Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar heb je gelijk in er word veel gevochten om geen enkele reden.Fighting Hobbit zei:Ik probeer zoveel mogelijk situaties waar boel van komt ofzo te vermijden en neem nooit een wapen mee, toch niet bewust in elk geval. Als ik ooit overvallen wordt geef ik toch gewoon alles af wat die mannen moeten hebben, liever blijven leven en wat materiële dingen kwijt zijn dan dood gaan om mijn portemonee te beschermen.
Echt wel een zieke maatschappij dat je tegenwoordig als je weggaat wapens meeneemt. Ik ga hier tegenwoordig ook bijna niet meer uit in aarschot omdat er gewoon te vaak een nogal dreigende sfeer hangt hier. Zoals in gesprek zijn met iemand en lachen om iets terwijl je toevallig naar iemand anders die voorbijloopt kijkt die dan ineens afkomt om er op de wijzen dat hij ons gezicht tegen de grond gaat vegen omdat we met hem lachen lachen. Er wordt hier wel te vaak gevochten naar mijn zin eigenlijk...
DA_MadAce zei:-mensen in uw omgeving beschermen, behalve als het kinderen zijn dan gaat dit naar de eerste plaats
-uw zelfrespect/eer houden

1) ik drink nooitDoom Dragon zei:DUH.. wel een beke normaal zeker?
aan die 33 mensen die wel een wapen mee hebben naar fuifen/dancings..
WAAROM? goesting om in u zatte kloten ene neer te stekken als de smoel u nie aanstaat..
ik vind dit onverantwoord.
ik ken ook wel iemand in mijn directe vriendenkring die een legermes geslepen mee droeg naar school in zijn boekentas, ik was er compleet tegen en vraagde mij ook af waarom?
zei hij :: als ik aangevallen word, dan kan ik mij tenminste verdedigen.
KLOTEMAATSCHAPPIJ .... dat komt meer en meer uit mijn mond de laatste tijd.
om nog maar te zwijgen van al die over-aggressieve jongeren.
waarom dat we niet rondlopen met allemaal geweren en uzi's? he?
man man ..
btw: je kan van alles een wapen maken he.. was da nu?
in een cafe? een glas, een kruk, desnoods ne plateau (zonder bier op),...
nigel555 zei:1) ik drink nooit
2) ik heb het niet altijd in min vest zitten
3) ik heb mijn vest niet altijd aan
4) ik vind het ook een klote maatschappij maar als ik alleen naar huis ga en ze vallen mij aan heb ik mss een kans om iemand van hen mee de grond in te slueren. Ik zie dat niet zitten om in elkaar geslagen te worden en niets terug te doen. Al is het maar een mesteek in hun bil!
ja kweet dat. Ik wil enkel maar zeggen als ik aangevallen word, en ze slaan en schoppen. Zo kan je iemand dood slaan, je kan iemand zijn nek breken door op de juiste plaats te schoppen. Dan vind ik dat ik mijzelf mag verdedigen op welke manier dan ook.NSA.Rhinox zei:"Maar" een messteek in hun bil? Ik hoop dat ge beseft dat ge met een messteek in iemand zijn bil iemand kunt verlammen, en da ga rapper als ge denkt.
nigel555 zei:ja kweet dat. Ik wil enkel maar zeggen als ik aangevallen word, en ze slaan en schoppen. Zo kan je iemand dood slaan, je kan iemand zijn nek breken door op de juiste plaats te schoppen. Dan vind ik dat ik mijzelf mag verdedigen op welke manier dan ook.
Natuurlijk zijn er dingen waar moeder natuur voor zorgen zoals angst!
Deze kan er natuurlijk voor zorgen dat ik als bevroren sta en niets terug doe.
Het is enkel nja kan het moeilijk verwoorden. Ook al omdat ik messen dolken, enzo verder zie als sierstukken en minder als wapens desondakt je veel kwaad kan met een dolk.
Hmgrwngd zei:Misschien moet je eens minder hollywood-films bekijken.
"vrouwen en kinderen eerst" -> "Take me, but let the girl free" ->![]()
![]()
![]()
Echt kerel.
Weet je wat er gebeurt als je bedreigd wordt ? Je hart klopt in je keel; de adrenaline doet je half ziek worden als je je niet beweegt of niet vecht; en wat er in je omgeving gebeurt is het laatste waar ik aan denk hoor.
De echte truuk is om voorbereid te zijn op beide gevechten als de dood. Weet gewoon dat ze beiden op elk moment kunnen komen, maar dat je het nooit moet vrezen. (tenzij je kickt op angst, of er een routine van gemaakt hebt.)
Er allemaal niet zo hard mee inzitten, en nog minder doen alsof er een ongeschreven set vaststaande feiten/regels zijn voor gedachten.
* inserts quote from "the art of war" * ->![]()

) omdat ik wat Hollywoodiaanse reacties las.
euhm die hangen aan mijn muurNSA.Rhinox zei:Met slagen en stampen moet ge al vies doen om iemand dood te krijgen. Onderschat het incasseringsvermogen van een mens niet. Een mes daarentegen is levensgevaarlijk, en zelfs als ge daarmee niet doodt, dan nog heeft die persoon een serieus litteken. Om nog maar te zwijgen van de emotionele schade die ge uzelf aandoet.
En dan uw argument dat ge dolken en messen als sierstukken ziet is imo ook dikke crap. Als dat sierstukken voor u zijn dan plakt ge die tegen de muur, niet in uw vest.
. Maare het mesje in mijn vest word voor veel meer gebruikt
ontmanteling van draden enzo...DA_MadAce zei:BTW, weet je wat er gebeurt als je leven in gevaar is? Het gebeurt zelden dat je daar klaar voor bent, hoe hard je het leven ook haat.


Hmgrwngd zei:Maar bij de meeste gevechten gaat het hem niet om het doden, maar om het 'neerkrijgen' van anderen.
djbramz zei:Das nui net het tegendeel van wat een boek dat ik net gelezen heb beweert. Maar dat boek overdreef toch wel wat, het beschreef smerige technieken.

JeanPerrier zei:in de ballen schoppen zo hard da ge kunt
