Archief - Jongeren en wapens?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Draag je een "wapen" tijdens je uitgaansleven


  • Totaal aantal stemmers
    501
  • Opiniepeiling gesloten.

nigel555

Legacy Member
The_Messenjah zei:
Leer rijden en koop een auto :p
En ja fiets wat sneller dan hé, of fiets er in een grote boog omheen. Kheb ik dat vroeger ook zo moeten doen :p
Wat ge ook best niet probeert is met nen aangestoken toep op uwe fiets of te voet voorbij een groepje marrokanen ofzo passeren, das gelijk bijen die nectar geroken hebben >_<

Enfin ja: sluit gewoon kansen op confrontatie uit!
Nuja ik ben bezig met mijjn rijlessen;).
Maar ik wil maar zeggen het is toch erg geworden. Ik bedoel als je al moet bang zijn van een groep jongeren. Marokanen, Belgen al gelijk.

Unpro

Legacy Member
DA_MadAce zei:
Ik ben doodserieus. Ik vraag juist om mij te informeren. Ik kan alleen maar bijleren, nietwaar?

Dus, welke groep loopt er meestal met wapsn rond?
Allochtonen, en daarmee bedoel ik vooral Marokkanen en Turken.
Niet racistisch bedoelt, het is gewoon een feit.

Ali_

Legacy Member
Unpro zei:
Allochtonen, en daarmee bedoel ik vooral Marokkanen en Turken.
Niet racistisch bedoelt, het is gewoon een feit.

:lol:

ik ken evenveel blanke autochtonen die rondlopen met boksijzers of met messen als allochtonen ze ;)

tis nie omda al uw vriendjes vrij brave niet-wapendragende autochtonen zijn en da gij last hebt gehad met enkele wapen-dragende allochtonen dat daarom autochtonen geen wapen dragen hé.

(Hier heeft het toch 10 pagina's geduurd eer het tot een allochtonen-autochtonen discussie kwam, bij het geweld-topic was het op de 2e pagina al zo ver)

Gentille

Legacy Member
Ali_ zei:
:lol:


(Hier heeft het toch 10 pagina's geduurd eer het tot een allochtonen-autochtonen discussie kwam, bij het geweld-topic was het op de 2e pagina al zo ver)

Het zal er een paar pagina's terug al op, maar we zijn terug op het goede spoor geraakt :)

Dieleman_F

Legacy Member
Unpro zei:
Allochtonen, en daarmee bedoel ik vooral Marokkanen en Turken.
Niet racistisch bedoelt, het is gewoon een feit.

Of laat ik eens veralgemenen:

het zijn vooral BSO'ers die met wapens rondlopen.

Dreetn

Legacy Member
Dieleman_F zei:
Of laat ik eens veralgemenen:

het zijn vooral BSO'ers die met wapens rondlopen.
Nu je het zegt, hier is dit zeker ook zo.
De 'stoersten' hebben zeker een mes ofzo bij.

dunno

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Met een scherp potlood kunt ge ook iemand neersteken :)

Heb eens in de klas met een vulpen iemand in zijn arm gestoken. Was ferm aan het bloeden. (nuja, hem moest bij maar ni ambeteren en khad wel ferm hard gestoken :D )

OT: draag geen wapen.

Dreetn

Legacy Member
dunno zei:
Heb eens in de klas met een vulpen iemand in zijn arm gestoken. Was ferm aan het bloeden. (nuja, hem moest bij maar ni ambeteren en khad wel ferm hard gestoken :D )

OT: draag geen wapen.
Er was toch niets aan die vulpen zeker? :unsure:

Ali_

Legacy Member
dunno zei:
Heb eens in de klas met een vulpen iemand in zijn arm gestoken. Was ferm aan het bloeden. (nuja, hem moest bij maar ni ambeteren en khad wel ferm hard gestoken :D )

OT: draag geen wapen.

Heet je soms jelle?

dunno

Legacy Member
@dreet'n: nee , vulpen werktte nog perfect.
@Ali_: nee, er zijn wel meerdere mensen die met vulpen durven steken hoor. :p

Ali_

Legacy Member
dunno zei:
@Ali_: nee, er zijn wel meerdere mensen die met vulpen durven steken hoor. :p

Een scene van de lagere school van een klein blond jongetje dat ineens in de klas iemand in de schouder met een vulpen steekt kwam spontaan in me op :D

FitZ

Legacy Member
heb geen wapen, zelfs geen zakmes. Vind het vreemd dat mensen het wel meehebben, maar nooit of te nimmer zouden gebruiken. Daarboven op vind ik het ook vreemd dat je een half leger arsenaal in je kamer hebt liggen :wtf:

22 jaar, nooit gevochten, nooit (echte) ambras gehad of alleszins toch niet dat ik me kan herinneren. Bij mijn weten loopt niemand van mijn vrienden met een wapen rond.

Ik beschouw Leuven als een heel veilige stad trouwens. (hoewel vrijdag- en zaterdagavonden de oude markt wel ingenomen wordt door van alles en nog wat en daar kan idd wat krapuul tussen zitten, maar ja, de oude markt is ook ni echt mn ding.)

Spliffsnatcher

Legacy Member
Oude markt in leuven wordt de laatste tijd door pubers ingenomen meer ook ni :).
het type ik ga in de winkel een fles fiero kopen want op cafe gaan kan mijne bruine het ni trekken, dan beginnen die whigga's al is fel te doen, waarop je gewoon ff moet boe roepen en ze bollen het wel af.


Over wapens kan ik vrij kort zijn. De meeste die wapens dragen zijn ofwel klein ofwel niet capabel om hunzelf te verdedigen. Let er maar is op. smalle stoere pubers. Wat dus ongeloofelijk dom is natuurlijk, want meestal loopt die situatie zo af dat het wapen in de tegenstander zen hand beland.

[TFT]Poky

Legacy Member
ik heb gehoord dat het in leuven de laatste tijd s'weekends "verergert".

Nu over zakmessen, daar kunt ge toch geen kloot mee uitrichten tenzij ge het mes kunt blokkeren, steekt is met een zakmes grote kans dat ge gewoon u eigen snijd :)

cocksucker

Legacy Member
Bwa, heb wel een vlindermes & boksbeugel liggen maar dat doe ik bijna nooit mee.
Onze vriendengroep komt geregeld in ruzies terecht (bijna nooit uitgelokt door onszelf, want velen willen hun licentie niet verliezen ;)) maar in Brugge hebben we eigenlijk (bijna) niets te vrezen.
Als ik naar Antwerpen of Brussel ga en ik ben alleen doe ik wel iets mee...
Niet met de bedoeling om het te gebruiken, maar als ze met 3 komen moet ge maar 3 keer slaan met uw boksbeugel om veilig te kunnen weglopen.
En ik ben zowiezo niet het type die zonder verzet zijn gsm/geld gaat geven aan een bendetje die mij probeert te bestelen.

^MystiQ

Legacy Member
Dieleman_F zei:
Of laat ik eens veralgemenen:

het zijn vooral BSO'ers die met wapens rondlopen.

HAHA, men zou moeten uitspraken zoals deze aan de deuren hangen van de mensen die ze daadwerkelijk uitspreken. Misschien zouden ze dan wel eens beseffen hoe afhankelijk ze zijn van technisch en beroeps schoold personeel.

nonkel wulle

Legacy Member
Sommige van mijn maten hebben altijd een zakmes mee, maar dat is alleen maar om de banken kapot te prutsen tijdens de les.

Ook, de 'Maks' (of een ander schoolblad) oprollen, met plakband/tape vastbinden, en dan punaises van het prikbord erin prikken naar de buitenkant gericht. Is altijd fun om daarmee de geburen te kloten tijdens godsdienst.:)

FroFro

Legacy Member
maks STINKT!

ge zou iemand nog meer pijn doen door het boekje gewoon aan hem te geven imo :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan