Archief - iPhone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gromme

Legacy Member
Fucking prachtig gadget. Momenteel wel blij met mijn Samsung E900 maar die Iphone lijkt me trés geil! Nu nog een grote schoudertas van Gucci en we zijn weg.

kakature

Legacy Member
Quxan zei:
1)Khad het over de revolutionaire technologie die tekst typen efficienter maakt. Of je dan intypt via software of hardware toetsen maakt niks uit...

2)koop dan de P990i ipv de P900, die kost €550 in de phonehouse en biedt ongeveer hetzelfde als iPhone (iPhone heeft dingen die P990i niet heeft en omgekeerd bv Wifi bij iPhone, en UMTS bij P990i)
Die P990i is opnieuw met een stylus & zo'n klein keyboard.

@!2u55!4n: true. Maar de prijs zal daar wel ergens rondliggen wordt verondersteld.

Ook, surfen op zo'n smartphone is ondoenbaar. Zo'n klein scherm, moeilijk scrollen, enzovoort. Met iPhone hebt ge ten eerste al widescreen en ten tweede kunt ge zeer gemakkelijk zoomen en scrollen met uw vingers.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Gromme zei:
Fucking prachtig gadget. Momenteel wel blij met mijn Samsung E900 maar die Iphone lijkt me trés geil! Nu nog een grote schoudertas van Gucci en we zijn weg.


dan is iemand anders ermee weg denk ik :D

Messias.

Legacy Member
GhO$T zei:
Prijs in euro's zal eerder dezelfde of zelfs meer zijn dan die in dollars bij ons (dus 599 of hoger voor 8Gb zonder abbo? :s ), in Europa zijn zo'n spullen altijd duurder dan in Amerika.

ex VAT => ex BTW => inc BTW
$499,00 => €384,23 => €464,95
$599,00 => €461,32 => €558,19


Ja, 'ie zal waarschijnlijk wel een klein beetje duurder dan dat, maarja, voor een potentiele markt van 22 miljoen inwoners een volledig professioneel vertaaldient betalen, da's nie niks. Dus, volgende keer, snaveltje dicht.

Exorikos

Legacy Member
Lekker ding :o

Ik koop 'm als de batterijduur en de krasbescherming meevalt. Ik heb ook nogal vettige handen, dus dat de vegen de functionaliteit van de iPhone maar niet verminderen.

Kan mijn iPodoplader ook voor de iPhone gebruiken? Gaan ze ook een oplader erbij leveren waar dit bij de iPod niet het geval was (viel wel dik tegen.. :x)?

Quxan

Legacy Member
kakature zei:
Die P990i is opnieuw met een stylus & zo'n klein keyboard.

@!2u55!4n: true. Maar de prijs zal daar wel ergens rondliggen wordt verondersteld.

Ook, surfen op zo'n smartphone is ondoenbaar. Zo'n klein scherm, moeilijk scrollen, enzovoort. Met iPhone hebt ge ten eerste al widescreen en ten tweede kunt ge zeer gemakkelijk zoomen en scrollen met uw vingers.
Om comfortabel te surfen is die iPhone ook te klein hoor... zet je schermresolutie maar es op 320*480 ;)

En scrollen met je vingers ipv stylus is niet een kwestie van innovatie, maar gewoon van minder knoppen in één venster proberen te proppen (zodat je ze groter kunt maken)

over de prijs (prijzen van apple.com):
Ipod in US: $349
Ipod in België: €399

dus je mag alle prijzen *1,143 doen ongeveer
(dus $599 zal ongeveer €685 zijn als mn schatting klopt)

(edit: bij iPod nano klopt de berekening niet volledig, maar ook daar is de prijs hier hoger dan gewoon de $ in € veranderen)

Gromme

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
dan is iemand anders ermee weg denk ik :D

Jij? :-)

Oh my gosh, you bitch, I love my Gucci and my Xpensive gadgets, you just get your hands off them!
:-)

kakature

Legacy Member
Quxan zei:
Om comfortabel te surfen is die iPhone ook te klein hoor... zet je schermresolutie maar es op 320*480 ;)

En scrollen met je vingers ipv stylus is niet een kwestie van innovatie, maar gewoon van minder knoppen in één venster proberen te proppen (zodat je ze groter kunt maken)

over de prijs (prijzen van apple.com):
Ipod in US: $349
Ipod in België: €399

dus je mag alle prijzen *1,143 doen ongeveer
(dus $599 zal ongeveer €685 zijn als mn schatting klopt)

(edit: bij iPod nano klopt de berekening niet volledig, maar ook daar is de prijs hier hoger dan gewoon de $ in € veranderen)
Ja maar de prijs is Excl in Amerika, dus 't komt ongeveer op hetzelfde neer.

En het is wél een kwestie van innovatie. Waarom deed niemand anders het dan? Omdat ze liever een kleiner scherm hebben ofzo?

Exorikos

Legacy Member
Quxan zei:
Om comfortabel te surfen is die iPhone ook te klein hoor... zet je schermresolutie maar es op 320*480 ;)

Dat is het net. Hij laadt de hele pagina, maar laat jou toe om op de pagina in te zoomen.

Beavis_69

Legacy Member
iPhone...my phone ^^

maar dan zal hij eerst toch wat in prijs moeten dalen ;)

LOL, die reacties onderaan de pagina van de link:

Christobal @ Jan 9th 2007 12:53PM

Holy shit! Another orgasm! Fuck! I'm all wet! I'll throw out the Motorola Q and embrace the iPhone.

Sebastian @ Jan 9th 2007 12:51PM

Oh joy, OH JOY. Anybody want my W810 for free?

Feignasse

Legacy Member
Mooi maar 't zegt me niks, alleen al omdat de autonomie van zo'n ding dik zal tegenvallen.

onsmozes

Legacy Member
Vind ik ook het strafste aan de iPhone, ik hoop eigenlijk dat het zoomen werkt zoals bij het inzoomen op foto's: 2 vingers op de display en naar elkaar toeschuiven :). deed me wat denken aan minority report :unsure:.

kakature

Legacy Member
onsmozes zei:
Vind ik ook het strafste aan de iPhone, ik hoop eigenlijk dat het zoomen werkt zoals bij het inzoomen op foto's: 2 vingers op de display en naar elkaar toeschuiven :). deed me wat denken aan minority report :unsure:.

Jep, zo werkt het. Ge moet die filmpjes op Apple.com/iphone checken + de keynote, daar kan je mooi zien hoe de iPhone werkt.

foenN

Legacy Member
zit daar een tilt functie in ofwa? als ge die iPhon kantelt, kantelen die foto's ook..

kakature

Legacy Member
foenN zei:
zit daar een tilt functie in ofwa? als ge die iPhon kantelt, kantelen die foto's ook..

Waarom leest toch niemand de specificaties op de site? :p

http://www.apple.com/iphone/technology/sensors.html


Built-in Advanced Sensors
iPhone’s accelerometer detects when you rotate the device from portrait to landscape, then automatically changes the contents of the display, so you immediately see the entire width of a web page or a photo in its proper landscape aspect ratio.

The proximity sensor detects when you lift iPhone to your ear and immediately turns off the display to save power and prevent inadvertent touches until iPhone is moved away.

An ambient light sensor automatically adjusts the display’s brightness to the appropriate level for the current ambient light, thereby enhancing the user experience and saving power at the same time.

Exorikos

Legacy Member
Voor wat staat die 2 year contract? Onder de prijs staat dat...

onsmozes

Legacy Member
in amerika hebben ze een contract met t-mobile, dwz dat je een 2 jaarlijks abonnement moet aangaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan