Archief - Jongeren en wapens?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Draag je een "wapen" tijdens je uitgaansleven


  • Totaal aantal stemmers
    501
  • Opiniepeiling gesloten.

Ali_

Legacy Member
DA_MadAce zei:
Ben zo blij dak de context ken. :wtf:

als iemand u "verkeerd" aanraakt => dus als ge een duw krijgt ofzo hé
dan ist gedaan met de woordenwisseling en is het tijd voor wat vuistenwisseling :D

_DKsissor_

Legacy Member
als ge boel hebt in uw eentje met een hele groep gaan zowel woorden als wapens u niet veel helpen:p Tenige wat ge kunt doen is ene ferm proberen te raken zodat hem neer ligt en de anderen die schrik krijge :p

Dirty_Col

Legacy Member
Ben ik de enige die het marginaal vindt om een mes mee te nemen als ge naar een fuif gaat? :unsure:

Ali_

Legacy Member
rammsein zei:
als ge boel hebt in uw eentje met een hele groep gaan zowel woorden als wapens u niet veel helpen:p Tenige wat ge kunt doen is ene ferm proberen te raken zodat hem neer ligt en de anderen die schrik krijge :p

als ge in uw eentje boel krijgt met een hele groep is de kans groot da ge het ziekenhuis in wordt geslage, ma gewoon probere zoveel mogelijk mee te nemen :D

_DKsissor_

Legacy Member
haha of proberen te lopen voor ze tegoei rond u staan :p. En dan als ze opsplitsen ze een voro een uit te schakelen met ninjamoves die ge voorbereidt in de struiken en eens er dan ene afkomt bam! neer en dan de ovlgende ^^.En dan katana en hun koppen eraf en die rond u binden en de fuif terug binnengaan :) eens zien wie nog boel wilt :p

Ali_

Legacy Member
rammsein zei:
haha of proberen te lopen voor ze tegoei rond u staan :p. En dan als ze opsplitsen ze een voro een uit te schakelen met ninjamoves die ge voorbereidt in de struiken en eens er dan ene afkomt bam! neer en dan de ovlgende ^^.En dan katana en hun koppen eraf en die rond u binden en de fuif terug binnengaan :) eens zien wie nog boel wilt :p

mja, ik blijf liever wat realistischer :p

Ali_

Legacy Member
rammsein zei:
kheb gewoon nogwa teveel inspiratie van kill bill ^^

ahja, was op tv vandaag

lucy liu :love:

''If any of you sons of bitches got anything else to say NOW IS THE FUCKING TIME''

_DKsissor_

Legacy Member
mijne kop mag ze er altijd afdoen ^^ als ze diee dan rond haar bindt ^^

Mr.Anderson

Legacy Member
rammsein zei:
Kweet toch dat als ik in mn eentje word omsingelD door een gewapend groepke dat ik zoveel mogelijk ga achterhoude ma als ze iets afpakke het tohc nie ga proberen terug te nemen :p ook al hebk een wapen op zak

Idem... toen da daar bij mij gebeurde waar ik het over had was ik niet van plan mijn schoenen of mijn polo af te geven. Ook stond die gast me da mes tegen m'n buik. Velen zullen da stom vinden, but I rather die in honor than walk home on my bare foots :)

nTFs zei:
Nog nooit moeten gaan lopen vriend.
En da zal ook niet gebeuren ook niet.

Da dacht ik ook ja :) tot ze daar staan rond u.

Ali_

Legacy Member
Mr.Anderson zei:
Idem... toen da daar bij mij gebeurde waar ik het over had was ik niet van plan mijn schoenen of mijn polo af te geven. Ook stond die gast me da mes tegen m'n buik. Velen zullen da stom vinden, but I rather die in honor than walk home on my bare feet:)

well spoken, my friend!

DA_MadAce

Legacy Member
Mr.Anderson zei:
Velen zullen da stom vinden, but I rather die in honor than walk home on my bare foots :)

*feet

Kvind leven toch belangrijker dan een paar schoenen. Ge moet prioriteiten stellen.

Doelstellingen in een gevechtssituatie (in orde van belangrijkheid):

-100% gezond blijven en de risico's op letsel dus minimaal houden
-permanent letsel vermijden
-niemand vermoorden
-blijven leven
-mensen in uw omgeving beschermen, behalve als het kinderen zijn dan gaat dit naar de eerste plaats
-Al uw spullen houden
-uw zelfrespect/eer houden

JeanPerrier

Legacy Member
De verdediging moet evenredig zijn met de aanval.

Met andere woorden: het aangewende geweld moet evenredig zijn in verhouding met het geweld die gebruikt is bij de aanval. (bv.: Het is niet omdat iemand een vuistslag toegediend krijgt dat u de dader mag neerschieten.)

cocksucker

Legacy Member
rammsein zei:
als ge boel hebt in uw eentje met een hele groep gaan zowel woorden als wapens u niet veel helpen:p Tenige wat ge kunt doen is ene ferm proberen te raken zodat hem neer ligt en de anderen die schrik krijge :p
lol
dan heeft dieje ook maar slechte maten.
als die goeie maten heeft vliegen ze direct allemaal op die kerel :p

_DKsissor_

Legacy Member
mja als ze met 5 op een kerel vliegen komt er zo een stofwolk en ik ben nogal klein dus ik kruip daaruit en dan zijn ze met zichzelf aatn vechte ^^

EternalSilence

Legacy Member
Nee ik draag geen "wapen"

DUH.. wel een beke normaal zeker?

aan die 33 mensen die wel een wapen mee hebben naar fuifen/dancings..

WAAROM? goesting om in u zatte kloten ene neer te stekken als de smoel u nie aanstaat..
ik vind dit onverantwoord.

ik ken ook wel iemand in mijn directe vriendenkring die een legermes geslepen mee droeg naar school in zijn boekentas, ik was er compleet tegen en vraagde mij ook af waarom?
zei hij :: als ik aangevallen word, dan kan ik mij tenminste verdedigen.

KLOTEMAATSCHAPPIJ .... dat komt meer en meer uit mijn mond de laatste tijd.

om nog maar te zwijgen van al die over-aggressieve jongeren.

waarom dat we niet rondlopen met allemaal geweren en uzi's? he?
man man .. :wtf:

btw: je kan van alles een wapen maken he.. was da nu?
in een cafe? een glas, een kruk, desnoods ne plateau (zonder bier op :p),...

Boris Barowski

Legacy Member
DA_MadAce zei:
*feet

Kvind leven toch belangrijker dan een paar schoenen. Ge moet prioriteiten stellen.

Doelstellingen in een gevechtssituatie (in orde van belangrijkheid):

-100% gezond blijven en de risico's op letsel dus minimaal houden
-permanent letsel vermijden
-niemand vermoorden
-blijven leven
-mensen in uw omgeving beschermen, behalve als het kinderen zijn dan gaat dit naar de eerste plaats
-Al uw spullen houden
-uw zelfrespect/eer houden

Bij mij staat in leven blijven in een gevecht hoger dan niemand vermoorden
Als het er ooit op aankomt "hij of ik" zal ik niet aarzelen wiens leven ik bescherm, het zijne of het mijne :)

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Ik draag geen wapen en ken geen vrienden die een wapen dragen, of toch geen vrienden die het zeggen. Een wapen is enkel goed voor in huis te bewaren of als je zelfstandige bent, niet voor op straat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan