User_BELGIUM
Legacy Member
GTM zei:Nuja, dit ellenlang verhaal (weeral) om maar aan te tonen dat zatte hollanders rare dingen doen.![]()
mjah, ik ken zo'n verhalen over belgen ook ze

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GTM zei:Nuja, dit ellenlang verhaal (weeral) om maar aan te tonen dat zatte hollanders rare dingen doen.![]()

GTM zei:Ik wou dat ik ook nen buitenwipper kende.ad:
Hehe, hollanders die willen uithalen is altijd lachen (vooral als ze gedronken hebben).![]()
Met nieuwjaar me een groepje van 8 man (waar ik er nota bene 2 van kende toen we vertrokken) uitgeweest, en dr zaten 2 hollanders bij.
Die ene hollander is nogal ne gladde, en hij had na een half uur al een vrouwke vast. Hij stond daar buiten mee te foeteren.
Komt daar enkele minute laten ne vent aan, me 2 pintjes in zn handen, en die zie die 2 daar konkelfoezen. Wij kijken naar die vent; die gast werd echt razend. Die z'n kop werd rood zien, die liet z'n pinten op de grond vallen, balde z'n vuiste en marcheerde voorwaarts, door de deur naar buiten, aansturend op de tortelduifjes. Blijkbaar was da dus zijn lief (nuja, ex-lief blijkbaar).
De Roy (want zo heette dien hollander) zie die nie afkome. Wij lopen daar snel hene, roepen van "pas op, rechts van u". Die kijkt op, ziet die gast afkome, duwt da vrouwmens eweg (die valt daar natuurlijk patat op de grond, want het had geregend, ent was daar nogal glad), wacht tot die gast dicht genoeg genaderd is, haalt uit....en mist grandioos. Hij draait rond zijn as (had op da halfuur al wel wa gedronken zenne), valt op de grond, tege die gast zijn bene, die valt ook, en ze zitten allebei te schuife of het kan nie meer om terug recht te staan.
Achteraf nog vrij goe afgelopen. Security had da zien gebeure, en met de nodige vertraging (as always) kwame ze toch afgelopen, pakten die gast bij zn kraag, en vertelden hem op te hoepelen (wat grappig was, want hij was niet degene die eerst geslagen had).
Nuja, dit ellenlang verhaal (weeral) om maar aan te tonen dat zatte hollanders rare dingen doen.![]()
die goeie ouwe hollanders toch hé 
unsure
Ali_ zei:Het zieligste da ik ooit heb meegemaakt was enkele weken geleden op snowboardvakantie:
nen hollander waarvan ik eerst denk dat da nen chille kerel is (kwam mij water brenge toen ik buiten in de sneeuw te kotsen zat) en begint zo ineens: ik wil belgische wijven neuken (maar in da hollands accent hé) => ikke neergaan. Dé kerel, maar serieus hé, die blonde daar, ik wil haar zo hard neuken. Ikke: hmm, heel leuk maar ze is bezet.
Daarna niks meer van gehoord tot de volgende avond:
komt naar mij met een fles desperados (ik dacht amai chille kerel, komt mij gratis booze brenge) ma dan begint m weer en zegt dat ik ervoor moet zorge da hij vanavond nog kan neuken met een belgische meid
Ik zeg: maat, tis nie omda ge mij wa booze brengt da ge mijn vriendinnen moogt neuken hé
Hij zegt dat da wel zo is, gaat op die blonde af en begint haar te kusse, ik duw hem weg, hij wil net uithale, maar dan komt mijn beste vriend, de buitenwipperhem even buitengooiten.
Losers tot en met hé.
Plots komen die zo tegen mij staan... zegt die ene: Zoekt ge spel? Ik: Meent ge da nu? Ik kom die vest halen, thats it. gast: Sjans, want ik ken den buitensmijter...
Met zen grote mond.MCDS zei:Toch wel... Hier slaan ze op je bek voor een jointj fzoDus altijd wel iets bij me... Ook veel Franse toeristen in de buurt en die hebben ook wel iets bij zich. You never know.


Mr.Anderson zei:Bij mij was het omgekeerd, die andere kenden den buitensmijter.
Nen maat van mij had zin vest laten liggen in een danscafé hier in kortrijk. Ik wilde gaan checken of die daar nog lag, en daar zat zo'n 3-4 man. Ik vraag waar die vest naartoe is en ineens beginnen die fel te doen. Ik moest die vest hebben en bleef da vragen éhPlots komen die zo tegen mij staan... zegt die ene: Zoekt ge spel? Ik: Meent ge da nu? Ik kom die vest halen, thats it. gast: Sjans, want ik ken den buitensmijter...
Daarna bennek gewoon keihard beginnen lachen.. het mietje had den buitensmijter nodig en durfde nie alleen iets doenMet zen grote mond.
Anyway, veel zielige mensen lopen op deze aardkloot.
Mijn eerste goeie ervaring met buitenwippers (en twas nog ne fransman ook
)Dieleman_F zei:Jep, VS is echt een voorbeeldland op vlak van criminaliteit! Ziet eens hoe weinig misdaden daar gebeuren, en dat allemaal dankzij hun goeie gevangenissen!
bartreligion zei:Sinds je in Texas (mits vergunning) met een blaffer mag rondlopen op straat is de misdaad flink gedaald.
hooray for guns! :applause:
Ali_ zei:iedereen zit te kakken op de hollanders, maar het zijn de fransen die voor alle problemen zorgen![]()
NL-=Chielio=- zei:Maar als er een opstootje is vallen er ook doden, wat hier minder is.
bartreligion zei:Sinds je in Texas (mits vergunning) met een blaffer mag rondlopen op straat is de misdaad flink gedaald.
hooray for guns! :applause:
bartreligion zei:Sinds je in Texas (mits vergunning) met een blaffer mag rondlopen op straat is de misdaad flink gedaald.
hooray for guns! :applause:

, kheb maandenlang niet veilig kunnen uitgaan
gentille zei:Ik dacht dat de criminaliteit daar net hoger was in Amerika weet het nu niet precies van Texas maar ik meen eens gelezen te hebben dat er per nacht in New York gemiddeld 1000 geweerschoten zijn te horen of afgaan weet niet of het waar is![]()

bartreligion zei:New York ligt ver van Texas ze.