Sk8erMatty
Legacy Member
Deze iPhone is gewoonweg super 
Alles dat je ook maar nodig hebt zit er in.
De prijs vind ik zeker en vast niet overdreven voor 't geen je krijgt (ok je betaalt een klein beetje meer voor de naam, maar ja...) Opletten als je daarmee op straat loopt is wel een vereiste, zeker in metro's, treinen e.d.
Camera's met 2MP hebben ook al een meer dan voortreffelijke kwaliteit. in donkere ruimtes mss wat minder maar swoit.
ikzelf heb ook maar 1 minpunt en dat zijn toch wel de duizenden vingervlekken die op het scherm gaan komen te staan en op de iPhone zelf want als je kijkt naar die zwarte ipod nano's, amai 't sta ook vol van de vlekken ze
ik weet niet welke functies belgie nie zou ondersteunen??
Belgie staat toch behoorlijk sterk, of ben ik nu compleet verkeerd?
en die opmerking van die gsm dient alleen maar voor te bellen vin'k beetje ouderwets worden...
(als je nu een gsm kan hebben met alles erop en eraan ipv 5 verschillende apparaten in uw broekzak is da toch veeeel handiger?)
'k zou't enorm spijtig vinden moest het toestel geen 3G ondersteunen. zo'n kwaliteit van video en dan geen 3G, nja, spijtig, hopelijk komt het erbij moest het er nog niet bij zitten...
en als laatste pluspuntje, tjah das toch wel het gebruiksgemak zeker, als je kijkt naar die filmpjes hoe ongelooflijk vlot je door de menu's bladert, dit wordt gewoon het van het
ja, ik heb ook al veel van die ideeën, moestek het geld hebben en zo'n team eh, amai

Alles dat je ook maar nodig hebt zit er in.
De prijs vind ik zeker en vast niet overdreven voor 't geen je krijgt (ok je betaalt een klein beetje meer voor de naam, maar ja...) Opletten als je daarmee op straat loopt is wel een vereiste, zeker in metro's, treinen e.d.
Camera's met 2MP hebben ook al een meer dan voortreffelijke kwaliteit. in donkere ruimtes mss wat minder maar swoit.
ikzelf heb ook maar 1 minpunt en dat zijn toch wel de duizenden vingervlekken die op het scherm gaan komen te staan en op de iPhone zelf want als je kijkt naar die zwarte ipod nano's, amai 't sta ook vol van de vlekken ze

ik weet niet welke functies belgie nie zou ondersteunen??
Belgie staat toch behoorlijk sterk, of ben ik nu compleet verkeerd?
en die opmerking van die gsm dient alleen maar voor te bellen vin'k beetje ouderwets worden...
(als je nu een gsm kan hebben met alles erop en eraan ipv 5 verschillende apparaten in uw broekzak is da toch veeeel handiger?)'k zou't enorm spijtig vinden moest het toestel geen 3G ondersteunen. zo'n kwaliteit van video en dan geen 3G, nja, spijtig, hopelijk komt het erbij moest het er nog niet bij zitten...
en als laatste pluspuntje, tjah das toch wel het gebruiksgemak zeker, als je kijkt naar die filmpjes hoe ongelooflijk vlot je door de menu's bladert, dit wordt gewoon het van het

ja, ik heb ook al veel van die ideeën, moestek het geld hebben en zo'n team eh, amai

) he belangrijkste is imo: hoe lang houdt de batterij het uit eer ge weer moogt opladen?
. . . . als ik zolang kan wachten