Hawk
Legacy Member
1 : Nee ik draag geen wapen, waarom zou ik een wapen dragen, zoiets brengt alleen maar problemen. Trouwens de kans dat je zelf in een steekpartij terecht komt is zooooo klein, enorm klein, joe had ongeloofelijk veel pech, en diene congolees, tja, moet maar niet dronken in grote groepen rondlopen na het carnaval ? k weet het niet, zie niet echt een oorzaak van zijn dood. ook pech zeker ?
Sommige van die posts hier zijn toch om te gieren
die ene gast is nu al 3 posts bezig over anderskleurige, hoe noemt ge een bulgaar, rus, pool, fin, zweed & hongaar (die geen of evenveel nederlands spreken dan anderskleurige) dan ? zijn da autochtonen omdat ze dezelfde huidskleur hebben dan ons ?
als een allochtoon u iet heeft gedaan veranderd dat de zaak maar anders ? laat ze gewoon met gerust dan zullen ze u ook wel met rust laten, they are here to stay, dus kunde er evengoe vrede mee hebben.
T is precies of veel van de forumbezoekers denken dat de wereld rond hun stadje of rond vlaanderen draait, grow up.
ps : bijna elke thread in actualiteit draait uit op discussies over allochtonen, worden ze dat hier nooit beu ? keyboard warriors
Sommige van die posts hier zijn toch om te gieren

die ene gast is nu al 3 posts bezig over anderskleurige, hoe noemt ge een bulgaar, rus, pool, fin, zweed & hongaar (die geen of evenveel nederlands spreken dan anderskleurige) dan ? zijn da autochtonen omdat ze dezelfde huidskleur hebben dan ons ?
als een allochtoon u iet heeft gedaan veranderd dat de zaak maar anders ? laat ze gewoon met gerust dan zullen ze u ook wel met rust laten, they are here to stay, dus kunde er evengoe vrede mee hebben.
T is precies of veel van de forumbezoekers denken dat de wereld rond hun stadje of rond vlaanderen draait, grow up.
ps : bijna elke thread in actualiteit draait uit op discussies over allochtonen, worden ze dat hier nooit beu ? keyboard warriors



Ni veel mense zoude u dan durve lastigvalle, dus het zou wel helpe, denk ik. maja kom, t zou een beetje overdreve zijn. spijtig da er zo van die gevalle rondlope die graag mense bedreige enz:/ gelukkig hebk er zelf nog gene last van gehad, buite op n fuif ne zatte johnny die tege mn vriend begon te muile zonder rede. ma we zijn kunne ontkome dankzij een meiske van op school die die kende 

