DA_MadAce
Legacy Member
Ali_ zei:da is iets voor vrouwen![]()
Nah. Iedereeen kan het. Is ook vreselijk effectief.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ali_ zei:da is iets voor vrouwen![]()

Ervaring?DA_MadAce zei:Nah. Iedereeen kan het. Is ook vreselijk effectief.![]()

djbramz zei:Das nui net het tegendeel van wat een boek dat ik net gelezen heb beweert. Maar dat boek overdreef toch wel wat, het beschreef smerige technieken.

ManhunteR zei:het is trouwens ook heel schoon om te denken dat alle situaties op een of andere manier opgelost kunnen raken, maar in de praktijk komt het daar gewoon ni altijd toe
er zijn momenten die gewoon zowieso escaleren naar een pakske slaag of iets anders, maakt ni uit wa ge probeert te zeggen/doen, en das heel spijtig, maar niet voor alles is er een 'oplossing' of een 'beste manier om'
). Terwijl ik op fuiven heel vlug sorry ofzo zeg, niet op schrik, gewoon omdat ik graag vriendelijk ben
.hybrid zei:hahaha als een groepke u aanvalt moet ge maar is doen alsof ge iet uit u zak pakt en dan uwe sleutel pakke me alleen den bovenste kant uit u gebalde vuist houden en dan achter heelt groepke lopen, ge zult ze zien lope![]()
q-ball_NBK zei:Ik zou toch nie graag een sleutel in men oog krijgen![]()
Hmgrwngd zei:Je geeft 1 slag; en wat dan ?
Denk je dat die andere 3-4 man gewoon gaan Hollywoods/StevenSeagals-gewijs hun beurt afwachten om een vuistslag te krijgen?

Hmgrwngd zei:Ja tuurlijk ; veel groepjes zware kerels zijn doodsbenauwd van een gebalde vuist die de bovenkant van een sleutel blootgeeft.![]()
Wtf.
En ik heb het dan over normale groepkes e ni over de_m@ffiahahahybrid zei:hahaha precies of gij ziet in den donkere het verschil tussen den bovenkant van ne sleutel of een mes , gij ziet iet blinken, kdenk ni da ge dan 2x nadenkt over wa het zou zijn da em vastheeft, als em naar u komt gelope zulde wel ni denke da et ne sleutel is zeEn ik heb het dan over normale groepkes e ni over de_m@ffia
cocksucker zei:haha
droom verder jongetje
hybrid zei:
de serieuze reacties hierop![]()


Fubro zei:Vechten is vechten, in elke gevecht zit er fysiek geweld in, maar ook psychisch, ik persoonlijk, ben banger voor het psychische.
Wounds will heal.
Ik ben al ineengeslagen, 2vs1, waarbij ik niets terugdeed, en, ik heb daar niets van overgehouden, ze sloegen gewoon paar keer, blauw oogje, bloedneusje, paar kneuzingen. Ik zou eerder schrik hebben moest iemand me mentaal kraken.
