Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die P990i is opnieuw met een stylus & zo'n klein keyboard.Quxan zei:1)Khad het over de revolutionaire technologie die tekst typen efficienter maakt. Of je dan intypt via software of hardware toetsen maakt niks uit...
2)koop dan de P990i ipv de P900, die kost €550 in de phonehouse en biedt ongeveer hetzelfde als iPhone (iPhone heeft dingen die P990i niet heeft en omgekeerd bv Wifi bij iPhone, en UMTS bij P990i)
Gromme zei:Fucking prachtig gadget. Momenteel wel blij met mijn Samsung E900 maar die Iphone lijkt me trés geil! Nu nog een grote schoudertas van Gucci en we zijn weg.

GhO$T zei:Prijs in euro's zal eerder dezelfde of zelfs meer zijn dan die in dollars bij ons (dus 599 of hoger voor 8Gb zonder abbo?), in Europa zijn zo'n spullen altijd duurder dan in Amerika.

)?Om comfortabel te surfen is die iPhone ook te klein hoor... zet je schermresolutie maar es op 320*480kakature zei:Die P990i is opnieuw met een stylus & zo'n klein keyboard.
@!2u55!4n: true. Maar de prijs zal daar wel ergens rondliggen wordt verondersteld.
Ook, surfen op zo'n smartphone is ondoenbaar. Zo'n klein scherm, moeilijk scrollen, enzovoort. Met iPhone hebt ge ten eerste al widescreen en ten tweede kunt ge zeer gemakkelijk zoomen en scrollen met uw vingers.

SweetEmmaRose zei:dan is iemand anders ermee weg denk ik![]()

Ja maar de prijs is Excl in Amerika, dus 't komt ongeveer op hetzelfde neer.Quxan zei:Om comfortabel te surfen is die iPhone ook te klein hoor... zet je schermresolutie maar es op 320*480
En scrollen met je vingers ipv stylus is niet een kwestie van innovatie, maar gewoon van minder knoppen in één venster proberen te proppen (zodat je ze groter kunt maken)
over de prijs (prijzen van apple.com):
Ipod in US: $349
Ipod in België: €399
dus je mag alle prijzen *1,143 doen ongeveer
(dus $599 zal ongeveer €685 zijn als mn schatting klopt)
(edit: bij iPod nano klopt de berekening niet volledig, maar ook daar is de prijs hier hoger dan gewoon de $ in € veranderen)
Quxan zei:Om comfortabel te surfen is die iPhone ook te klein hoor... zet je schermresolutie maar es op 320*480![]()

Christobal @ Jan 9th 2007 12:53PM
Holy shit! Another orgasm! Fuck! I'm all wet! I'll throw out the Motorola Q and embrace the iPhone.
Sebastian @ Jan 9th 2007 12:51PM
Oh joy, OH JOY. Anybody want my W810 for free?
onsmozes zei:Vind ik ook het strafste aan de iPhone, ik hoop eigenlijk dat het zoomen werkt zoals bij het inzoomen op foto's: 2 vingers op de display en naar elkaar toeschuiven. deed me wat denken aan minority report
.
foenN zei:zit daar een tilt functie in ofwa? als ge die iPhon kantelt, kantelen die foto's ook..

Built-in Advanced Sensors
iPhone’s accelerometer detects when you rotate the device from portrait to landscape, then automatically changes the contents of the display, so you immediately see the entire width of a web page or a photo in its proper landscape aspect ratio.
The proximity sensor detects when you lift iPhone to your ear and immediately turns off the display to save power and prevent inadvertent touches until iPhone is moved away.
An ambient light sensor automatically adjusts the display’s brightness to the appropriate level for the current ambient light, thereby enhancing the user experience and saving power at the same time.