Archief - iPhone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GhO$T

Legacy Member
Ideaal, hopelijk heeft deze wat succes zodat nokia en co wakker geschud worden om ook eens iets vernieuwend uit te brengen.

Ben altijd al redelijke fan geweest van die nokia's met veel toeters en bellen ,maar als je zo'n toestel van +600 euro vastneemt moet je tegenwoordig al ver gaan zoeken om veel verschillen te vinden op vlak van mogelijkheiden tov mijn gsm die ik voor 200€ heb kunnen krijgen... nogal triest dus.

Wat apple heeft voorgesteld lijkt mij normale evolutie op vlak van gsm's, hopelijk komt alles nu in een stroomversnelling zodat die toestellen snel betaalbaar worden.

onsmozes

Legacy Member
Bijkomend; volgens mij kan deze toevoeging aan het Apple-gamma de Zune van MS van de kaart spelen (zonder dat we hier één van beiden gezien hebben).

Maar idd, wat een evolutie op het vlak van functionalteit :oink:.

NeFerMeTu

Legacy Member
Decade zei:
Hoge prijs? Wa betaald ge voor die nokia N93's die nog niet in de buurt komen van de functionaliteit van de iPhone?

Die hebben geloof ik wel een betere camera. 2MP is tegenwoordig niet zo spectaculair voor een gsm.
Dunno, zat er naar uit te kijken en de gsm-functies zijn inderdaad wel top.
Wel paar bemerkingen:
-touchscreen en geen protectie = krassen.
-voor die prijs had er toch wel een betere camera in mogen zitten.
-internet-functies zijn leuk, maar weet niet of dat aanslaat. Het is nog altijd vrij duur hier in België.
-had meer gehoopt op een echte iPod-gsm-hybride, 4 of 8gb is wat weinig.

Daarom vind ik het spijtig dat ze geen versie met sd-kaart hebben. Kan de prijs enorm omlaag halen en sd-kaarten kosten tegenwoordig toch niets meer.

Nuja, tegen eind 2007 hebben ze vast al wel een betere versie voor dezelfde prijs.

Babs

Legacy Member
Bah. Tis wel leuk enzo, maar ik vind het verschikkelijk duur om mee rond te lopen. Kzou me echt niet op mijn gemak voelen :p

Maarja, naast dat, geil ding wel :)

FLT

Legacy Member
Amai veel geld voor een GSMke, nuja dan zijn ze verwonderd dat er klein mannen worden neergestoken. Ze lopen wel met een half maandloon op zak...

kakature

Legacy Member
FLT zei:
Amai veel geld voor een GSMke, nuja dan zijn ze verwonderd dat er klein mannen worden neergestoken. Ze lopen wel met een half maandloon op zak...

't Is meer dan een GSM he, zoals eerder vermeld. Een PDA van Nokia of een ander merk kost toch ook gemakkelijk een 400-tal Euro? Da's ook geen simpel GSMke.

Babs

Legacy Member
FLT zei:
Amai veel geld voor een GSMke, nuja dan zijn ze verwonderd dat er klein mannen worden neergestoken. Ze lopen wel met een half maandloon op zak...

Da was het eerste wat bij mij opkwam toen ik het prijskaartje wist :x

EverlastingHate

Legacy Member
mijne gsm is al jaren oud, echt zo een zwart wit schermpje, en nog een antenneke.

Als dat maar kan bellen en een berichtje sturen, de rest interesseert me toch niet.

EverlastingHate

Legacy Member
Ik ken zo van die pukkels, die doen niets anders dan gsm's kopen, elke 3 maand hebben die wel een nieuwe :x , de oude proberen die dan te verkopen.

Terug naar de foons met zo'n draaischijf :tongue:

Pana

Legacy Member
NeFerMeTu zei:
Die hebben geloof ik wel een betere camera. 2MP is tegenwoordig niet zo spectaculair voor een gsm.
Dunno, zat er naar uit te kijken en de gsm-functies zijn inderdaad wel top.
Wel paar bemerkingen:
-touchscreen en geen protectie = krassen.
-voor die prijs had er toch wel een betere camera in mogen zitten.
-internet-functies zijn leuk, maar weet niet of dat aanslaat. Het is nog altijd vrij duur hier in België.
-had meer gehoopt op een echte iPod-gsm-hybride, 4 of 8gb is wat weinig.

Daarom vind ik het spijtig dat ze geen versie met sd-kaart hebben. Kan de prijs enorm omlaag halen en sd-kaarten kosten tegenwoordig toch niets meer.

Nuja, tegen eind 2007 hebben ze vast al wel een betere versie voor dezelfde prijs.

Snap niet waarom iedereen toch zo gefocust is op een stomme camera bij een gsm met dergelijke functionaliteit.
Een betere camera maakt een toestel niet bepaald functioneler.
Ik ken trouwens genoeg 3MP camera die de 5MP's zo wegblazen qua kwaliteit. Er zijn belangrijkere dingen aan een camera dan het aantal megapixels hoor.

Phil

Legacy Member
EverlastingHate zei:
Ik ken zo van die pukkels, die doen niets anders dan gsm's kopen, elke 3 maand hebben die wel een nieuwe :x , de oude proberen die dan te verkopen.

Terug naar de foons met zo'n draaischijf :tongue:


allemaal fijn dat gij enkel wilt bellen met een GSM...

Ik wil net het omgekeerde doen met mijn GSM...

Bellen, surfen, emails lezen, agenda, weg zoeken. Bellen is nu net hetgene ik het minste doe op mijn GSM. (maw, alles wat ge op een PDA kunt, maar ik wil het overal kunnen, niet enkel in plaatsen waar ik een Wireless netwerk heb)

Dat toestel ziet er zalig uit. Alleen een beetje duur. En spijtig genoeg gaat vermoedelijk een groot deel vd zaken niet fatsoenlijk werken in België.

(en ik heb ergens gelezen dat het ding geen 3G ondersteund? (maar daar kan ik fout bij zitten...)


Dat schaf ik mij zeker en vast aan. (maar mss wel wachten tot de 2de generatie...)

pina

Legacy Member
vooral die fingers gerstures is ongelooflijk goed gevonden. Hij kaart precies de problemen aan die ik ondervind met een smartphone.

Ali_

Legacy Member
No apple for me:
Ik blijf mij de V3i, bij mijn philips mp3-speler en bij microsoft.

NeFerMeTu

Legacy Member
Decade zei:
Snap niet waarom iedereen toch zo gefocust is op een stomme camera bij een gsm met dergelijke functionaliteit.
Een betere camera maakt een toestel niet bepaald functioneler.
Ik ken trouwens genoeg 3MP camera die de 5MP's zo wegblazen qua kwaliteit. Er zijn belangrijkere dingen aan een camera dan het aantal megapixels hoor.

Als gsm-pda combi is hij inderdaad de beste.
Maar ik vind het wel een leuke evolutie dat mijn gsm ook deftige foto's kan nemen. Aangezien zowat elke fabrikant daar mee bezig is, had ik van Apple verwacht dat ze daar minstens goed in zouden volgen. Voor die prijs mocht het toch wel.
Ik weet trouwens wel dat MP's niets zeggen over de kwaliteit, maar als de standaard in gsm's tegenwoordig al 3 MP is, mag het toch al wel een spectaculaire 2 MP-camera zijn.

Ik gebruik dagelijks 4 dingen: gsm, iPod, pda en camera. Een toestel dat alle 4 deftig in 1 steekt, is me wel wat geld waard. Maar voor mijn behoeften is deze iPhone voorlopig nog maar een combi van gsm en pda en dus niet echt het geld waard.

KULeest

Legacy Member
Heel mooi, zwakste punt zal uiteraard weer de baterijduur zijn...

sneax

Legacy Member
ik vind het spijtig dat ik zo geen bedrijf achter mij heb, ik heb exact dezelfde ideeën als veel van die speeltjes al jaaarenlang :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan