nigel555
Legacy Member
Nuja ik ben bezig met mijjn rijlessenThe_Messenjah zei:Leer rijden en koop een auto
En ja fiets wat sneller dan hé, of fiets er in een grote boog omheen. Kheb ik dat vroeger ook zo moeten doen
Wat ge ook best niet probeert is met nen aangestoken toep op uwe fiets of te voet voorbij een groepje marrokanen ofzo passeren, das gelijk bijen die nectar geroken hebben >_<
Enfin ja: sluit gewoon kansen op confrontatie uit!
.Maar ik wil maar zeggen het is toch erg geworden. Ik bedoel als je al moet bang zijn van een groep jongeren. Marokanen, Belgen al gelijk.




)