Archief - L.O. op school, frisheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cuda

Legacy Member
kijk ik kan die man wel begrijpen.
als ik zag hoe het vroeger bij ons toeging met die deo's
maken er vlammenwerpers van , spoten de hele kamer vol , gebruikte die krengen dan om hun banken en gordijnen in brand te steken

maar weet ge , als je het niet mag van hem spuit dan wat deo als je uit de kleedkamers zijt?

Hawkwarrior

Legacy Member
K'vraag mij af wat kwa kan , t'raam in die kleedkamer is toch kapot..... verluchting genoeg niet?

e.House

Legacy Member
Cervantes zei:
Zwam is paar scrolls naar beneden... :ironic:

Waarom zou mijn antwoord niet serieus zijn.

Lessen l.o stellen echt NIKS voor.

Een lesuur duurd 50 min, uit- en aankleden , wachten voor de les, opstellen... hooguit 35min ofzo 'sport' je. En dan nog de vorige lessen hebben we gehockeyt, 3 ploegen. Telkens 1 ploeg tegen een andere, dus sta je nog 1/3 van de les naast de kant en daarnaast speel je de wedstrijd op een veld van 10 meter bij 10....

Turnen net hetzelfde, wat onozole sprongetjes over een kast....

Gelukkig doe ik buiten school aan sport.

exploder

Legacy Member
Cervantes zei:
Exploder... tis gewoon, ik wil niet stinken, en jawel, dat verfrist, ge plakt nietmeer echt door het zweet, ge voelt u "frisser", en dat warm plakkerig zweet ga precies weg. en als ik dat niet doe, en ik doe mijn tshirt aan, heb ik direct een zweetplek onder mijne arm, door die tshirt, en soms door die trui, en dat is echt VIES! en zo van die dingens vermijd ik door gewoon, mss 2sec, dat buske onder mijne arm te duwen! :)

@ HawkWarrior. tis meneer "de Roye", wij noemen die Kursty, omdat die kaal is int midden, en langs de zijkant zo Kursty-haar zoals die van de Simpsons :)
Ik zou je aanraden om int vervolg eerst je oksels te wassen in de lavabo in de toiletten ('k denk toch dat er toiletten zijn bij de sportzaal.. ?)

En desnoods heel je armen + borstkas enzo, en dan deo spuiten

Dan zal je je al stukken frisser voelen :)

Soit, spuit gewoon buiten deo want anders ga die er toch maar over zagen, en als het kleine ruimte is kan dat wel ambetant zijn ja. (die deo-geurtjes)

^MystiQ

Legacy Member
e.House zei:
Gelukkig doe ik buiten school aan sport.

Dikke second, die vrijheid die je daar hebt en dan rustig opt gemak douchen enzo :)

Kdenk nie dak ooit een druppelke zweet heb gezien in de lessen LO :D

Preske

Legacy Member
Math'ke zei:
Die LO leraars pijzen altijd da ze under alles kunnen permiteren, das vroeger bij ons toch lelijk in keel geschoten ze. Punten kon em aftrekken zoveel em wil ma em had ons niet onder controle :D

@ die persoon -> zelfhygiëne :rofl:
Als ge uw oksels eerst gewassen hebt wel ja .. Anders stinkt het nog meer :p

wat ik erger vind is dat de leerlingen denken dat ze zich alles mogen permiteren. :ironic:

SweetEmmaRose

Legacy Member
kuch*zij*kuch :)
lessen lo, ja ze stellen niks voor en dan! da betekent nog altijd ni da ge die persoon moogt doen stikke in deo. ksnap ni waarom deze thread nodig is.

Hawkwarrior

Legacy Member
Nah kzit op die school ook , en met onze LO leerkracht geen problemen, dikke fun zelfs, wederzijds respect ect .... echt de max van een leerkracht.

Maar een slechte leerkracht gelijk "Krusty" mja....

ComputerVISTA

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
kuch*zij*kuch :)
lessen lo, ja ze stellen niks voor en dan! da betekent nog altijd ni da ge die persoon moogt doen stikke in deo. ksnap ni waarom deze thread nodig is.

Ik zal dat pas verbeteren van zodra gij over uw eindletters typt :p

^MystiQ

Legacy Member
preske zei:
wat ik erger vind is dat de leerlingen denken dat ze zich alles mogen permiteren. :ironic:

Het moet van twee kanten komen, als hij geen toegevingen doet zal hij van ons ook niet veel medewerking moeten verwachten hoor ..

Of was jij dan zo een pienter baasje die iedere les met de armen gekruist 100 % geconcentreerd zat te luisteren naar wat de leraar te zeggen had en alles braafjes deed wat er gezegd werd in de lessen ( al dan niet LO ) ..

Feignasse

Legacy Member
joyraider zei:
tip; roller ;) werkt beter én stoort niet .

Werkt niet beter, werkt zeker niet verfrissender (itt koude deonevel) en bovendien is het een vies systeem.

exploder zei:
Als je geen douche neemt, en enkel wat deo spuit, voel je je toch nog altijd niet fris zeker? En proper zal je er zeker niet van worden...
Deo in spuitbussen bevat meestal wel wat alcohol. Koelt af en "cleant" toch ook een beetje. Dus op korte termijn toch een redelijk alternatief voor een douche.

SweetEmmaRose zei:
Die leerkrachten moeten wel de hele dag in de kleedkamer rondlopen e, volgens mij is da echt ni plezant. Bij ons was het inderdaad verboden deo te gebruiken in de kleedkamers. Ge moet da maar bij de volgende les doen, of in de gang, wete.

Waarom zouden die daar de hele dag moeten rondlopen? Bij ons bleven ze gewoon op de gang. Enkel indien het te lang duurde kwamen ze even kijken.

Preske

Legacy Member
Al die sukkelaars hier, nu al klagen voor die 2 uurkes LO.
Wees blij dat ge ni in landen zoals duitsland woont bende pussies, daar is bena alle dagen lo in de namiddag :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Ulixes zei:
Werkt niet beter, werkt zeker niet verfrissender (itt koude deonevel) en bovendien is het een vies systeem.

Zijde vies van u eigen misschien?

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ulixes zei:
Waarom zouden die daar de hele dag moeten rondlopen? Bij ons bleven ze gewoon op de gang. Enkel indien het te lang duurde kwamen ze even kijken.

bij ons zat de leraar haar bureau in de kleedkamer zelf. in ieder geval, tis de leraar zijn/haar les, die mag kieze en leerlinge hebbe er niks over te zegge. zo werkt da opt school, pech :)

Hawkwarrior

Legacy Member
Dan zedde nog ni op den tsm geweest peisk .... daar werkt het net iets anders en daar heb ik persoonlijk niets mee te maken hoe dat komt :)

Preske

Legacy Member
Math'ke zei:
Het moet van twee kanten komen, als hij geen toegevingen doet zal hij van ons ook niet veel medewerking moeten verwachten hoor ..

Of was jij dan zo een pienter baasje die iedere les met de armen gekruist 100 % geconcentreerd zat te luisteren naar wat de leraar te zeggen had en alles braafjes deed wat er gezegd werd in de lessen ( al dan niet LO ) ..

sinds wanneer stellen leerlingen de wetten en moeten leraars toegevingen doen. :rofl:

en ik was niet pienter nee. Maar ik deed (meestal) wel wat er gevraagd werd van mij.

Feignasse

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
bij ons zat de leraar haar bureau in de kleedkamer zelf. in ieder geval, tis de leraar zijn/haar les, die mag kieze en leerlinge hebbe er niks over te zegge. zo werkt da opt school, pech :)

Waarom hebben leerkrachten LO een bureau nodig? Om hun kranten in te bewaren?

Tha_nOn

Legacy Member
Ulixes zei:
Jij wrijft je graag in met zweet van gisteren, eergisteren en vorige week?
waarom niet:p

anyway zoveel zweet ge niet bij een les lo, en het meeste zweet en vuiligheid verliest ge al bij de klerenwissel
deo is niet echt nodig imo, ik voelde mij daar nooit hygiënischer voor (integendeel soms weet wel zweet vermengt met van die geurkes?:p)
iedereen heeft lo gehad van uw klas, dus iedereen zal wel wa meer geur hebben zeker?)
en nieuw zweet stinkt niet, oud zweet wel

dus was u als ge thuis komt \o/ et voila

(en als ge al zo neig zweet dat ge er iets aan moet doen dat zweet ge gedurende de dag ook zowieoz, nen deo meenemen en regelmatig spuiten helpt echt niets, kheb zo ne vriend die dat doet, het enige wat ge hebt is dat ge ffkes axe ruikt, da nog veel meer opvalt)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan