Dieleman_F
Legacy Member
Lonewolf_69 zei:Als ik uitga draag ik nooit een wapen.
Maar er is een tijd geweest dat ik regelmatig mijn opinel in mijn zak droeg of mijn dolk in mijn jas.
Dat was dan wel eerder als ik naar Brussel moest of 's avonds laat nog op straat moest.
Maar ik weet niet of ik het zou gebruiken moest ik zelf bedreigd worden op straat. Maar het is gewoon een feit dat je je iets "veiliger" voelt op straat.
Met de scouts heb ik vaak mijn opinel op zak, zalige messen voor die prijs

).
