Archief - Jongeren en wapens?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Draag je een "wapen" tijdens je uitgaansleven


  • Totaal aantal stemmers
    501
  • Opiniepeiling gesloten.

Darks

Legacy Member
Geen wapen. Dat is voor lafaards. Ik ben geen ruziestoker maar als ze mij op mijn gezicht slaan dan mep ik terug. Als ze dan zo laag zijn om een mes uit te halen heb ik pech, zelf loop ik er niet mee rond.

$p@rDa

Legacy Member
Draag nooit een wapen bij me, wel 6 jaar gevechtssport met intensieve
fitness gedurende de laatste 2 jaar achter de rug, dus dat zal wel voldoen
mocht een of andere idioot het in zijn bol halen om voos te gaan doen...

Ik blijf echter van mening dat je best kan praten/gaan lopen (tenzij het een
erezaak is) en indien ze je met wapens bedreigen, tja dan zou ik me tot
men boxershort uitkleden indien nodig. Je weet maar nooit tegenwoordig...

Krayola

Legacy Member
Nog nooit met een wapen rondgelopen en zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren.

DA_MadAce

Legacy Member
Ik ben doodserieus. Ik vraag juist om mij te informeren. Ik kan alleen maar bijleren, nietwaar?

Dus, welke groep loopt er meestal met wapsn rond?

SecondAccount

Legacy Member
Carnaval Aalst:
kpasseer aan backstage ofzoiets en kzie e groepke ambras maken tegen nen andere gast en zijn lief, die twee gaan gaan lopen, da groepke werpt me lege glazen flessen naar dien gast en da maske under hoofd .. die groep ga naar binnen , tkomt nog is 5 man extra mee naar buiten en ge zie ze allemaal wegspurten in de richting van die twee .. (twaren marrokanen .. ma da moest ik ni zeggen zekrs?)

aanleiding van deze zever: da maske liep naar haar lief ofzoiet en botste op een van die gastjes .. mja kijk als da al aanleiding is om zo te reageren..

kpasseer daar een uur of 2 later en kzie daar ene me nen bloedneus lopen en 3 (marrokanen) achter em .. dunno wa er gebeurd is..

da zijn dus weer al twee incidenten die mijn mening over allochtonen er ni beter op maken ze

kben geen racist ma damn ze doen hun best toch om de mensen zover te krijgen ze :ironic:

en dan voor dak nr huis ging zagk paar mensen me iet werpen naar elkaar en da was per ongeluk op een voorbijgangster haar hoofd, ik dacht dat er ambras zou van komen want het kwam redelijk hard aan maar blijkbaar wast opgelost door hun gewoon te verontschuldigen, tfeit is wel dat ze alle 5 belg waren .. :unsure:
alé genoeg offtopic :p

ontopic:
wapens hebk nooit op zak, in de koffer van dn auto zit wel genoeg gerief moest er ambras zijn maar das gewoon werkgerief , ma das meer dan genoeg :)
ikzelf heb infeite nooit genen ambras, behalve als ze me mij ambras zoeken en dan nog negeer ik die mensen gewoon, als het echt te ver gaat loopt er altijd genoeg volk rond dak ken en mijn ambras is dan ook wel altijd rap opgelost ;)

pff negeren blijft nog altij het beste (over incidenten gelijk overvallen worden op straat kan ek niks zeggen want das nog nooit gebeurd en de kans is klein da da ooit zou gebeuren :))

_DKsissor_

Legacy Member
tzijn meestal met de nadruk op meestal laaggeschoolde die het een noodzaak vinden om met messen etc mensen te bedreigen.Als er dan al mensen zijn die het doen

Mr.Anderson

Legacy Member
SecondAccount zei:
Carnaval Aalst:
kpasseer aan backstage ofzoiets en kzie e groepke ambras maken tegen nen andere gast en zijn lief, die twee gaan gaan lopen, da groepke werpt me lege glazen flessen naar dien gast en da maske under hoofd .. die groep ga naar binnen , tkomt nog is 5 man extra mee naar buiten en ge zie ze allemaal wegspurten in de richting van die twee .. (twaren marrokanen .. ma da moest ik ni zeggen zekrs?)

aanleiding van deze zever: da maske liep naar haar lief ofzoiet en botste op een van die gastjes .. mja kijk als da al aanleiding is om zo te reageren..

kpasseer daar een uur of 2 later en kzie daar ene me nen bloedneus lopen en 3 (marrokanen) achter em .. dunno wa er gebeurd is..

da zijn dus weer al twee incidenten die mijn mening over allochtonen er ni beter op maken ze

kben geen racist ma damn ze doen hun best toch om de mensen zover te krijgen ze :ironic:

en dan voor dak nr huis ging zagk paar mensen me iet werpen naar elkaar en da was per ongeluk op een voorbijgangster haar hoofd, ik dacht dat er ambras zou van komen want het kwam redelijk hard aan maar blijkbaar wast opgelost door hun gewoon te verontschuldigen, tfeit is wel dat ze alle 5 belg waren .. :unsure:
alé genoeg offtopic :p

ontopic:
wapens hebk nooit op zak, in de koffer van dn auto zit wel genoeg gerief moest er ambras zijn maar das gewoon werkgerief , ma das meer dan genoeg :)
ikzelf heb infeite nooit genen ambras, behalve als ze me mij ambras zoeken en dan nog negeer ik die mensen gewoon, als het echt te ver gaat loopt er altijd genoeg volk rond dak ken en mijn ambras is dan ook wel altijd rap opgelost ;)

pff negeren blijft nog altij het beste (over incidenten gelijk overvallen worden op straat kan ek niks zeggen want das nog nooit gebeurd en de kans is klein da da ooit zou gebeuren :))

Thuis werpen die jongens met granaten! Hier gedragen ze zich tenminste!
...kill them all :applause:

DA_MadAce

Legacy Member
Mr.Anderson zei:
Thuis werpen die jongens met granaten! Hier gedragen ze zich tenminste!
...kill them all :applause:

. . .

:eek:
Tegen sommige dingen werkt geen mes...

FroFro

Legacy Member
Same here, ksnap trouwes ook ni wa het u zou helpen moest ge in een gevecht geraken... Ik heb juist schrik van vechten om de reden da ge uwen tegenstander echt wel akelig snel dood kunt slaan. Da hebbek ontdekt nada ne kennis van ons (da normaal nooit vecht fzo) 1 keer in een gevecht is verzeild (die andere was zijn vrouw aant pesten fzoiet), die heeft ne slag recht op zijne neus gehad, neusbeen snijdt door zijn hersens en dien is dood..

josuwa

Legacy Member
Ik heb zakmes bij , ik dnek dak da al gepost heb ma der staat zo geen balkske bijde thread dusja..

Ik ben niet laaggeschoold en niet dom en kom niet vaak in gevecht , maar als er iemand wilt vechten en hij heeft nuks en ik haal mijn mes boven gaat die 2 keer nadenken voor hij iets uithaalt... en tis trouwens makkelijk voor alles (flesjes opedoen , PC's opedraaie :D)

Dreetn

Legacy Member
Ik draag nooit een wapen en zal ik ook nooit doen.
@hierboven, daar bestaan thumbscrews en een flessenopener voor ;)

vyeate

Legacy Member
FroFro zei:
Same here, ksnap trouwes ook ni wa het u zou helpen moest ge in een gevecht geraken... Ik heb juist schrik van vechten om de reden da ge uwen tegenstander echt wel akelig snel dood kunt slaan. Da hebbek ontdekt nada ne kennis van ons (da normaal nooit vecht fzo) 1 keer in een gevecht is verzeild (die andere was zijn vrouw aant pesten fzoiet), die heeft ne slag recht op zijne neus gehad, neusbeen snijdt door zijn hersens en dien is dood..


:eek:

En wat heeft de dader gekregen?

Lonewolf_69

Legacy Member
Als ik uitga draag ik nooit een wapen.
Maar er is een tijd geweest dat ik regelmatig mijn opinel in mijn zak droeg of mijn dolk in mijn jas.
Dat was dan wel eerder als ik naar Brussel moest of 's avonds laat nog op straat moest.

Maar ik weet niet of ik het zou gebruiken moest ik zelf bedreigd worden op straat. Maar het is gewoon een feit dat je je iets "veiliger" voelt op straat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan