QplQyer
Legacy Member
Als je een kostuum wilt aandoen om te tonen dat je die mensen waardeert, fijn, maar het is geen reden om te eisen dat iemand in kostuum gaat, noch vindt iedereen dat een kostuum dragen een teken van respect zou zijn. Het respectvolste dat men kan doen is een goed examen/goede projectvoorstelling maken, en daarvoor staat men dan ook voor die jury.twoen zei:ik vind da nie idioot hoor, een jury bij ons bestaat uit proffen en respectabele architecten...daar heb ik respect voor en een goede manier om dat te tonen is om in kostuum u presentatie te doen.
Ik blijf het absurd vinden hoe jezelf een andere verpakking zou geven een uiting van respect zou zijn. Het is toch absurd om respect te tonen aan iemand door jezelf te veranderen? Wat is er nu respectvol aan om je een ander uiterlijk aan te meten voor die persoon.




