te verfrissen of te douchen of deo te spuiten. Maar kspuit dus wat deo, komt L.O. leerkracht binnen, en geeft mij een dikke vette nota, dat ik mij niet aan de afspraken hou! Ik ging direct in discussie, ik zei gewoon eerlijk dat ik proper wou zijn, en wat verfrist voor toch niet te stinken naar zweet (zoals 75% van mijn klas...) en die vliegt uit tegen mij, dat er regels zijn dat er geen deo wordt gespoten tijdens de lessen L.O., omdat het op het einde van de dag daar dan een "parfummerie" is zei hem letterlijk. Ik wil is ffkes wat reacties, want ben toch op mijn tenen getrapt derdoor, ik wil gewoon fris en proper zijn, en niet stinken, en ik kom er voor op. Ergste van al is, leerkracht zag mij zelfs niet deo spuiten... "ik rook het direct, dat gij deo had gespoten" zei hem.
Ach jah, nog niks tegen ouders gezegd, doe ik vant weekend wel, kwil eerst is horen van jullie.
Ik zit in Mechelen op het school, TSM (Technische Scholen Mechelen) 2de graad.
Cervantes![]()


Fatalix zei:Was te achterlijk voor een normale lerarenopleiding, dus is em maar L.O. leraar geworden :').
Hellrabbit zei:vooral :ironic:

Fatalix zei:Weer zo`n typische gymleraar die alles denkt beter te weten. Was te achterlijk voor een normale lerarenopleiding, dus is em maar L.O. leraar geworden :').
Stimpy zei:beperk je LO activiteiten zodanig dat je niet zweet ^^

Fatalix zei:oohhh bring the flame.
Moesten ze nu is echt iets bijbrengen...spieren, lichaam, whatever, dan ja.
Maar dat is gewoon niet. Die kerel waar ik het over had had het over niets liever dan t shirts die waren opgebouwd uit speciale vezels zodat je je beter kon bewegen. Wow, really, thats quite,..interesting. Ipv daarover te zeuren, laat ons dan gewoon al beginnen met sport. Daarbij komt dat em altijd opmerkingen had op alles, en dacht dat ie zelf de atleet was ofzo.
holycrus zei:of het wordt tijd dat ge die leerkracht eens ferm duidelijk maakt wat belangrijk is in het leven en wat nietNota's schrijven omdat iemand deodorant spuit dus niet.