Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Unpro zei:Lijkt me wel duidelijk welke groep er meestal met wapens rondloopt.
DA_MadAce zei:Niet voor mij. Verklaar alstublieft.
Steek je kop maar in het zand.



)SecondAccount zei:Carnaval Aalst:
kpasseer aan backstage ofzoiets en kzie e groepke ambras maken tegen nen andere gast en zijn lief, die twee gaan gaan lopen, da groepke werpt me lege glazen flessen naar dien gast en da maske under hoofd .. die groep ga naar binnen , tkomt nog is 5 man extra mee naar buiten en ge zie ze allemaal wegspurten in de richting van die twee .. (twaren marrokanen .. ma da moest ik ni zeggen zekrs?)
aanleiding van deze zever: da maske liep naar haar lief ofzoiet en botste op een van die gastjes .. mja kijk als da al aanleiding is om zo te reageren..
kpasseer daar een uur of 2 later en kzie daar ene me nen bloedneus lopen en 3 (marrokanen) achter em .. dunno wa er gebeurd is..
da zijn dus weer al twee incidenten die mijn mening over allochtonen er ni beter op maken ze
kben geen racist ma damn ze doen hun best toch om de mensen zover te krijgen ze :ironic:
en dan voor dak nr huis ging zagk paar mensen me iet werpen naar elkaar en da was per ongeluk op een voorbijgangster haar hoofd, ik dacht dat er ambras zou van komen want het kwam redelijk hard aan maar blijkbaar wast opgelost door hun gewoon te verontschuldigen, tfeit is wel dat ze alle 5 belg waren ..![]()
alé genoeg offtopic
ontopic:
wapens hebk nooit op zak, in de koffer van dn auto zit wel genoeg gerief moest er ambras zijn maar das gewoon werkgerief , ma das meer dan genoeg
ikzelf heb infeite nooit genen ambras, behalve als ze me mij ambras zoeken en dan nog negeer ik die mensen gewoon, als het echt te ver gaat loopt er altijd genoeg volk rond dak ken en mijn ambras is dan ook wel altijd rap opgelost
pff negeren blijft nog altij het beste (over incidenten gelijk overvallen worden op straat kan ek niks zeggen want das nog nooit gebeurd en de kans is klein da da ooit zou gebeuren)
Mr.Anderson zei:Thuis werpen die jongens met granaten! Hier gedragen ze zich tenminste!
...kill them all :applause:
)FroFro zei:Same here, ksnap trouwes ook ni wa het u zou helpen moest ge in een gevecht geraken... Ik heb juist schrik van vechten om de reden da ge uwen tegenstander echt wel akelig snel dood kunt slaan. Da hebbek ontdekt nada ne kennis van ons (da normaal nooit vecht fzo) 1 keer in een gevecht is verzeild (die andere was zijn vrouw aant pesten fzoiet), die heeft ne slag recht op zijne neus gehad, neusbeen snijdt door zijn hersens en dien is dood..
Da weetek ni juist, ware vriende van mijn ouders, kzalt strax es vragenvyeate zei:![]()
En wat heeft de dader gekregen?
