ComputerVISTA
Legacy Member
joyraider zei:tip; rollerwerkt beter én stoort niet .
Voila voila!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
joyraider zei:tip; rollerwerkt beter én stoort niet .
Cervantes zei:Hi,
2 dagen geleden, op school, hadden wij L.O. 2uurkes achter elkaar. Wij zijn klaar, en twas juist 12:00, middag dus. Ik kleed mij om, maar ik zweet vrij snel, dus ik spuit wat deo onder mijn armen, om toch wat fris te zijn, tis nog maar middag, en khad nog 4 lesuren achter de boeg, en dan nog met bus enz naar huis, dus dat is pas ten vroegste 18:00 voor mij te verfrissen of te douchen of deo te spuiten. Maar kspuit dus wat deo, komt L.O. leerkracht binnen, en geeft mij een dikke vette nota, dat ik mij niet aan de afspraken hou! Ik ging direct in discussie, ik zei gewoon eerlijk dat ik proper wou zijn, en wat verfrist voor toch niet te stinken naar zweet (zoals 75% van mijn klas...) en die vliegt uit tegen mij, dat er regels zijn dat er geen deo wordt gespoten tijdens de lessen L.O., omdat het op het einde van de dag daar dan een "parfummerie" is zei hem letterlijk. Ik wil is ffkes wat reacties, want ben toch op mijn tenen getrapt derdoor, ik wil gewoon fris en proper zijn, en niet stinken, en ik kom er voor op. Ergste van al is, leerkracht zag mij zelfs niet deo spuiten... "ik rook het direct, dat gij deo had gespoten" zei hem.
Ach jah, nog niks tegen ouders gezegd, doe ik vant weekend wel, kwil eerst is horen van jullie.
Ik zit in Mechelen op het school, TSM (Technische Scholen Mechelen) 2de graad.
Cervantes![]()
zit zelf in tsm dus ... heb die opmerking ook al gekrege ma volges mij snapte het ni.. 

Wij moeten toch al een wandelingske van +/- 5 minuten maken tot aan de sporthal (andere school) dus komen wij daar zo'n 25 minuten aan nadat de andere groep van onze school daar is geweest, en dan hangt die Axe daar nog.. En dan nog in een hoge concentratie, als ge uwe mond opendoet hebt ge 't zitten 

Ulixes zei:Belachelijk? Bij ons werd daar nooit iets van gezegd.
.Cervantes zei:Hi,
2 dagen geleden, op school, hadden wij L.O. 2uurkes achter elkaar. Wij zijn klaar, en twas juist 12:00, middag dus. Ik kleed mij om, maar ik zweet vrij snel, dus ik spuit wat deo onder mijn armen, om toch wat fris te zijn, tis nog maar middag, en khad nog 4 lesuren achter de boeg, en dan nog met bus enz naar huis, dus dat is pas ten vroegste 18:00 voor mij te verfrissen of te douchen of deo te spuiten. Maar kspuit dus wat deo, komt L.O. leerkracht binnen, en geeft mij een dikke vette nota, dat ik mij niet aan de afspraken hou! Ik ging direct in discussie, ik zei gewoon eerlijk dat ik proper wou zijn, en wat verfrist voor toch niet te stinken naar zweet (zoals 75% van mijn klas...) en die vliegt uit tegen mij, dat er regels zijn dat er geen deo wordt gespoten tijdens de lessen L.O., omdat het op het einde van de dag daar dan een "parfummerie" is zei hem letterlijk. Ik wil is ffkes wat reacties, want ben toch op mijn tenen getrapt derdoor, ik wil gewoon fris en proper zijn, en niet stinken, en ik kom er voor op. Ergste van al is, leerkracht zag mij zelfs niet deo spuiten... "ik rook het direct, dat gij deo had gespoten" zei hem.
Ach jah, nog niks tegen ouders gezegd, doe ik vant weekend wel, kwil eerst is horen van jullie.
Ik zit in Mechelen op het school, TSM (Technische Scholen Mechelen) 2de graad.
Cervantes![]()
Cervantes zei:Hi,
2 dagen geleden, op school, hadden wij L.O. 2uurkes achter elkaar. Wij zijn klaar, en twas juist 12:00, middag dus. Ik kleed mij om, maar ik zweet vrij snel, dus ik spuit wat deo onder mijn armen, om toch wat fris te zijn, tis nog maar middag, en khad nog 4 lesuren achter de boeg, en dan nog met bus enz naar huis, dus dat is pas ten vroegste 18:00 voor mij te verfrissen of te douchen of deo te spuiten. Maar kspuit dus wat deo, komt L.O. leerkracht binnen, en geeft mij een dikke vette nota, dat ik mij niet aan de afspraken hou! Ik ging direct in discussie, ik zei gewoon eerlijk dat ik proper wou zijn, en wat verfrist voor toch niet te stinken naar zweet (zoals 75% van mijn klas...) en die vliegt uit tegen mij, dat er regels zijn dat er geen deo wordt gespoten tijdens de lessen L.O., omdat het op het einde van de dag daar dan een "parfummerie" is zei hem letterlijk. Ik wil is ffkes wat reacties, want ben toch op mijn tenen getrapt derdoor, ik wil gewoon fris en proper zijn, en niet stinken, en ik kom er voor op. Ergste van al is, leerkracht zag mij zelfs niet deo spuiten... "ik rook het direct, dat gij deo had gespoten" zei hem.
Ach jah, nog niks tegen ouders gezegd, doe ik vant weekend wel, kwil eerst is horen van jullie.
Ik zit in Mechelen op het school, TSM (Technische Scholen Mechelen) 2de graad.
Cervantes![]()

