Killertux
Legacy Member
Beste (oe formeel
),
morgen mondeling examen -> kostuum.
Kdraag dus al 2j zoiets flashy oftewel klassiek.
Is het toegelaten, modegewijs, om volledig in het zwart te gaan?
En jullie, zouden jullie da zien zitten om uw mondeling af te leggen int zwart,
of ebde liever iets klassiek/flashy? (kgader vaneerste keer ne poll bijmaken)
Kvind volledig zwart ook nie mis, mo zou graag op safe spelen..
Hou het wel serieus mannen, kweetkik ook dajje nie kunt beslissen in mijn plaats, mo advies is altij handig.
Greetz
),morgen mondeling examen -> kostuum.
Kdraag dus al 2j zoiets flashy oftewel klassiek.
Is het toegelaten, modegewijs, om volledig in het zwart te gaan?
En jullie, zouden jullie da zien zitten om uw mondeling af te leggen int zwart,
of ebde liever iets klassiek/flashy? (kgader vaneerste keer ne poll bijmaken)
Kvind volledig zwart ook nie mis, mo zou graag op safe spelen..
Hou het wel serieus mannen, kweetkik ook dajje nie kunt beslissen in mijn plaats, mo advies is altij handig.
Greetz

) meestal met een paarse hemd en een paarse das

