Zymo
Legacy Member
!2u55!4n zei:Revolutie? Absoluut niet. Grappig om te zien hoe jullie door de marketingmachine zijn gebrainwashed. Een pda van vijf jaar terug heeft dezelfde functionaliteit. Vormgeving is anders; maar een revolutie... Absoluut niet.
djeeses! :ironic:

