Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fubro zei:Mmm, heb persoonlijk al genoeg vechten gezien, en aan meegedaan. Maar, ik vind, het gevecht zelf, minder erg als de bullshit errond.

Hmgrwngd zei:EY ZOEKTE BOEL MSSCHIEN.
EDDE ZIN OM INT HOSPITAAL TE LIGGEN OF WA ?
NAAR WA ZITTE TE KIJKEN ?
-> godver ; ofwel sla je me ofwel niet, maar bespaar me de onnozele oneliners! ...![]()
.
) allochtonen. Ik kijk er niet naar, ik kijk er niet van weg, ik praat gewoon verder met een vriend en nog, nog roepen ze iets. Echt om depressief van te worden. (En nee, ik ben totaal niet van mening dat alle allochtonen slecht zijn,...)
rammsein zei:Volgens mij is het vooral zo dat de autochtoon weinig in contact komt met de modale allochtoon en vooral met het krapul van de allochtonen.Dat komt volgens mij omdat er een groot deel misschien nogal schuw is en een ander deel zich de koning van de wereld voelt en er te weinig allochtonen een gezonde combinatie van beiden hebben.Heb hier in de straat bv allochtonen wonen waar we echt weinig contact mee hebben. Zeker geen slechte mensen, zelfs zeer vriendelijk enzo maar er is toch een soort van gesloten sfeer.en dan op fuifen kom je de allochtonen tegen die zich echt koning van iedereen voelen en wij jongeren komen nu eenmaal veel meer in contact met die tweede soort.Alé dat denk ik dat erachter zit want bv op vakantie in Turkije al eens uitgegaan en daar echt niks problemen gehad zelfs zeer vreindelij kde jeugd daar en hier probeer ik ze toch vooral te meiden.
unsure
ziet niemand staan 

Ali_ zei:Het is gewoon dat krapuul dat opvalt, die brave lieve allochtonen zoals mijunsure
ziet niemand staan
![]()
DA_MadAce zei:WOEJOOOO!!!!!![]()
Doet me denken aan een aantal jaar terug toen ik in A'pen nog met tram 3 naar school ging. Die zat meestal echt enorm vol 's morgens. In de trant van "als u uitademt dan kan ik even inademen, bedankt".
Nu mensen die vlak aan de uitgang stonden activeerden die sensor dan af en toe, zodat de deur niet toekon. Dit simpelweg omdat je niet verder naar binnen KON, dus je moest wel in de weg van die sensor staan.
Op een dag hoor ik zo'n oude zak van een autochtoon zeggen tegen de massa "Die klaaine makakskes doeng da express oem te klooite, ge zie ta zoe aan un bakkes." Alom instemming in de tram.
Dikke bullshit. Want ik kende de 2 gastjes die aan de uitgang stonden en die waren ZEKER geen krapuul. En deden dat ook niet expres, ze wilden ook op tijd op school zijn. (1 van hen een paar jaar later wel)
Dus, Ali, uw vriendelijke mede-allochtonen worden wel degelijk WEL opgemerkt. :naughty:



Timmie zei:Waarom in hemelsnaam zou ge een wapen bij u moeten dragen.
Als ge geen boel zoekt gaat het ook niet vaak hebben, in mijn geval heb ik het zelfs nog nooit gehad. Ik snap al die heisa trouwens niet.
Het is gewoon een kwestie van in het goede milieu te vertoeven en de slechte te mijden. Als ge elk weekend naar de lokale boerenfuif gaat, dan gaat ge vaak ambras hebben waarschijnlijk ja.
.


GTM zei:Ali, ge moet de mensen nie proberen wijs te maken dagge ne braven allochtoon zijt.![]()


).
. Als ze beginnen uitdagen van , geef es een sigaret of raap mijn sigaret es op dies op de grond gevallen.Vertel ik hun deftig en beleefd dat ze dat zelf ook kunnen en dan wandel ik rustig door, meestal hoort ge dan nog wa woordjes van zielige vent ofzo ovorblijvliegen maar als ge ze dan ziet bukken om huneige peukske van de grond te rapen kunt ge toch ook eens goed lachen. :dGTM zei:Voila zie, ge bindt al in. 'voor iemand van mijn leeftijd'.
Trouwens, ik weet waar ge het over hebt als ge spreekt over irritante droezels die uw vriendinnen komen lastigvallen.
In mijn laatste jaren middelbaar als enige jongen in een meiskesklas gezeten (van zo'n 15 man...aree, vrouw -en ik-), en ik ga daar nu nog dikwijls mee weg.
Eerst ging ik dan als enige jongen mee. AAN IEDEREEN: NOOIT ALS ENIGE JONGEN MET EEN GROEP VROUWEN UITGAAN.
Bon, nu ik iedereen gewaarschuwd heb, kan ik verder vertellen.
Van tijd tot tijd kwamen er daar gasten af met een groepke van 6 of 7 man (van tijd tot tijd zelfs venten van 30), die dan eerst rustig begonnen te praten. Ge kent dat wel, van die super originele pick-up lines zoals: 'komde gij hier dikwijls', 'hebde geen vuurke', 'amai, gij ga naar de fitness zeker' of 'kunde mijne stylo is oprape'. (Nuja, buiten die laatste dan).
Nu, als ze me 1 of 2 man afkome, en nie opgeve, dan kannek een beke beginnen dreigen. Maar me 7 man, kannek nie veel doen.
Dr hebben er daar veel een pint in hun gezicht gekregen zenne.
Ah, en als er zo van tijd tot tijd nen tofferd alleen afkwam, dan hing zijn doelwit rap aan mijnen arm. 'Nee, ik heb al een lief, hier staatem zie. *gaat aan mn arm hangen*"![]()
Nu neemek altijd wa mate mee assek nog me mn vorige klasgenootjes wegga.
Ah, en PS, aan al degenen die hier zeggen van 'ik doe niks terug' (nuja, ik heb het éénmaal gelezen): wie schrik heeft, krijgt ook slaag.
De eerste keer dat ik ruzie had (nuja, echt in een gevecht verzeild was geraakt) was ik 15. Ik doodsbang voor wat er zou gebeuren. Was 1v1, die gast was na de fuif mij blijkbaar gevolgd, en er was niemand in de buurt.
Die begint mij daar te slaan, en ik vraag mij af wanneer het nu gaat komen. Ik weet niet of het de adrenaline was, of die kerel zijn zwakte, maar veel voelde ik er niet van. Heb hem dan maar een paar keer in zijn nieren geslagen, en ben verder gewandeld.![]()
Zodra je doorhebt dat je niet van glas gemaakt bent, durf je heel wat meer.

maar sommigen gaan dan nog nie weg, zeker nie als ze zelf met veel zijn en gij de enige kerel zijt.
Het wordt pas grappig als je dan met 7 vriendinnen rondom je zit. Spannend om te zien wie eerst is om te zeggen dat ze al een lief heeft. Die ander 6 zullen een ander excuus moeten zoeken.Ali_ zei:Haha![]()
ik snap volledig wa ge bedoelt
ik heb al vaak vriendinnen van mij moeten kussen om kerels te doen weggaanmaar sommigen gaan dan nog nie weg, zeker nie als ze zelf met veel zijn en gij de enige kerel zijt.
En da laatste klopt ook helemaal![]()
GTM zei:Het wordt pas grappig als je dan met 7 vriendinnen rondom je zit. Spannend om te zien wie eerst is om te zeggen dat ze al een lief heeft. Die ander 6 zullen een ander excuus moeten zoeken.
Maar serieus, sommige kerels verstaan totaal geen nee (hm, dit begint verdacht veel op chick-praat te lijken, maar ik zal proberen te balanceren op de grens).
Ik heb al vrouwen horen zeggen van "ik ben niet geïnteresseerd", "nee" (niet origineel inderdaad, maar duidelijk kan het toch bijna niet meer, of "ga weg, laat me met rust" (hm, ok, duidelijk kon het dus nog wel).
Die kerel druipt af, komt hij daar 2 minute later doodleuk met 2 plastieken bekertjes in z'n handen aanzetten.:ironic:
Op zo'n moment wordt het tijd dat ik er tussen kom, want anders gebeuren er ongelukken (er tussen komen =/ die gast bedreigen he; ik vertel hem eerst gewoon rustig dat hij beter op een ander zijn gezever gaat verkopen; als hij dat niet snapt -en als negeren niet werkt- dan moeten er zwaardere middelen gebruikt worden).
Ik begrijp echt niet dat sommigen zo wanhopig zijn, dat ze zelfs nadat ze tig keer zijn afgewezen, toch van geen ophouden weten.
) => ikke neergaan. Dé kerel, maar serieus hé, die blonde daar, ik wil haar zo hard neuken. Ikke: hmm, heel leuk maar ze is bezet.
hem even buitengooiten.Ik wou dat ik ook nen buitenwipper kende.Ali_ zei:Het zieligste da ik ooit heb meegemaakt was enkele weken geleden op snowboardvakantie:
nen hollander waarvan ik eerst denk dat da nen chille kerel is (kwam mij water brenge toen ik buiten in de sneeuw te kotsen zat) en begint zo ineens: ik wil belgische wijven neuken (maar in da hollands accent hé) => ikke neergaan. Dé kerel, maar serieus hé, die blonde daar, ik wil haar zo hard neuken. Ikke: hmm, heel leuk maar ze is bezet.
Daarna niks meer van gehoord tot de volgende avond:
komt naar mij met een fles desperados (ik dacht amai chille kerel, komt mij gratis booze brenge) ma dan begint m weer en zegt dat ik ervoor moet zorge da hij vanavond nog kan neuken met een belgische meid
Ik zeg: maat, tis nie omda ge mij wa booze brengt da ge mijn vriendinnen moogt neuken hé
Hij zegt dat da wel zo is, gaat op die blonde af en begint haar te kusse, ik duw hem weg, hij wil net uithale, maar dan komt mijn beste vriend, de buitenwipperhem even buitengooiten.
Losers tot en met hé.
ad:
), valt op de grond, tege die gast zijn bene, die valt ook, en ze zitten allebei te schuife of het kan nie meer om terug recht te staan.