Archief - iPhone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

onsmozes

Legacy Member
eigenlijk ideaal, december dit jaar loopt mijn abonnement af, ik hoop dat er met een nieuw abonnement een korting op de i-phone gepaard gaat :fingerscrossed:

Stancke

Legacy Member
-Q- zei:
multi-touchscreen ...
volledig scherm
Zalig goe voor te typen volledig keyboard (opt scherm weergegeven) in plaats van die nummerkes ,
miljoenen kleuren

de mijnen heeft da ook en is al 4j oud,dus zo revolutionair is het ook weer niet?

kakature

Legacy Member
Stancke zei:
de mijnen heeft da ook en is al 4j oud,dus zo revolutionair is het ook weer niet?

Met uw vingers? (ipv Stylus)
Welke GSM is dat trouwens.

Stancke zei:
een multi nu ook weer niet,kwil maar zeggen :)
Tja, Touchscreen bestaat al een eeuwigheid ...

russian

Legacy Member
'k Vraag m'n tickets in de kinepolis ook aan met m'n vingers op een scherm. De implementatie in een foon is een evolutie, geen revolutie. We gaan misschien van een Stylus naar niets (even kijken of anderen volgen).

Om van een revolutie te spreken, is er veel meer nodig. Dit is een gewone doorontwikkeling van bestaande dingen.

kakature

Legacy Member
Stancke zei:
toch wel:x

Soit,kvind het Apple gedoe maar wat overdreven maar dat is mijn mening

EDIT:

aja,als je het zo bekijkt idd niet
Dìt is fullscreen.

Vergeleken met dit: http://www.opera.com/img/press/phones/sony-ericsson_p900.jpg

En ook, die P900 heeft zo'n ambetant klein toetsenbordje.

Ik kan begrijpen dat ge niets van Apple moet weten maar ge kunt toch niet ontkennen dat er een paar zalige, nieuwe dingen in die iPhone zitten?

Stancke

Legacy Member
!2u55!4n zei:
'k Vraag m'n tickets in de kinepolis ook aan met m'n vingers op een scherm. De implementatie in een foon is een evolutie, geen revolutie. We gaan misschien van een Stylus naar niets (even kijken of anderen volgen).

Om van een revolutie te spreken, is er veel meer nodig. Dit is een gewone doorontwikkeling van bestaande dingen.

Inderdaad.

Mja,Apple=Ipod=overhyped=nu dus ook weer :)

Vet overdreven shizzle

Stancke

Legacy Member
kakature zei:
Ik kan begrijpen dat ge niets van Apple moet weten maar ge kunt toch niet ontkennen dat er een paar zalige, nieuwe dingen in die iPhone zitten?

Nee,dat kan ik inderdaad niet ontkennen maar ik vind gewoon alles van Apple overhyped.

De Ipod is nog altijd hét van hét terwijl de kwaliteit eigenlijk niets trekt ivm andere MP3 spelers.

kakature

Legacy Member
!2u55!4n zei:
'k Vraag m'n tickets in de kinepolis ook aan met m'n vingers op een scherm. De implementatie in een foon is een evolutie, geen revolutie. We gaan misschien van een Stylus naar niets (even kijken of anderen volgen).

Om van een revolutie te spreken, is er veel meer nodig. Dit is een gewone doorontwikkeling van bestaande dingen.

Die schermpjes in de Kinepolis hebben géén multitouch. Check in godsnaam eens de filmpjes over die multitouches enzo.

Meer info: http://www.apple.com/iphone/technology/

De kwaliteit van iPod slecht noemen is gewoon niet willen inzien. Er zijn natuurlijk beter klinkende spelers (ik heb een Sony Walkman en ik vind die beter dan een iPod (iPod btw, niet I-Pod ofzo)).

iPod is inderdaad een hype maar 't is dan ook een goed, mooi toestel, als zijn er betere op de markt (met een minder imago).

EternalSilence

Legacy Member
kheb het ook gelezen in de metro gisteren..

moest nogal lachen met de naam:: iphone... :oink:

die noemen echt alles met de 'i' ervoor he..
ipod, itunes, iphone

AYE? :p

we zullen zien wat het word.. de gsm markt is overzadigd.. en alleen nokia kan hem nog handhaven.. (stond zo in de metro :p)
en idd.. denk dat je best wacht met dit ding te kopen.. en wachten op betere latere versie's

iphone zal het vooral .. zoals verwacht .. moeten hebben van zijn MP3 speler in die gsm.. schijnt dat die creme de la creme is..
uiterraard kunde alle andere dingen ook mee doen

en touchscreen... :cool:


Technical Specifications
Screen size 3.5 inches
Screen resolution 320 by 480 at 160 ppi
Input method Multi-touch
Operating system OS X
Storage 4GB or 8GB
GSM Quad-band (MHz: 850, 900, 1800, 1900)
Wireless data Wi-Fi (802.11b/g) + EDGE + Bluetooth 2.0
Camera 2.0 megapixels
Battery

* Up to 5 hours Talk / Video / Browsing
* Up to 16 hours Audio playback

Dimensions 4.5 x 2.4 x 0.46 inches / 115 x 61 x 11.6mm
Weight 4.8 ounces / 135 grams

:oink:.. @ die opslagplaats
die batterijduur is wel belachelijk laag :p

zweebee

Legacy Member
we zullen zien wat het word.. de gsm markt is overzadigd.. en alleen nokia kan hem nog handhaven.. (stond zo in de metro )

hier in canada stelt nokia nix voor :)

ingebouwde gps receiver zou het toestel af maken ...
voor de rest nix slecht aan het toestel zo te zien, afgezien van de pricing ..

ps maken de macbooks ook geen gebruik van multitouch op het touchpad? (voor te scrollen dacht ik)
Apple is gewoon innovatief, creatief en is uitmuntend qua marketing. Gelukkig zijn er nog kritische mensen (russian) die niet zomaar slikken wat hen toegegooid wordt. Maar, dit zou mij bijvoorbeeld niet tegenhouden om een iPhone te kopen (moest ik geld teveel hebben). Net zoals ik nu eerder geneigd ben om een Macbook te kopen dan een Sony Vaio ... Apple biedt veel gebruiksgemak aan en werkt altijd vlot en is vaak innovatief... Als je daar belang aan hecht is het de stap richting iStuff begrijpelijk ..

kakature

Legacy Member
Idd zweebee, mijn MacBook Pro heeft ook zo'n multitouch touchpad. Zalig dat dat is, nog nooit zo gemakkelijk gescrold in mijn leven :p

Beter dan met een muis!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan