SilentSpring
Legacy Member
night ghost 128 zei:Als het bedrijf dat niet eist, dan doe ik dat niet. Ik ga waar ik me goed in voel, in zo'n pak voel ik me maar onnozel.
En das te warm![]()
ik voel me daar wel goed in. Gaf m'n zelfvertrouwen een ferme boost overigens.
Nu, da was gewoon zo'n speciaal sfeerke, het einde van't middelbaar, met al uw klasmakkers in hun kostuumke zo^^.
Nadeel is idd wel de warmte, vooral in juni dan.
Nu, bij de meeste leraars was't gewoon:
binnenkomen, ja alsde te warm hebt moogde iets uitspelen hoor.
Nie dak ieder examen m'n kostuumvest aanhad, enkel de hoofdvakken.
Vakken zoals geschiedenis enkel das en hemd. (en broek en schoenen van m'n kostuum natuurlijk
).D'er was 1 leraar die vorig jaar zei dat da getuigt van 'respect'. (Was nen oude knar, is nu aan z'n laatste werkjaar bezig).
Volgens hem, als je schoon in kostuum zit en uw mondeling niet zo goed kent zouden ze eerder 50 geven dan vb 49 fzo. Omdat de leraar dan ziet dat ge in ieder geval met z'n examen bezig geweest bent door te zorgen dat ge proper gekleed bent.
Daar kwam het min of meer op neer. Nu, in't middelbaar dus enkel maar voor eindexamens enzo anders is't beke overdreven.
en na het laatste exmanen naar de dichtsbijzijnde supermarkt=> ergens in een park superveel zuipen en dan naar de macdonalds en dan cinema en dan verder hangen op cafe. Zo hebben wij onze examans beïndigt in december en juni vorig schooljaar.
dan moet ge u geen zorgen maken over een kostuum
Is dat nu zo'n ramp?
.