Archief - iPhone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GhO$T

Legacy Member
Legendary d.C. zei:
het is idd een revolutionair toestel, hij zegt dat deze technologie 5jaar vooruit staat op de rest, maar als hij uitkomt is het wel nog maar 4jaar.
kakature zei:
3G zal erin zitten tegen datie uitkomt in Europa.
Komaan cut the crap zeg :p
3G is nog altijd een onbevestigd gerucht (waarschijnlijk mede de wereld in gestuurd door andere overenthousiaste fanboys zoals jullie :p )
en 5 jaar vooruit op zijn tijd geloof je toch zelf niet hé.

Het enige wat op dit toestel te vinden is, dat momenteel nog niet te krijgen is op een toestel van de concurrentie, is waarschijnlijk dat geavanceerd touchscreen. (dat op zich is allesbehalve een reden om van een revolutie te spreken, tis gewoon de volgende logische stap na de huidige touchscreens). Hou er dan nog rekening mee dat dit toestel nog een vol jaar op zich zal laten wachten eer het tot bij ons geraakt en er is al veel kans dat er helemaal niks nieuws meer aan is.

kakature

Legacy Member
Geef eens wat voorbeelde van revoluties dan, ik kan niet meer volgen.

En bekijk godver de keynote, Steve Jobs zei zelf dat er 3G aankomt ...

djbramz

Legacy Member
Scherm lijkt me het kwetsbare punt. Kweet niet of ik em overal mee naar toe zou kunnen nemen...

RubbeR

Legacy Member
re·vo·lu·tie (de ~ (v.), ~s)
1 omverwerping van een staatsgezag en/of omwenteling van de politieke, sociale en economische verhoudingen
2 radicale verandering, vernieuwing => ommekeer

geen enkele gsm is een revolutie, tzijn allemaal evoluties.
en van die 5 jaar vooruit, als ge ziet hoe de gsm de voorbije 5 jaar geevolueerd is, dan kan ik mij moelijk voorstellen dat we over 5 jaar nogaltijd maar op het niveau van de Iphone gaan zitten.

JackM

Legacy Member
dees is ier just hetzelfde aant het worden als de xbox360 <=> ps3 zever van in den tijd.
beter locken dees topic >_>

kakature

Legacy Member
RubbeR zei:
re·vo·lu·tie (de ~ (v.), ~s)
1 omverwerping van een staatsgezag en/of omwenteling van de politieke, sociale en economische verhoudingen
2 radicale verandering, vernieuwing => ommekeer

geen enkele gsm is een revolutie, tzijn allemaal evoluties.
en van die 5 jaar vooruit, als ge ziet hoe de gsm de voorbije 5 jaar geevolueerd is, dan kan ik mij moelijk voorstellen dat we over 5 jaar nogaltijd maar op het niveau van de Iphone gaan zitten.

Da's geen voorbeeld :p Kweet wel wat een revolutie is.

Maar goed, 't is dus een evolutie in plaats van een revolutie, daar ga ik (toch deels) mee akkoord.

RubbeR

Legacy Member
idd, ge hebt gelijk, eindeloze discussie

weer gewoon over de Iphone.
Ik ben wel eens benieuwd naar alle accesoires die gaan uitkomen voor de iphone.
als ge kijkt naar wat er allemaal bestaat van allerlei fabrikanten voor de Ipod.

NeoCracer

Legacy Member
Wat ik handig vind en 'revolutionair' is de zeer handige voicemail, kiezen naar wat je besluiterd bij uw voicemail is toch wel zeer handig...
SMS: ze ziet je vorige berichten van de verzender, evenals uw vertuurde berichten naar dezelfde persoon. Zo vergeet je niet wat je als antwoord moet typen.
Safari browser: zeer gebruiksvriendelijk, je kan volledige pagina's laden, en ze volledig bekijken, dit gaat bv. niet bij de HP die mijn vader heeft (hw6910).
Je kan de pagina's in/uitzoomen.
Ingebouwde iPod: niet direct nieuw, maar het ziet er toch zeer goed uit! Ook met video dat je nu op een groter scherm kan bekijken dan in de huidige iPod Video's. Makkelijk nummer kiezen door de 'backflap' van de CD te zien en zo snel een nieuw liedje uitpikken.
GSM: hierin zitten de basisdingen van de GSM, maar met een handig overzicht zoals groepsconversatie enz...
OSX: Overzichtelijk menu, met handige apps van Apple. (iPoto, iCal,...)
Touchscreen: met de vinger, handige besturing.

Wat ik spijtig vind...

-Nog steeds geen radio in de iPod
-geen verwisselbare batterij...Als je uw iPhone bv. een jaar of twee hebt, zal de gebruiksduur toch al verminderd zijn. Het enige wat je dan kan doen is uw iPhone naar Apple zelf sturen...
-geen GPS
-mss de 2.0 camera die al wat verouderd is op de GSM-markt...

Voor de rest zie ik hier persoonlijk geen andere nadelen in waar ik onmiddellijk zou opkomen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan