GhO$T
Legacy Member
Ideaal, hopelijk heeft deze wat succes zodat nokia en co wakker geschud worden om ook eens iets vernieuwend uit te brengen.
Ben altijd al redelijke fan geweest van die nokia's met veel toeters en bellen ,maar als je zo'n toestel van +600 euro vastneemt moet je tegenwoordig al ver gaan zoeken om veel verschillen te vinden op vlak van mogelijkheiden tov mijn gsm die ik voor 200€ heb kunnen krijgen... nogal triest dus.
Wat apple heeft voorgesteld lijkt mij normale evolutie op vlak van gsm's, hopelijk komt alles nu in een stroomversnelling zodat die toestellen snel betaalbaar worden.
Ben altijd al redelijke fan geweest van die nokia's met veel toeters en bellen ,maar als je zo'n toestel van +600 euro vastneemt moet je tegenwoordig al ver gaan zoeken om veel verschillen te vinden op vlak van mogelijkheiden tov mijn gsm die ik voor 200€ heb kunnen krijgen... nogal triest dus.
Wat apple heeft voorgesteld lijkt mij normale evolutie op vlak van gsm's, hopelijk komt alles nu in een stroomversnelling zodat die toestellen snel betaalbaar worden.
.




