ComputerVISTA
Legacy Member
'k Vraag me serieus af wat iedereen hier zo onredelijk aan vindt. Dat stinkt uren in de wind als iedereen dat overvloedig staat te spuiten (deo ja) in een kleedkamer waar iedereen justekes in past en waarschijnlijk amper of niet verlucht is. Het is totaal ongezond al die gassen die ge binnen krijgt en ik persoonlijk krijg daar koppijn van.
Ne roller kopen of het buiten onder uwe t-shirt en verder der nie over zagen.
Ne roller kopen of het buiten onder uwe t-shirt en verder der nie over zagen.
most irritating teacher ever imo..



ge moest hem zo walgend naar zijn hand zien kijken ^^