Bij ons moe da nie, 't is toch "uniform" al op school, dus in donkerblauwe jeans en donkerblauw tshirt-pull ga ik naar mijn mondeling, dan zorg ik wel dat het "uniform" in orde is
En moestek in kostuum gaan, doe'k gewoon mijn kostuum aan: donkerblauw met wit-grijze streepjes (onopvallend) en donkerbruine schoenen eronder
En ik typ bewust "uniform" ja, het moe gewoon donkerblauw zijn (behalve tshirt of hemd mag lichtblauw)
en jeans mag ook, ma 't moe wel donkerblauw zijn en nie afgewassen ofzo
Mja, waar wordt de grens getrokken dan? En ze hebben er niet altijd commentaar op als je lichtblauwe/afgewassen jeans draagt
ze zouden het dus beter afschaffen, mja