Conqie
Legacy Member
denk ik er ook over, komt zo toch over, als dikkenekerij, heeft niks met "oude"stempel te makenbij ons willen ze gewoon dat we op een mondeling er 'beter' - 'sjieker' uitzien, meestal gaan er een paar dan in kostuum, maar het hangt af van de leerkracht zelf natuurlijk, voor mondeling wiskunde moet ik het bijvoorbeeld ni proberen, of ik krijg wss comentaar van de leerkracht(dikkenekerij wss^^- tis ene van de ouwe stempel).



)
wa ne tralala allemaal