Kepa
Legacy Member
ge vergeet trouwens ook hoe groot NY is, mensen spreken erover als een stad maar het is zo groot als bij ons een provincie... met meer inwoners dan heel belgiëgentille zei:Ik dacht dat de criminaliteit daar net hoger was in Amerika weet het nu niet precies van Texas maar ik meen eens gelezen te hebben dat er per nacht in New York gemiddeld 1000 geweerschoten zijn te horen of afgaan weet niet of het waar is![]()

Wel waar dat er veel geweerschoten te horen zijn in bepaalde leefwijken, maar er zijn ook wijken waar er een gans jaar lang niks te horen is

en idd...gangs
voor amerika is de situatie denk ik verbeterd na 9-11... in de zin dat ze nu hun haat en woede allemaal kunnen uiten op 1 doel, vreemdelingen/moslims ipv van op elkaar.
