Archief - Jongeren en wapens?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Draag je een "wapen" tijdens je uitgaansleven


  • Totaal aantal stemmers
    501
  • Opiniepeiling gesloten.

3lb4rt0

Legacy Member
Een wapen dragen als je uitgaat, merendeel zal wel meske mee hebben, wat gaat ge met zo'n mes doen tegen 3 man, stel ik mij dan de vraag, rambo of bruce lee toestanden uithalen, denk het nie. Onlangs nog een grappig artikel over gelezen in nieuwblad en lag er mee toe :D

ManhunteR

Legacy Member
het is trouwens ook heel schoon om te denken dat alle situaties op een of andere manier opgelost kunnen raken, maar in de praktijk komt het daar gewoon ni altijd toe

er zijn momenten die gewoon zowieso escaleren naar een pakske slaag of iets anders, maakt ni uit wa ge probeert te zeggen/doen, en das heel spijtig, maar niet voor alles is er een 'oplossing' of een 'beste manier om'

Hmgrwngd

Legacy Member
djbramz zei:
Das nui net het tegendeel van wat een boek dat ik net gelezen heb beweert. Maar dat boek overdreef toch wel wat, het beschreef smerige technieken.

Ik weet het, ik heb het verkeerd verwoord.

Eigenlijk is het doel wél doden, maar is het gewoon nadeliger als het slachtoffer effectief dood is.

Maar dat komt zo bruut en ongevoelig over.
Oh well; I'll live. :p

[TFT]Poky

Legacy Member
shot in u geslachtsdelen = over en out.

Nu is het in de meeste gevallen niet gemakkelijk om daar deftig te shotten.

Dieleman_F

Legacy Member
ManhunteR zei:
het is trouwens ook heel schoon om te denken dat alle situaties op een of andere manier opgelost kunnen raken, maar in de praktijk komt het daar gewoon ni altijd toe

er zijn momenten die gewoon zowieso escaleren naar een pakske slaag of iets anders, maakt ni uit wa ge probeert te zeggen/doen, en das heel spijtig, maar niet voor alles is er een 'oplossing' of een 'beste manier om'

Héhé, waar, op een bepaalde fuif heb ik zelf al eens 'slaag' gehad (het was zo zacht dat ik het zelf eerst niet doorhad en een vriend mij heeft weggetrokken :p). Terwijl ik op fuiven heel vlug sorry ofzo zeg, niet op schrik, gewoon omdat ik graag vriendelijk ben :D.

maarja, jumpers ...

@hierboven: jep, meisjes denken altijd, nu had ik je zo makkelijk kunnen meehebben, terwijl het meestal zoo makkelijk af te weren is.

hybrid

Legacy Member
hahaha als een groepke u aanvalt moet ge maar is doen alsof ge iet uit u zak pakt en dan uwe sleutel pakke me alleen den bovenste kant uit u gebalde vuist houden en dan achter heelt groepke lopen, ge zult ze zien lope :D

Hmgrwngd

Legacy Member
hybrid zei:
hahaha als een groepke u aanvalt moet ge maar is doen alsof ge iet uit u zak pakt en dan uwe sleutel pakke me alleen den bovenste kant uit u gebalde vuist houden en dan achter heelt groepke lopen, ge zult ze zien lope :D

Ja tuurlijk ; veel groepjes zware kerels zijn doodsbenauwd van een gebalde vuist die de bovenkant van een sleutel blootgeeft. :crazy:

Wtf.

Hmgrwngd

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Ik zou toch nie graag een sleutel in men oog krijgen :p

Je geeft 1 slag; en wat dan ?

Denk je dat die andere 3-4 man gewoon gaan Hollywoods/StevenSeagals-gewijs hun beurt afwachten om een vuistslag te krijgen?

Chickenlal

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Je geeft 1 slag; en wat dan ?

Denk je dat die andere 3-4 man gewoon gaan Hollywoods/StevenSeagals-gewijs hun beurt afwachten om een vuistslag te krijgen?

Nee je steekt die sleutel in je shcoen en je doet hollywood bewegingen en je raakt ze alle 4 in 1 schop in beide ogen. Dan zijn ze blind.. Dan loop je weg en zien ze je niet meer lopen wegens dat de blind zijn :p

hybrid

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Ja tuurlijk ; veel groepjes zware kerels zijn doodsbenauwd van een gebalde vuist die de bovenkant van een sleutel blootgeeft. :crazy:

Wtf.

hahaha precies of gij ziet in den donkere het verschil tussen den bovenkant van ne sleutel of een mes , gij ziet iet blinken, kdenk ni da ge dan 2x nadenkt over wa het zou zijn da em vastheeft, als em naar u komt gelope zulde wel ni denke da et ne sleutel is ze :D En ik heb het dan over normale groepkes e ni over de_m@ffia

cocksucker

Legacy Member
hybrid zei:
hahaha precies of gij ziet in den donkere het verschil tussen den bovenkant van ne sleutel of een mes , gij ziet iet blinken, kdenk ni da ge dan 2x nadenkt over wa het zou zijn da em vastheeft, als em naar u komt gelope zulde wel ni denke da et ne sleutel is ze :D En ik heb het dan over normale groepkes e ni over de_m@ffia
haha
droom verder jongetje

Hmgrwngd

Legacy Member
cocksucker zei:
haha
droom verder jongetje

Zo dacht ik er ook over.

Moest die groep niet weglopen, en ze zien dat je enkel maar een sleutel in je hand hebt, zouden ze zich waarschijnlijk eerst 10 minuten platlachen,
om je dan 3dubbel zo erg de grond in te slaan.

Hmgrwngd

Legacy Member
hybrid zei:
:lol:

de serieuze reacties hierop :rofl:

Je hebt ons beetgehad !

U verdient respect, mijnheer ! :)

* status van hybrid groeit naar ongeziene niveaus *



Dit gezegd zijnde, gevechten zijn geen lachertje maar serieuze ervaringen. Ik durf wedden dat veel mensen die al in het ziekenhuis hebben gelegen na een gevecht uw gevatte gevoel voor humor kunnen verstaan, en er het grappige aan de hele situatie kunnen van inzien! :)

Fubro

Legacy Member
Vechten is vechten, in elke gevecht zit er fysiek geweld in, maar ook psychisch, ik persoonlijk, ben banger voor het psychische.

Wounds will heal.

Ik ben al ineengeslagen, 2vs1, waarbij ik niets terugdeed, en, ik heb daar niets van overgehouden, ze sloegen gewoon paar keer, blauw oogje, bloedneusje, paar kneuzingen. Ik zou eerder schrik hebben moest iemand me mentaal kraken.

DA_MadAce

Legacy Member
Fubro zei:
Vechten is vechten, in elke gevecht zit er fysiek geweld in, maar ook psychisch, ik persoonlijk, ben banger voor het psychische.

Wounds will heal.

Ik ben al ineengeslagen, 2vs1, waarbij ik niets terugdeed, en, ik heb daar niets van overgehouden, ze sloegen gewoon paar keer, blauw oogje, bloedneusje, paar kneuzingen. Ik zou eerder schrik hebben moest iemand me mentaal kraken.

Ksla hier misschien helemaal de bal mis maar... Je hebt precies nog niet veel fysieke pijn gehad of je bent nooit serieus in elkaar gelagen door iemand die niet echt inzat of hij den bak in zou gaan of niet.

Dat valt echt niet zo hard me... Ga dus altijd lopen. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan