Archief - Jongeren en wapens?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Draag je een "wapen" tijdens je uitgaansleven


  • Totaal aantal stemmers
    501
  • Opiniepeiling gesloten.

Fubro

Legacy Member
Mmm, heb persoonlijk al genoeg vechten gezien, en aan meegedaan. Maar, ik vind, het gevecht zelf, minder erg als de bullshit errond.

Hmgrwngd

Legacy Member
Fubro zei:
Mmm, heb persoonlijk al genoeg vechten gezien, en aan meegedaan. Maar, ik vind, het gevecht zelf, minder erg als de bullshit errond.

EY ZOEKTE BOEL MSSCHIEN.

EDDE ZIN OM INT HOSPITAAL TE LIGGEN OF WA ?

NAAR WA ZITTE TE KIJKEN ?


-> godver ; ofwel sla je me ofwel niet, maar bespaar me de onnozele oneliners! ... :scream:

BiLn44d4crob44t

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
EY ZOEKTE BOEL MSSCHIEN.

EDDE ZIN OM INT HOSPITAAL TE LIGGEN OF WA ?

NAAR WA ZITTE TE KIJKEN ?


-> godver ; ofwel sla je me ofwel niet, maar bespaar me de onnozele oneliners! ... :scream:

Voor deze ene keer moet ik toch 100% gelijk geven :).
Tegenwoordig is het echt erg aan het worden ze. Ik kan niet meer gewoon met de fiets naar school rijden zonder ook maar 1 keer achterna geroepen te worden door een groepje minderjarige (sorry :s) allochtonen. Ik kijk er niet naar, ik kijk er niet van weg, ik praat gewoon verder met een vriend en nog, nog roepen ze iets. Echt om depressief van te worden. (En nee, ik ben totaal niet van mening dat alle allochtonen slecht zijn,...)

En als je op een fuif bent en ze stoten jouw pint om, waardoor ze zelf nat worden, kan je maar beter gaan lopen. Mijn reflex is altijd direct "sorry", maar ik ben meermaals bij de kraag gegrepen waarna het groepje plots dichter kwam en 1ntje fluisterde: "Kijk maar uit als ge strax naar huis gaat".
Draag trouwens nooit een wapen.

ElBramo

Legacy Member
Ik heb nog overwogen om een AK ergens op de zwarte markt op te scharrelen, maar ja, dat zou ik dan toch niet bij mij hebben als ik uitga, is redelijk onhandig om daarmee te dansen he ;)

Nee, voor aan de muur te hangen ofzo. Maarja, ouders zouden daar niet blij mee zijn en als de flikken u onverhoopt pakken moogt ge een tijdje brommen.

_DKsissor_

Legacy Member
Volgens mij is het vooral zo dat de autochtoon weinig in contact komt met de modale allochtoon en vooral met het krapul van de allochtonen.Dat komt volgens mij omdat er een groot deel misschien nogal schuw is en een ander deel zich de koning van de wereld voelt en er te weinig allochtonen een gezonde combinatie van beiden hebben.Heb hier in de straat bv allochtonen wonen waar we echt weinig contact mee hebben. Zeker geen slechte mensen, zelfs zeer vriendelijk enzo maar er is toch een soort van gesloten sfeer.en dan op fuifen kom je de allochtonen tegen die zich echt koning van iedereen voelen en wij jongeren komen nu eenmaal veel meer in contact met die tweede soort.Alé dat denk ik dat erachter zit want bv op vakantie in Turkije al eens uitgegaan en daar echt niks problemen gehad zelfs zeer vreindelij kde jeugd daar en hier probeer ik ze toch vooral te meiden.

Ali_

Legacy Member
rammsein zei:
Volgens mij is het vooral zo dat de autochtoon weinig in contact komt met de modale allochtoon en vooral met het krapul van de allochtonen.Dat komt volgens mij omdat er een groot deel misschien nogal schuw is en een ander deel zich de koning van de wereld voelt en er te weinig allochtonen een gezonde combinatie van beiden hebben.Heb hier in de straat bv allochtonen wonen waar we echt weinig contact mee hebben. Zeker geen slechte mensen, zelfs zeer vriendelijk enzo maar er is toch een soort van gesloten sfeer.en dan op fuifen kom je de allochtonen tegen die zich echt koning van iedereen voelen en wij jongeren komen nu eenmaal veel meer in contact met die tweede soort.Alé dat denk ik dat erachter zit want bv op vakantie in Turkije al eens uitgegaan en daar echt niks problemen gehad zelfs zeer vreindelij kde jeugd daar en hier probeer ik ze toch vooral te meiden.

Het is gewoon dat krapuul dat opvalt, die brave lieve allochtonen zoals mij (:unsure:) ziet niemand staan :cry:


:D

DA_MadAce

Legacy Member
Ali_ zei:
Het is gewoon dat krapuul dat opvalt, die brave lieve allochtonen zoals mij (:unsure:) ziet niemand staan :cry:


:D

WOEJOOOO!!!!! :p

Doet me denken aan een aantal jaar terug toen ik in A'pen nog met tram 3 naar school ging. Die zat meestal echt enorm vol 's morgens. In de trant van "als u uitademt dan kan ik even inademen, bedankt".
Nu mensen die vlak aan de uitgang stonden activeerden die sensor dan af en toe, zodat de deur niet toekon. Dit simpelweg omdat je niet verder naar binnen KON, dus je moest wel in de weg van die sensor staan.
Op een dag hoor ik zo'n oude zak van een autochtoon zeggen tegen de massa "Die klaaine makakskes doeng da express oem te klooite, ge zie ta zoe aan un bakkes." Alom instemming in de tram.
Dikke bullshit. Want ik kende de 2 gastjes die aan de uitgang stonden en die waren ZEKER geen krapuul. En deden dat ook niet expres, ze wilden ook op tijd op school zijn. (1 van hen een paar jaar later wel)

Dus, Ali, uw vriendelijke mede-allochtonen worden wel degelijk WEL opgemerkt. :naughty:

Tapijt

Legacy Member
maar minder...
maat van mij had gistere ook ff bijna ambras voor een misverstand
maar die ALLOCHTOON heeft da ingezien en is zelf sry kome zegge!
wie had dat verwacht :p
gebt gwn goei en slechte das bij bij elk groepke zo..

Ali_

Legacy Member
DA_MadAce zei:
WOEJOOOO!!!!! :p

Doet me denken aan een aantal jaar terug toen ik in A'pen nog met tram 3 naar school ging. Die zat meestal echt enorm vol 's morgens. In de trant van "als u uitademt dan kan ik even inademen, bedankt".
Nu mensen die vlak aan de uitgang stonden activeerden die sensor dan af en toe, zodat de deur niet toekon. Dit simpelweg omdat je niet verder naar binnen KON, dus je moest wel in de weg van die sensor staan.
Op een dag hoor ik zo'n oude zak van een autochtoon zeggen tegen de massa "Die klaaine makakskes doeng da express oem te klooite, ge zie ta zoe aan un bakkes." Alom instemming in de tram.
Dikke bullshit. Want ik kende de 2 gastjes die aan de uitgang stonden en die waren ZEKER geen krapuul. En deden dat ook niet expres, ze wilden ook op tijd op school zijn. (1 van hen een paar jaar later wel)

Dus, Ali, uw vriendelijke mede-allochtonen worden wel degelijk WEL opgemerkt. :naughty:

Bah tram 3 => zit altijd boemvol :s

Ahwel zie, ik ben dan keibraaf en mensen denken nog dat ik krapuul ben :cry:



:D

Timmie

Legacy Member
Waarom in hemelsnaam zou ge een wapen bij u moeten dragen.

Als ge geen boel zoekt gaat het ook niet vaak hebben, in mijn geval heb ik het zelfs nog nooit gehad. Ik snap al die heisa trouwens niet.

Het is gewoon een kwestie van in het goede milieu te vertoeven en de slechte te mijden. Als ge elk weekend naar de lokale boerenfuif gaat, dan gaat ge vaak ambras hebben waarschijnlijk ja.

Ali_

Legacy Member
Timmie zei:
Waarom in hemelsnaam zou ge een wapen bij u moeten dragen.

Als ge geen boel zoekt gaat het ook niet vaak hebben, in mijn geval heb ik het zelfs nog nooit gehad. Ik snap al die heisa trouwens niet.

Het is gewoon een kwestie van in het goede milieu te vertoeven en de slechte te mijden. Als ge elk weekend naar de lokale boerenfuif gaat, dan gaat ge vaak ambras hebben waarschijnlijk ja.

Da klopt echt niet. Ik zoek nooit ambras maar die klootzakken komen gewoon af :angry:.
Vaak om belachelijke redenen zoals vrouwen.
Manman hoe vaak da ik nie ambras heb gehad met van die fucked up kereltjes die vriendinnen van mij lastig vallen en soms gewoon beginnen te kussen. Ik kom daar tussen (allé die vriendinnen sleuren mij ertussen) duw dé kerel weg en van het een het ander he.
Of donderdag een van mijn beste maten in elkaar geslagen door 5 andere kerels omdat hij alleen was met 4 andere knappe meiden. Ze willen vertrekken en gaan richting parking, die kerels erachter => mijn vriende lopen naar de auto. Die kerels sleure mijne maat dus uit de auto en beginnen er met 5 op te slaan :s
De meisjes hebben hem nog kunnen redden :D
Kut da ik er nie bij was :angry:

GTM

Legacy Member
Ali, ge moet de mensen nie proberen wijs te maken dagge ne braven allochtoon zijt. :p

Ali_

Legacy Member
GTM zei:
Ali, ge moet de mensen nie proberen wijs te maken dagge ne braven allochtoon zijt. :p

Ma ik ben braaf, voor zover da iemand van mijn leeftijd braaf kan zijn ben ik braaf :)

GTM

Legacy Member
Voila zie, ge bindt al in. 'voor iemand van mijn leeftijd'. :p

Trouwens, ik weet waar ge het over hebt als ge spreekt over irritante droezels die uw vriendinnen komen lastigvallen.
In mijn laatste jaren middelbaar als enige jongen in een meiskesklas gezeten (van zo'n 15 man...aree, vrouw -en ik-), en ik ga daar nu nog dikwijls mee weg.

Eerst ging ik dan als enige jongen mee. AAN IEDEREEN: NOOIT ALS ENIGE JONGEN MET EEN GROEP VROUWEN UITGAAN.
Bon, nu ik iedereen gewaarschuwd heb, kan ik verder vertellen.
Van tijd tot tijd kwamen er daar gasten af met een groepke van 6 of 7 man (van tijd tot tijd zelfs venten van 30), die dan eerst rustig begonnen te praten. Ge kent dat wel, van die super originele pick-up lines zoals: 'komde gij hier dikwijls', 'hebde geen vuurke', 'amai, gij ga naar de fitness zeker' of 'kunde mijne stylo is oprape'. (Nuja, buiten die laatste dan :p).

Nu, als ze me 1 of 2 man afkome, en nie opgeve, dan kannek een beke beginnen dreigen. Maar me 7 man, kannek nie veel doen.
Dr hebben er daar veel een pint in hun gezicht gekregen zenne. :D

Ah, en als er zo van tijd tot tijd nen tofferd alleen afkwam, dan hing zijn doelwit rap aan mijnen arm. 'Nee, ik heb al een lief, hier staatem zie. *gaat aan mn arm hangen*":lol:

Nu neemek altijd wa mate mee assek nog me mn vorige klasgenootjes wegga.


Ah, en PS, aan al degenen die hier zeggen van 'ik doe niks terug' (nuja, ik heb het éénmaal gelezen): wie schrik heeft, krijgt ook slaag.

De eerste keer dat ik ruzie had (nuja, echt in een gevecht verzeild was geraakt) was ik 15. Ik doodsbang voor wat er zou gebeuren. Was 1v1, die gast was na de fuif mij blijkbaar gevolgd, en er was niemand in de buurt.
Die begint mij daar te slaan, en ik vraag mij af wanneer het nu gaat komen. Ik weet niet of het de adrenaline was, of die kerel zijn zwakte, maar veel voelde ik er niet van. Heb hem dan maar een paar keer in zijn nieren geslagen, en ben verder gewandeld.:p

Zodra je doorhebt dat je niet van glas gemaakt bent, durf je heel wat meer.

_DKsissor_

Legacy Member
mja ik heb nog nooit gevochten :p. Als ze beginnen uitdagen van , geef es een sigaret of raap mijn sigaret es op dies op de grond gevallen.Vertel ik hun deftig en beleefd dat ze dat zelf ook kunnen en dan wandel ik rustig door, meestal hoort ge dan nog wa woordjes van zielige vent ofzo ovorblijvliegen maar als ge ze dan ziet bukken om huneige peukske van de grond te rapen kunt ge toch ook eens goed lachen. :d

Ali_

Legacy Member
GTM zei:
Voila zie, ge bindt al in. 'voor iemand van mijn leeftijd'. :p

Trouwens, ik weet waar ge het over hebt als ge spreekt over irritante droezels die uw vriendinnen komen lastigvallen.
In mijn laatste jaren middelbaar als enige jongen in een meiskesklas gezeten (van zo'n 15 man...aree, vrouw -en ik-), en ik ga daar nu nog dikwijls mee weg.

Eerst ging ik dan als enige jongen mee. AAN IEDEREEN: NOOIT ALS ENIGE JONGEN MET EEN GROEP VROUWEN UITGAAN.
Bon, nu ik iedereen gewaarschuwd heb, kan ik verder vertellen.
Van tijd tot tijd kwamen er daar gasten af met een groepke van 6 of 7 man (van tijd tot tijd zelfs venten van 30), die dan eerst rustig begonnen te praten. Ge kent dat wel, van die super originele pick-up lines zoals: 'komde gij hier dikwijls', 'hebde geen vuurke', 'amai, gij ga naar de fitness zeker' of 'kunde mijne stylo is oprape'. (Nuja, buiten die laatste dan :p).

Nu, als ze me 1 of 2 man afkome, en nie opgeve, dan kannek een beke beginnen dreigen. Maar me 7 man, kannek nie veel doen.
Dr hebben er daar veel een pint in hun gezicht gekregen zenne. :D

Ah, en als er zo van tijd tot tijd nen tofferd alleen afkwam, dan hing zijn doelwit rap aan mijnen arm. 'Nee, ik heb al een lief, hier staatem zie. *gaat aan mn arm hangen*":lol:

Nu neemek altijd wa mate mee assek nog me mn vorige klasgenootjes wegga.


Ah, en PS, aan al degenen die hier zeggen van 'ik doe niks terug' (nuja, ik heb het éénmaal gelezen): wie schrik heeft, krijgt ook slaag.

De eerste keer dat ik ruzie had (nuja, echt in een gevecht verzeild was geraakt) was ik 15. Ik doodsbang voor wat er zou gebeuren. Was 1v1, die gast was na de fuif mij blijkbaar gevolgd, en er was niemand in de buurt.
Die begint mij daar te slaan, en ik vraag mij af wanneer het nu gaat komen. Ik weet niet of het de adrenaline was, of die kerel zijn zwakte, maar veel voelde ik er niet van. Heb hem dan maar een paar keer in zijn nieren geslagen, en ben verder gewandeld.:p

Zodra je doorhebt dat je niet van glas gemaakt bent, durf je heel wat meer.


Haha :D
ik snap volledig wa ge bedoelt :)
ik heb al vaak vriendinnen van mij moeten kussen om kerels te doen weggaan :D maar sommigen gaan dan nog nie weg, zeker nie als ze zelf met veel zijn en gij de enige kerel zijt.

En da laatste klopt ook helemaal :)

JeanPerrier

Legacy Member
moest iemand mij beginnen uitschijten zouk der mij nie veel van aantrekken. daardoor gaat het nooit uit de hand lopen. mijn maten komen der eigenlijk zoiezo tussen dan dus das ook goed
moest iemand nen maat beginnen uitschijten zouk hem keer de les lezen.
moest iemand op nen maat beginnen slaan ja dan heeft de kerel die op mijn maat slaat dikke pech
moest iemand iets doen tegen mijn meiske zouk direct doorslaan (en zwaar, alleen al het gedacht). das echt enigste dak op geen enkele manier mee kan lachen.


//edit

laat die moest maar weg, want allen al gebeurd

GTM

Legacy Member
Ali_ zei:
Haha :D
ik snap volledig wa ge bedoelt :)
ik heb al vaak vriendinnen van mij moeten kussen om kerels te doen weggaan :D maar sommigen gaan dan nog nie weg, zeker nie als ze zelf met veel zijn en gij de enige kerel zijt.

En da laatste klopt ook helemaal :)
Het wordt pas grappig als je dan met 7 vriendinnen rondom je zit. Spannend om te zien wie eerst is om te zeggen dat ze al een lief heeft. Die ander 6 zullen een ander excuus moeten zoeken.

Maar serieus, sommige kerels verstaan totaal geen nee (hm, dit begint verdacht veel op chick-praat te lijken, maar ik zal proberen te balanceren op de grens).
Ik heb al vrouwen horen zeggen van "ik ben niet geïnteresseerd", "nee" (niet origineel inderdaad, maar duidelijk kan het toch bijna niet meer, of "ga weg, laat me met rust" (hm, ok, duidelijk kon het dus nog wel).

Die kerel druipt af, komt hij daar 2 minute later doodleuk met 2 plastieken bekertjes in z'n handen aanzetten.:ironic:

Op zo'n moment wordt het tijd dat ik er tussen kom, want anders gebeuren er ongelukken (er tussen komen =/ die gast bedreigen he; ik vertel hem eerst gewoon rustig dat hij beter op een ander zijn gezever gaat verkopen; als hij dat niet snapt -en als negeren niet werkt- dan moeten er zwaardere middelen gebruikt worden).
Ik begrijp echt niet dat sommigen zo wanhopig zijn, dat ze zelfs nadat ze tig keer zijn afgewezen, toch van geen ophouden weten.

Ali_

Legacy Member
GTM zei:
Het wordt pas grappig als je dan met 7 vriendinnen rondom je zit. Spannend om te zien wie eerst is om te zeggen dat ze al een lief heeft. Die ander 6 zullen een ander excuus moeten zoeken.

Maar serieus, sommige kerels verstaan totaal geen nee (hm, dit begint verdacht veel op chick-praat te lijken, maar ik zal proberen te balanceren op de grens).
Ik heb al vrouwen horen zeggen van "ik ben niet geïnteresseerd", "nee" (niet origineel inderdaad, maar duidelijk kan het toch bijna niet meer, of "ga weg, laat me met rust" (hm, ok, duidelijk kon het dus nog wel).

Die kerel druipt af, komt hij daar 2 minute later doodleuk met 2 plastieken bekertjes in z'n handen aanzetten.:ironic:

Op zo'n moment wordt het tijd dat ik er tussen kom, want anders gebeuren er ongelukken (er tussen komen =/ die gast bedreigen he; ik vertel hem eerst gewoon rustig dat hij beter op een ander zijn gezever gaat verkopen; als hij dat niet snapt -en als negeren niet werkt- dan moeten er zwaardere middelen gebruikt worden).
Ik begrijp echt niet dat sommigen zo wanhopig zijn, dat ze zelfs nadat ze tig keer zijn afgewezen, toch van geen ophouden weten.

Het zieligste da ik ooit heb meegemaakt was enkele weken geleden op snowboardvakantie:
nen hollander waarvan ik eerst denk dat da nen chille kerel is (kwam mij water brenge toen ik buiten in de sneeuw te kotsen zat) en begint zo ineens: ik wil belgische wijven neuken (maar in da hollands accent hé :D) => ikke neergaan. Dé kerel, maar serieus hé, die blonde daar, ik wil haar zo hard neuken. Ikke: hmm, heel leuk maar ze is bezet.
Daarna niks meer van gehoord tot de volgende avond:
komt naar mij met een fles desperados (ik dacht amai chille kerel, komt mij gratis booze brenge) ma dan begint m weer en zegt dat ik ervoor moet zorge da hij vanavond nog kan neuken met een belgische meid :D
Ik zeg: maat, tis nie omda ge mij wa booze brengt da ge mijn vriendinnen moogt neuken hé
Hij zegt dat da wel zo is, gaat op die blonde af en begint haar te kusse, ik duw hem weg, hij wil net uithale, maar dan komt mijn beste vriend, de buitenwipper :D hem even buitengooiten.
Losers tot en met hé.

GTM

Legacy Member
Ali_ zei:
Het zieligste da ik ooit heb meegemaakt was enkele weken geleden op snowboardvakantie:
nen hollander waarvan ik eerst denk dat da nen chille kerel is (kwam mij water brenge toen ik buiten in de sneeuw te kotsen zat) en begint zo ineens: ik wil belgische wijven neuken (maar in da hollands accent hé :D) => ikke neergaan. Dé kerel, maar serieus hé, die blonde daar, ik wil haar zo hard neuken. Ikke: hmm, heel leuk maar ze is bezet.
Daarna niks meer van gehoord tot de volgende avond:
komt naar mij met een fles desperados (ik dacht amai chille kerel, komt mij gratis booze brenge) ma dan begint m weer en zegt dat ik ervoor moet zorge da hij vanavond nog kan neuken met een belgische meid :D
Ik zeg: maat, tis nie omda ge mij wa booze brengt da ge mijn vriendinnen moogt neuken hé
Hij zegt dat da wel zo is, gaat op die blonde af en begint haar te kusse, ik duw hem weg, hij wil net uithale, maar dan komt mijn beste vriend, de buitenwipper :D hem even buitengooiten.
Losers tot en met hé.
Ik wou dat ik ook nen buitenwipper kende. :sad:

Hehe, hollanders die willen uithalen is altijd lachen (vooral als ze gedronken hebben). :D

Met nieuwjaar me een groepje van 8 man (waar ik er nota bene 2 van kende toen we vertrokken) uitgeweest, en dr zaten 2 hollanders bij.
Die ene hollander is nogal ne gladde, en hij had na een half uur al een vrouwke vast. Hij stond daar buiten mee te foeteren.
Komt daar enkele minute laten ne vent aan, me 2 pintjes in zn handen, en die zie die 2 daar konkelfoezen. Wij kijken naar die vent; die gast werd echt razend. Die z'n kop werd rood zien, die liet z'n pinten op de grond vallen, balde z'n vuiste en marcheerde voorwaarts, door de deur naar buiten, aansturend op de tortelduifjes. Blijkbaar was da dus zijn lief (nuja, ex-lief blijkbaar).
De Roy (want zo heette dien hollander) zie die nie afkome. Wij lopen daar snel hene, roepen van "pas op, rechts van u". Die kijkt op, ziet die gast afkome, duwt da vrouwmens eweg (die valt daar natuurlijk patat op de grond, want het had geregend, ent was daar nogal glad), wacht tot die gast dicht genoeg genaderd is, haalt uit....en mist grandioos. Hij draait rond zijn as (had op da halfuur al wel wa gedronken zenne :p), valt op de grond, tege die gast zijn bene, die valt ook, en ze zitten allebei te schuife of het kan nie meer om terug recht te staan.

Achteraf nog vrij goe afgelopen. Security had da zien gebeure, en met de nodige vertraging (as always) kwame ze toch afgelopen, pakten die gast bij zn kraag, en vertelden hem op te hoepelen (wat grappig was, want hij was niet degene die eerst geslagen had).

Nuja, dit ellenlang verhaal (weeral) om maar aan te tonen dat zatte hollanders rare dingen doen.:music:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan