Archief - iPhone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FEW

Legacy Member
lijkt me wel tof speelgoed, maar ge ziet het dan ook aan de prijs 499$-599$. wat te veel van het goeie denk ik :)
maar ik dan ben ook geen fan van apple producten, 20% van je geld gaat naar een naam ofzo. (behalve van de macbooks dan)

onsmozes

Legacy Member
heerlijke releasedatum
ik weet al wat ik de het clubje van kerstman, sint en meter/peter ga vragen.

onsmozes

Legacy Member
heerlijke releasedatum
ik weet al wat ik de het clubje van kerstman, sint en meter/peter ga vragen.

-Q-

Legacy Member
Man dees is een revolutie in telefonie ik vind mne gsm echt nemeer de naam telefoon waardig...

multi-touchscreen ...
volledig scherm
Zalig goe voor te typen volledig keyboard (opt scherm weergegeven) in plaats van die nummerkes ,
miljoenen kleuren

mannen checkt die filmkes FOR REAL:

http://www.apple.com/iphone/ipod/
http://www.apple.com/iphone/phone/
http://www.apple.com/iphone/internet/

Dees ding is 10 jaar evolutie in gebruikersinterface

http://www.engadget.com/2007/01/09/the-game-has-changed/
DE REACTIE VAN DE BEURS (2 grootste concurrenten Vs apple)
Rim - Blackberry
Palm - Treo


Dees is echt Té zot

Pana

Legacy Member
bulldog567 zei:
te hoge prijs ze, ma wel een schoon ding :love:

Hoge prijs? Wa betaald ge voor die nokia N93's die nog niet in de buurt komen van de functionaliteit van de iPhone?

FEW

Legacy Member
Decade zei:
Hoge prijs? Wa betaald ge voor die nokia N93's die nog niet in de buurt komen van de functionaliteit van de iPhone?
die hebben dan ook een veel te hoge prijs.
vindt gij 500-600$ niet veel geld voor zo iets?

Pana

Legacy Member
FEW zei:
die hebben dan ook een veel te hoge prijs.
vindt gij 500-600$ niet veel geld voor zo iets?

Oorspronkelijk vond ik het ietsje te hoog maar als ik er bij nadenk is het mss wel een goede prijs voor hetgeen je krijgt.
Let wel: Het is veel geld, of het het nu waard is of niet.

Ik ben in ieder geval van plan em aan te schaffen (zit nog met n 3310 hier dus tmag wel eens) zodra em volledig ondersteund wordt in Belgie.

RaZoR be

Legacy Member
ziet er wel heerlijk uit, maar 500€ is best veel :o (nuja, niet voor wat je krijgt natuurlijk)

maybe later als em wa minder kost ^^

kakature

Legacy Member
Idd, prijs is héél normaal voor zo'n ding. Andere PDA's kosten gemakkelijk 400 dollar. In de iPhone zit nog eens 4 of 8 GB HD, 2 MP Camera, OS X(!), Touchscreen, Widescreen, ...

LSDsmurf

Legacy Member
Prijs is infeite nog redelijk. De iPhone ziet er vrij mooi uit maar ik vraag mij af hoe lang die batterij zal meegaan onder normaal gebruik, zal wel veel stroom vreten denk ik.

Ook weer niet eerlijk dat wij veel langer moeten wachten dan de U.S.

DjProbe

Legacy Member
prijs valt goed mee vind ik
kost evenveel als mijn pda maar kan veel meer

dag da da in belgie uitkomt = it's mine :d

jammer dat europa natuurlijk weer de laatste zijn :s

Pana

Legacy Member
DjProbe zei:
prijs valt goed mee vind ik
kost evenveel als mijn pda maar kan veel meer

dag da da in belgie uitkomt = it's mine :d

jammer dat europa natuurlijk weer de laatste zijn :s

Azie krijgt hem in 2008 ;)

squan

Legacy Member
Ik ga wachten tot een tweede versie, apple kennende weten ze altijd nog wel iets te verbeteren en meestal komt dat zowel prijs en product wel ten goede.

Kweet dat dat bij alles wel zo is, maar dit is zowat de eerste in zijn soort van apple dus afwachten is de boodschap imo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan