Archief - Jongeren en wapens?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Draag je een "wapen" tijdens je uitgaansleven


  • Totaal aantal stemmers
    501
  • Opiniepeiling gesloten.

Hawk

Legacy Member
1 : Nee ik draag geen wapen, waarom zou ik een wapen dragen, zoiets brengt alleen maar problemen. Trouwens de kans dat je zelf in een steekpartij terecht komt is zooooo klein, enorm klein, joe had ongeloofelijk veel pech, en diene congolees, tja, moet maar niet dronken in grote groepen rondlopen na het carnaval ? k weet het niet, zie niet echt een oorzaak van zijn dood. ook pech zeker ?

Sommige van die posts hier zijn toch om te gieren :P
die ene gast is nu al 3 posts bezig over anderskleurige, hoe noemt ge een bulgaar, rus, pool, fin, zweed & hongaar (die geen of evenveel nederlands spreken dan anderskleurige) dan ? zijn da autochtonen omdat ze dezelfde huidskleur hebben dan ons ?

als een allochtoon u iet heeft gedaan veranderd dat de zaak maar anders ? laat ze gewoon met gerust dan zullen ze u ook wel met rust laten, they are here to stay, dus kunde er evengoe vrede mee hebben.
T is precies of veel van de forumbezoekers denken dat de wereld rond hun stadje of rond vlaanderen draait, grow up.


ps : bijna elke thread in actualiteit draait uit op discussies over allochtonen, worden ze dat hier nooit beu ? keyboard warriors :)

Conqie

Legacy Member
RuNaeTiX zei:
als een allochtoon u iet heeft gedaan veranderd dat de zaak maar anders ? laat ze gewoon met gerust dan zullen ze u ook wel met rust laten, they are here to stay, dus kunde er evengoe vrede mee hebben.
T is precies of veel van de forumbezoekers denken dat de wereld rond hun stadje of rond vlaanderen draait, grow up.
das al een bijna even belachelijke stelling als de stellingen die je probeert te ontkrachten, dat is gewoon alle problemen negeren..

JackM

Legacy Member
Jack Malibu zei:
maja racist, ik ben geen racist op die manier. ik ben racist op karakters en naar hun gedragingen.
nie de kleur van een ras, mar hun gedrag.
en das enkel met die bendes die hun nie kunnen gedragen dat er altijd boel is.
even mijzelf quoten voor de duidelijkheid ;)

RuNaeTiX zei:
Sommige van die posts hier zijn toch om te gieren :P
die ene gast is nu al 3 posts bezig over anderskleurige, hoe noemt ge een bulgaar, rus, pool, fin, zweed & hongaar (die geen of evenveel nederlands spreken dan anderskleurige) dan ? zijn da autochtonen omdat ze dezelfde huidskleur hebben dan ons ?

als een allochtoon u iet heeft gedaan veranderd dat de zaak maar anders ? laat ze gewoon met gerust dan zullen ze u ook wel met rust laten, they are here to stay, dus kunde er evengoe vrede mee hebben.
T is precies of veel van de forumbezoekers denken dat de wereld rond hun stadje of rond vlaanderen draait, grow up.


ps : bijna elke thread in actualiteit draait uit op discussies over allochtonen, worden ze dat hier nooit beu ? keyboard warriors :)

da van die kleuringen en toestanden, ik was duidelijk waarover ik het had, de boelmakers hier in oudenaarde. tis gentille dare die over nationale rampen enzo begint >_> en waardoor da hier altijd op van die battles moet uitdraaien.
met sommige mannen valt hier gewoon nie te discussieren omda ze nie deftig kunnen lezen of gaan veralgemenen waarda nie nodig is.

zucht!

^MystiQ

Legacy Member
RuNaeTiX zei:
Sommige van die posts hier zijn toch om te gieren :P
die ene gast is nu al 3 posts bezig over anderskleurige, hoe noemt ge een bulgaar, rus, pool, fin, zweed & hongaar (die geen of evenveel nederlands spreken dan anderskleurige) dan ? zijn da autochtonen omdat ze dezelfde huidskleur hebben dan ons ?

als een allochtoon u iet heeft gedaan veranderd dat de zaak maar anders ? laat ze gewoon met gerust dan zullen ze u ook wel met rust laten, they are here to stay, dus kunde er evengoe vrede mee hebben.
T is precies of veel van de forumbezoekers denken dat de wereld rond hun stadje of rond vlaanderen draait, grow up.


ps : bijna elke thread in actualiteit draait uit op discussies over allochtonen, worden ze dat hier nooit beu ? keyboard warriors :)

Djeezes, alsek marokaan zeg bennek ne marokaanhater, zeggek turk ben ik ne turkhater, zeggek albanees bennek nen albaneeshater, zeggek zwarten bennek ne grote racist. Zelfs noord afrikaan wordt niet meer aanvaard. Wa moede nog zeggen, tis zelfs zo erg geworden da turk een scheldwoord is. Oe moede ze dan nog noemen :s

JackM

Legacy Member
Math'ke zei:
Djeezes, alsek marokaan zeg bennek ne marokaanhater, zeggek turk ben ik ne turkhater, zeggek albanees bennek nen albaneeshater, zeggek zwarten bennek ne grote racist. Zelfs noord afrikaan wordt niet meer aanvaard. Wa moede nog zeggen, tis zelfs zo erg geworden da turk een scheldwoord is. Oe moede ze dan nog noemen :s

nieuwe belgen fzo

een heel groot probleem is gewoon da mensen veel te rap racist zeggen tegen iemand. gelijk als tegen ikke

Gentille

Legacy Member
Jack Malibu zei:
even mijzelf quoten voor de duidelijkheid ;)



da van die kleuringen en toestanden, ik was duidelijk waarover ik het had, de boelmakers hier in oudenaarde. tis gentille dare die over nationale rampen enzo begint >_> en waardoor da hier altijd op van die battles moet uitdraaien.
met sommige mannen valt hier gewoon nie te discussieren omda ze nie deftig kunnen lezen of gaan veralgemenen waarda nie nodig is.

zucht!

Ik denk dat we beiden schuld hebben aan het uit de hand lopen van het topic. Bij deze is het laatste woord hierover gezegd. En laten we het nu terug ontopic houden :)

Terror Factor

Legacy Member
'k draag geen wapen. Vroeger wel een maand fzo zakmes elke dag meegehad naar school, ma da was meer ter functionaliteit en om stoer te doen :p

ma het ding woog teveel, en mn zakke zitte al zo vol, en voor die keer da ik het es kon gebruike, was het de moeite ni.

Een "klein" wapen meeneme heeft denkk ook ni echt nut. de meeste gaan hun wape pas bovehale als ze zelf bedreigd worde me een wape. ge zit dan me gelijke wapens, maar de andere heeft wss meer ervaring,dus zijde nog altij evefel geschete. Een vuurwapen of een groot mes/zwaard meeneme daarintege zou wel helpe.

Da zou ik mezelf nog wel zien doen eigelijk, ni de bedoeling me het te gebruike, ma gewoon als afschrikking. ma als afschrikking moet da zichtbaar zijn,en aangezien da allemaal verbode wapens enz zijn is da ni zo een goed idee:p tis ook een beetje onrealistisch. t heeft wel een zekere coolheidsfactor, lijk blade me ne katana rondlope die op uw rug over uw ruggegraat hangt :cool: Ni veel mense zoude u dan durve lastigvalle, dus het zou wel helpe, denk ik. maja kom, t zou een beetje overdreve zijn. spijtig da er zo van die gevalle rondlope die graag mense bedreige enz:/ gelukkig hebk er zelf nog gene last van gehad, buite op n fuif ne zatte johnny die tege mn vriend begon te muile zonder rede. ma we zijn kunne ontkome dankzij een meiske van op school die die kende :p

JackM

Legacy Member
gentille zei:
Ik denk dat we beiden schuld hebben aan het uit de hand lopen van het topic. Bij deze is het laatste woord hierover gezegd. En laten we het nu terug ontopic houden :)

ik zie niet waar ik schuld tref bij het uitwijken over het onderwerp gaande over oudenaarde :x
maar voor nekeer zallek het maar zo laten en zullen we maar stoppen met het offtopic gaan.


maar tis de laatste keer zene!!! :p

^MystiQ

Legacy Member
Jack Malibu zei:
ik zie niet waar ik schuld tref bij het uitwijken over het onderwerp gaande over oudenaarde :x
maar voor nekeer zallek het maar zo laten en zullen we maar stoppen met het offtopic gaan.


maar tis de laatste keer zene!!! :p

We zullen idd maar best stoppen of ge weel wel wie komt nog eens langs :rofl:

Dieleman_F

Legacy Member
Math'ke zei:
Ik dacht dat ik het woordje 'zoveel' had gebruikt ? De zin was, iemand met ZOVEEL allochtoonse vrienden ..

Laten we muggenziften over een woord :ironic:, waar begint zoveel en eindigt een paar? Aan 5, 10, 20 ?

En nog steeds heb ik trouwens een voorbeeld die jouw stelling ontkracht ...

Stop gewoon met veralgemenen, ik weet perfect wat je bedoelt, en er zijn inderdaad gevallen, aan onze school hebben ook al 30 man gestaan om een in elkaar te slaan, de meerderheid was inderdaad allochtoon, en daar stond inderdaad een sporadische overstoere blanke hiphopper tussen, maar alsof iedereen die veel allochtone vrienden heeft gewoon uit angst is ...

JackM

Legacy Member
Dieleman_F zei:
Laten we muggenziften over een woord :ironic:, waar begint zoveel en eindigt een paar? Aan 5, 10, 20 ?

En nog steeds heb ik trouwens een voorbeeld die jouw stelling ontkracht ...

Stop gewoon met veralgemenen, ik weet perfect wat je bedoelt, en er zijn inderdaad gevallen, aan onze school hebben ook al 30 man gestaan om een in elkaar te slaan, de meerderheid was inderdaad allochtoon, en daar stond inderdaad een sporadische overstoere blanke hiphopper tussen, maar alsof iedereen die veel allochtone vrienden heeft gewoon uit angst is ...

euhm, daar zit eig altijd de grootste schuld é, bij het mislezen/misopvatten van woorden.
(als ik zeg een paar appels dan bedoel ik 2 é, niet 3 of 4, dan zeg ik wel enkele of meerdere ;))

Akto

Legacy Member
Nee, geen wapens.

Zulke nieuwsberichten leiden vaak tot ongenuanceerde opinies.

cuda

Legacy Member
loop ni met wapens rond en ook nog nooit in een situatie terecht gekomen waar ik een wapen nodig had ( gotta love diest ).

Amaryllis

Legacy Member
Wapens op zich heb ik niet bij me, maar als ik mijn vrienden mag geloven dan is mijn handtas op zich al een wapen te noemen. Ja ik heb nooit meegedaan aan die mode van kleine handtassen... altijd een vrij grote en nog goed gevuld ook lol. Mensen vragen me soms hoeveel bakstenen ik meesleur.

Op zich zie ik er het nut niet van in... als je niet getraind bent om vlug vlug je mes te trekken of om het even ander "wapen" sleur het dan ook niet mee. De andere gaat je toch te snel afzijn.

Hawk

Legacy Member
Amaryllis zei:
Wapens op zich heb ik niet bij me, maar als ik mijn vrienden mag geloven dan is mijn handtas op zich al een wapen te noemen.

Vooral als ge een strijkijzer in u handtas steekt ;)

Amaryllis

Legacy Member
Bwah een strijkijzer nu niet bepaald, maar mijn handtas weegt toch meer dan een strijkijzer hoor.

Ik ben al lang blij dat mijn strijkijzer zoveel niet weegt, anders zou ik nooit strijken ;)

Verivalta

Legacy Member
Nooit een wapen bij, nog nooit gevochten. Is in Zonhoven en Hasselt ook nie echt de stijl (toch niet in mijn kringen :p)

Ken wel iemand die ooit een kerel heeft neergeslagen met een fietsslot, maar die zat ook achter hem aan met een auto..

KIA_Killer

Legacy Member
Een wapen in mijn broek, dat ik vergrendel met een riem maar voor de rest... :unsure:

Nog niemand kwaad gedaan en ben dat ook niet van plan tenzij uit pure zelfverdediging, blote vuist uiteraard.

Skizzy

Legacy Member
Ik heb altijd een samuraizwaard mee...om zout te schillen (Hans Teeuwen :p)

Nee, ontopic: nog nooit een wapen gedragen, en ben het ook niet van plan.

Misschien dat ne schroevedraaier wel handeg is? --> KLIK
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan