Archief - L.O. op school, frisheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
'k Vraag me serieus af wat iedereen hier zo onredelijk aan vindt. Dat stinkt uren in de wind als iedereen dat overvloedig staat te spuiten (deo ja) in een kleedkamer waar iedereen justekes in past en waarschijnlijk amper of niet verlucht is. Het is totaal ongezond al die gassen die ge binnen krijgt en ik persoonlijk krijg daar koppijn van.

Ne roller kopen of het buiten onder uwe t-shirt en verder der nie over zagen.

VLokkY

Legacy Member
wahaha turnkabouter ftw ^^wij verlede jaar dieje naam aan em gegeve :p most irritating teacher ever imo..


<= 6mma here same me hawkwarrior

simpele duif

Legacy Member
aaaaaaaah idiote regels op middelbare scholen
waar is den tijd... :)
ComputerVISTA zei:
'k Vraag me serieus af wat iedereen hier zo onredelijk aan vindt. Dat stinkt uren in de wind als iedereen dat overvloedig staat te spuiten (deo ja) in een kleedkamer waar iedereen justekes in past en waarschijnlijk amper of niet verlucht is. Het is totaal ongezond al die gassen die ge binnen krijgt en ik persoonlijk krijg daar koppijn van.

Ne roller kopen of het buiten onder uwe t-shirt en verder der nie over zagen.

zo'n roller is nu ook niet direct het toppunt van hygiëne eh :unsure:
buiten spuiten daarentegen is idd nog het beste.

nuja zolang het maar een nota is: big deal!

SweetEmmaRose

Legacy Member
Die leerkrachten moeten wel de hele dag in de kleedkamer rondlopen e, volgens mij is da echt ni plezant. Bij ons was het inderdaad verboden deo te gebruiken in de kleedkamers. Ge moet da maar bij de volgende les doen, of in de gang, wete.

Hawkwarrior

Legacy Member
Man om hier over te discusieren moet ge op tsm zitte imo ... annes kunde da echt ni begrijpe

ComputerVISTA

Legacy Member
Hawkwarrior zei:
Man om hier over te discusieren moet ge op tsm zitte imo ... annes kunde da echt ni begrijpe

Nee, idd die school zal waarschijnlijk volledig anders zijn dan de doorsnee school... *ironisch*

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ik zit op een andere school en ik begrijp da volkomen.
Denk is aan een ander.

ComputerVISTA

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ik zat op een andere school en ik begrijp da volkomen.
Denk is aan een ander.

Voor de weinige keren dat dit voorvalt: Seconded.

Hawkwarrior zei:
It's all 'bout the teacher m8 ;)

Is't juist jongen, is't juist? Vertel het dan eens m9?

Cervantes

Legacy Member
Om eerlijk te zijn, als leerkracht blaft hem iedereen af van : "2MIN OMKLEDEN!", en dan is hem zelf 1min weg voor truikes te pakken, of al de voetbalgoalen of basketballgoalen klaar te zetten, dat is dus 1min dat hij derzit in die kleedkamer. en geeft wrs nog niet eens 8uur per dag daar les. Ik denk dat die daar per dag 10min zit, daar kunt ge GEEN koppijn van krijgen om 10min ffkes wat deo te ruiken, als hem daar nu als echt leerkracht daar zat theorie te geven, en zat daar 8uur op een stoelke aan een bank, dan begrijp ik hem. Ach jah, :(

scorpken

Legacy Member
Scholen zijn normaal verplicht van na de lessen LO douches ter beschikking van de leerlingen te stellen. Als je je doucht ben je toch ook fris?
en anders gewoon ff deo gaan spuiten opt wc?

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ik heb een broer die extreem veel doe gebruikt (zie thread derover :p) ik merk da misschien gemiddeld 5minten per dag, maar da stoort ENORM.
Dus ik zou da als leerkracht zeker zegge, geen deo, die mensen wille ook normaal kunne ademe, ik ook :p

^MystiQ

Legacy Member
Ik snap eigenlijk de essentie niet van deze thread, ik heb in mijn 4de jaar middelbaar constant nota's gekregen samen met velen anderen en so what ? Tis uw strafblad niet ze.

Kwam thuis, kreeg een preek en da wast. t'middelbaar moet leuk zijn. Lacht der ne keer mee en daarmee is de kous af :)

Raukaris

Legacy Member
Lo is toch overschat. Leuk voor de voetballers, die wat kunnen stoefen en voor de rest om gewoon te zeveren :p Maar voor de mensen die echt problemen hebben (yep ik heb het op de dikkerdjes) is het meestal een vernederende ervaring, 2uur per week keer op keer (ik ben mager ma ik zeverde gewoon in die lessen :p) Het gaat die mensen echt ni aanmoedigen om meer te sporten en vet zullen ze er ook niet mee verbranden.

Wij konden in de humaniora douchen na de lo les. Ene keer wel nen hoop deo op de klink gespoten :lol: ge moest hem zo walgend naar zijn hand zien kijken ^^

ComputerVISTA

Legacy Member
yeah boel! Ik had een slag op de muil verwacht zoals ik zelf had gedaan :D

Cervantes

Legacy Member
e.House zei:
Van de l.o les zweet je toch niet.

Zwam is paar scrolls naar beneden... :ironic:

@ Scorpken, bij ons zijn er geen douches, en we hebben der geen tijd voor denk ik. Op een Technische School (zoals bij mij dus), werken ze met veel ergere chemische troep dan deo, kijk maar is naar metaal, of auto-mechanica. Ik doe Grafische, en wij moeten ook met bijtende middelen werken, voor de inkt van de inktmachines te krijgen enz, is allemaal veel slechter voor u hersenen dan beetje deo.

scorpken

Legacy Member
Klagen bij de directie en vragen om een manier om jullie een beetje te verfrissen. Het is ook niet gezond om de rest van de dag in je eigen zweet te zitten...

ComputerVISTA

Legacy Member
Cervantes zei:
Zwam is paar scrolls naar beneden... :ironic:

@ Scorpken, bij ons zijn er geen douches, en we hebben der geen tijd voor denk ik. Op een Technische School (zoals bij mij dus), werken ze met veel ergere chemische troep dan deo, kijk maar is naar metaal, of auto-mechanica. Ik doe Grafische, en wij moeten ook met bijtende middelen werken, voor de inkt van de inktmachines te krijgen enz, is allemaal veel slechter voor u hersenen dan beetje deo.

't Verschil is dat ge die bijtende producten niet in't rond spuit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan