Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DekadeZ zei:En hou maar op QplQyer. 5000€ Woorden en hoogdravende taal gebruiken in een normale discussie is een toonbeeld van kinderachtigheid. Loop elders met uw woordenboek ten toon als een prostituee.
Rogue zei:Maar een peperduur kostuum aantrekken voor een doodgewoon examen is verplicht! Anders heb je een slechte ingesteldheid, en zul je later nergens geraken. Dat slaat toch nergens op.
QplQyer zei:Een beperking van iemands vrijheid moet gepaard gaan met een grondige reden en bijhorende argumentatie, als die niet wordt geleverd, kan de beperking niet toegekend worden.
Rogue zei:Maar een peperduur kostuum aantrekken voor een doodgewoon examen is verplicht! Anders heb je een slechte ingesteldheid, en zul je later nergens geraken. Dat slaat toch nergens op.
Als men het op voorhand zegt dat je in kostuum moet zijn doe je het natuurlijk best wel.

Rogue zei:Maar een peperduur kostuum aantrekken voor een doodgewoon examen is verplicht! Anders heb je een slechte ingesteldheid, en zul je later nergens geraken. Dat slaat toch nergens op.

DekadeZ zei:Je verdraait alles compleet in je eigen voordeel.
-Ik zeg nergens dat een kostuum op mondelinge examens an sich een verplichting is. Bij mij was het een verplichting omdat de school het oplegde.
Een groot verschil.
-Peperdure kostuums? Als jij wil pochen door je kostenkaartje eraan te laten wapperen wel.
-Als je een verplichting met de voeten treedt omdat je de non-conformist wil uithangen dan heb je inderdaad een slechte ingesteldheid en zal je inderdaad nergens geraken.
Alstublieft zeg, zo kan je dagen discussiëren.
)TheCrow7 zei:Zoals jij het hier omschrijft slaagt het inderdaad nergens op, maar je verdraait dan ook de dingen die hier worden gezegd.
DekadeZ zei:Je verdraait alles compleet in je eigen voordeel.
-Ik zeg nergens dat een kostuum op mondelinge examens an sich een verplichting is. Bij mij was het een verplichting omdat de school het oplegde.
Een groot verschil.
-Peperdure kostuums? Als jij wil pochen door je kostenkaartje eraan te laten wapperen wel.
-Als je een verplichting met de voeten treedt omdat je de non-conformist wil uithangen dan heb je inderdaad een slechte ingesteldheid en zal je inderdaad nergens geraken.
Alstublieft zeg, zo kan je dagen discussiëren.
Rogue zei:Als men het op voorhand zegt dat je in kostuum moet zijn doe je het natuurlijk best wel.
Een feit, maar dat maakt het geen probleem voor de examinator. Integendeel, kan hij eens glimlachen.DekadeZ zei:Als je je outfit in een oogwenk wil verpesten dan moet je vooral sportschoenen onder uw kostuum dragen.
Ik heb nog nooit een kind hoogdravende taal weten te gebruiken, noch dure woorden, dus in dat opzicht is stellen dat het gebruik ervan kinderachtig zou zijn al totaal onjuist. Bovendien schrijf ik zoals ik altijd en overal schrijf, het is erg gesteld met het openstaan voor intellectuele verruimingen als mensen iemand afrekenen op het gebruik van minder standaard-woorden (hoewel ik mij afvraag dewelke dat mogen wezen), om niet te spreken van liefde voor de taal. Of het is een goedkope manier om in een discussie mensen achter zich te krijgen natuurlijk. Kies zelf maar.En hou maar op QplQyer. 5000€ Woorden en hoogdravende taal gebruiken in een normale discussie is een toonbeeld van kinderachtigheid. Loop elders met uw woordenboek ten toon als een prostituee.
De ethiek dient net om handelingen in de realiteit al dan niet goed te keuren of af te keuren. Handelingen in de realiteit moeten dan ook ethisch verantwoord zijn. Het is ethisch niet toegelaten om mensen te doden, maar in de realiteit gebeurt het, betekent dit dat we het dan ook maar moeten toelaten (want niet mogen doden is maar een extract uit de ethiek)?TheCrow7 zei:Ik heb het hier over de realiteit, niet over een extract uit de ethiek.
Niet echt, rebels gedrag duidt altijd aan dat iemand poogt om anders te zijn, met als doel enkel anders zijn, zowel bij pubers als bij anderen. Daar is hier geen sprake van.Trouwens had ik het over rebels gedrag en niet over de puberale rebelse periode van iemand, op zich een immens verschil.
Kill0rBee zei:Pfffff, waarom altijd zo speciaal willen doen?
'k Had maandag mondeling nederlands. Ben er gewoon in m'n training naartoe gegaan. Alsof hij het erg vond, 't is u kennis die telt, niet u kledij...
, oh ja, sommige mensen zullen altijd de grote jan willen uithangen zeker 

conquerpoy_123 zei:das een feit, oh ja, sommige mensen zullen altijd de grote jan willen uithangen zeker
en als je dan een grote jan bent tot daar aan toe, maar een studentje uit het middelbaar...![]()


Goldrusher zei:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/58/Stevejobs_Macworld2005.jpg
Steve Jobs, de grote baas van Apple - toch een enorm stijlvol bedrijf - op een belangrijke presentatie die het bedrijf kan maken of kraken.
Kostuum ? Don't think so.
Kill0rBee zei:Pfffff, waarom altijd zo speciaal willen doen?
'k Had maandag mondeling nederlands. Ben er gewoon in m'n training naartoe gegaan. Alsof hij het erg vond, 't is u kennis die telt, niet u kledij...

QplQyer zei:Het is ethisch niet toegelaten om mensen te doden, maar in de realiteit gebeurt het, betekent dit dat we het dan ook maar moeten toelaten (want niet mogen doden is maar een extract uit de ethiek)?
QplQyer zei:Niet echt, rebels gedrag duidt altijd aan dat iemand poogt om anders te zijn, met als doel enkel anders zijn, zowel bij pubers als bij anderen. Daar is hier geen sprake van.
Quilombo zei:...
precies of ge kunt niet deftig voor de dag komen zonder een kostuum, jezus, zijn jullie idioot ofzo
Goldrusher zei:Steve Jobs, de grote baas van Apple - toch een enorm stijlvol bedrijf - op een belangrijke presentatie die het bedrijf kan maken of kraken.
Kostuum ? Don't think so.