Archief - Jongeren en wapens?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Draag je een "wapen" tijdens je uitgaansleven


  • Totaal aantal stemmers
    501
  • Opiniepeiling gesloten.

nonkel wulle

Legacy Member
FroFro zei:
maks STINKT!

ge zou iemand nog meer pijn doen door het boekje gewoon aan hem te geven imo :p

Euhm, moet ik eens afkomen met de tientallen putjes in m'n handen en armen?:)

Brecht

Legacy Member
ik heb uit gewoonte altijd mijn zwitsers zakmes zitten, maar om da als wapen te zien, ik zie da als een gebruiksvoorwerp. tegen da ik da in een vechtpartij zou kunnen uithalen en openklappen lig ik al langs de grond :p

FroFro

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Euhm, moet ik eens afkomen met de tientallen putjes in m'n handen en armen?:)

't was bedoelt als een slechte mop snapje :unsure: natuurlijk doen punaises meer zeer :p

Mr.Anderson

Legacy Member
DA_MadAce zei:
Gij kunt zeker uitstekend lopend praten. Kwestie van ademhaling?

Lees mijn situatie een paar pagina's terug... tuurlijk als ge altijd thuis zit is verbaal alles op te lossen :p

Edit: Ow shit, ik had het nie op u DA_MadAce... khad het op nTFs! sry!

DA_MadAce

Legacy Member
Mr.Anderson zei:
Edit: Ow shit, ik had het nie op u DA_MadAce... khad het op nTFs! sry!

Woejooo!! Afgeve of wa? Hebt gij probleem of wa?
Gij hebt veel praat e? Ndindimek! Kleine zamer! Komt da is ier zegge!

("Hallo, clichépolitie?")

_DKsissor_

Legacy Member
Kweet toch dat als ik in mn eentje word omsingelD door een gewapend groepke dat ik zoveel mogelijk ga achterhoude ma als ze iets afpakke het tohc nie ga proberen terug te nemen :p ook al hebk een wapen op zak

nTFs

Legacy Member
DA_MadAce zei:
Door te praten. Oei... Slechte adem... Ik begrijp het.

Als ik lees dat jij een wandelend arsenaal bent dan heb je de hoop op praten idd al opgegeven.

Piekatsjoe

Legacy Member
nTFs zei:
Nog nooit moeten gaan lopen vriend.
En da zal ook niet gebeuren ook niet.

Dus als er een groep jongeren u bedreigd met een mes/pistool/ander wapen, gaat gij u uit die situatie redden met woorden?

Das straffen toebak zu :/

nTFs

Legacy Member
Ken$hee zei:
Dus als er een groep jongeren u bedreigd met een mes/pistool/ander wapen, gaat gij u uit die situatie redden met woorden?

Das straffen toebak zu :/

Is in feite nog nooit gebeurd dat er zo'n gastjes me bedreigen.
Velen onderschatten hier precies de kracht van woorden en zien alleen maar heil in lomp geweld.

DA_MadAce

Legacy Member
nTFs zei:
Als ik lees dat jij een wandelend arsenaal bent dan heb je de hoop op praten idd al opgegeven.

Ha! Ik ben automatisch moedig! Messen wegen wel wa. Kan nie gaan lope. :cry:
:p

Anyways, tis perfect mogelijk een groep mensen tegen elkaar uit te spelen zene. Dus het door praten te winnen. Vooral als ze zat zijn. ;)

Piekatsjoe

Legacy Member
Ikzelf ben ook niet voor 'lomp geweld'. Ik kan alleen niet geloven dat jij uzelf ga kunnen redden met woorden in zo'n situatie.

@hierboven: dan moete toch wel al goed zijn met woorden als ge ze tegen elkaar wil uitspelen oO!

Ali_

Legacy Member
nTFs zei:
Is in feite nog nooit gebeurd dat er zo'n gastjes me bedreigen.
Velen onderschatten hier precies de kracht van woorden en zien alleen maar heil in lomp geweld.

Ik ben ook voor woorden, ma van het moment dat die andere persoon u aanraakt => tja dan raak je die terug aan. Ik laat mij niet zomaar door iemand beledigen, dus is het logisch om eerst met woorden te proberen, maar als iemand begint te slaan, dan zou het nogal stom zijn dat je daar blijft staan praten hé ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan