Archief - iPhone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MetalG

Legacy Member
die keynote is echt heerlijk om naar te kijken

da is dus wel 3G smartphone enal maar beter ;p

+ gps zit er dus wel in !

Robust²

Legacy Member
spectrious zei:
Kvind cool ding, kwil er echt wel een, zou handig zijn om hier mijn iCal en adresboek te syncen enzo. Maar ik heb beetje schrik om met zoiets over straat te lopen.
Als je er beetje voor zorgt is dat laatste denk ik echt geen probleem, mijn oduers zijn nog steeds beetje wantrouwig over dat ik over m'n ipod meeneem, maar zier er niet echt iets mis mee (OK mijn vorige is gestolen maar da was anders...)
Ik loop bijna altijd met zoveel geld aan toestellen rond (160 vr gsm, 300 iPod, en nu nog oortjes van +- 100) maar bv allemaal met screenprotectors op, nooit meenemen naaar plaatsen waar het wel gevaarlijk zou kunnen zijn etc, gewoon beetje normaal doen en das geen probleem :)


En verdomme khad mij beter gister aandelen van Apple gekocht wa ma kwas beetje vergeten da ze weer persevent hielden :x :p

CP-RB2H

Legacy Member
Ik denk dat ik hem meteen ga kopen, alleen het feit dat het 'maar' 8 gig is voor € 599.. ik bedoel, mij iPod video van 30 staat nu al praktisch vol :s

PapaGanz

Legacy Member
robust² zei:
Als je er beetje voor zorgt is dat laatste denk ik echt geen probleem, mijn oduers zijn nog steeds beetje wantrouwig over dat ik over m'n ipod meeneem, maar zier er niet echt iets mis mee (OK mijn vorige is gestolen maar da was anders...)
Ik loop bijna altijd met zoveel geld aan toestellen rond (160 vr gsm, 300 iPod, en nu nog oortjes van +- 100) maar bv allemaal met screenprotectors op, nooit meenemen naaar plaatsen waar het wel gevaarlijk zou kunnen zijn etc, gewoon beetje normaal doen en das geen probleem :)
p

Zeg dat tegen arme Joe !

Jezus v NASA...

Legacy Member
snap toch ook niet die hele hype.. Neem nu bijvoorbeeld een htc kaiser (of de htc tytn die nu al uit is).. Hebben ook een full screen zoals sommigen hier maar blijven zeggen, hebben ook een wide screen (toetsenbord uitschuiven is beeld in landscape), valt ook met de vingers te bedienen al is het er mss niet specifiek voor gemaakt, heeft een scrollweel voor allerhande applicaties wat imo ook even handig is dan met uw vinger over het scherm wrijven, er kan office op geinstalleerd worden en het ondersteunt tomtom en heeft een ingebouwde gpsontvanger (de kaiser toch, bij tytn is het met bluetooth).. En een groot pluspunt volgens mij is (als de cijfers hier kloppen) toch wel de batterijduur van de htc moddelen..
edit: en het staat al vast dat hij op 3G zit (wat bij de iphone wss ook wel zal zijn) maar hij beschikt ook over UMTS en HSDPA
Wie zei hier revolutionair?

Robust²

Legacy Member
PapaGanz zei:
Zet dat tegen arme Joe !

Idd daar heb je wel gelijk in, maar ik zou bv in een drukke stad in de metro nooit mn iPod durven meedoen...
Hoor dat ook nog vaak van m'n oma enzo, en ik snap dat ook wel hoor

MetalG

Legacy Member
550 € tegenover 799€ is revolutionair.

en kijk keynote, je weet de helft niet van wat het toestel kan.

GhO$T

Legacy Member
Lian-Li zei:
550 € tegenover 799€ is revolutionair.

en kijk keynote, je weet de helft niet van wat het toestel kan.
nog eens, die 550 is compleet uit de lucht gegrepen, grote kans dat het in plaats een PAK meer wordt.

Messias. zei:
ex VAT => ex BTW => inc BTW
$499,00 => €384,23 => €464,95
$599,00 => €461,32 => €558,19


Ja, 'ie zal waarschijnlijk wel een klein beetje duurder dan dat, maarja, voor een potentiele markt van 22 miljoen inwoners een volledig professioneel vertaaldient betalen, da's nie niks. Dus, volgende keer, snaveltje dicht.
Een klein beetje duurder? Als je alles op een rijtje zet mag je verwachten dat de prijs serieus hoger zal liggen.

-prijzen zijn blijkbaar met abbo erbij -> zonder abbo zullen die in de lucht schieten.
-Het boeltje moet inderdaad vertaald worden naar Nederlands.
-software aanpassen voor ons azerty toestenbord
-3G functionaliteit voor europese markt
-...

Tzal niet voor mijn portefuille zijn de eerste jaren. En zoals ik het nu zie zou ik hem niet willen ook, als het geen smartphone is (en er dus amper extra programma's voor zullen bestaan) ben ik dat flashy ding na 5 minuten beu omdat ik een hoop functionaliteit mis.

Dan liever bij een Nokia smartphone blijven die wel kan uitgebreid worden met geheugenkaarten en waar ik wel TomTom gps kan op installeren samen met hopen andere beschikbare extra programma's.

Exorikos

Legacy Member
Software aanpassen naar azerty is echt niet moeilijk. Gewoon het qwertykeyboard aanpassen. :)

Jezus v NASA...

Legacy Member
Lian-Li zei:
550 € tegenover 799€ is revolutionair.

en kijk keynote, je weet de helft niet van wat het toestel kan.

als dat op mij sloeg, de htc tytn kost met wat zoeken 699 en zoals ge hier ook al kunt zien ligt die 550 zeker nog niet vast en zal hij wss nog wel duurder uitvallen, en dan moeten we nog rekeninghouden met het moment waarop hij uitkomt, tegen dan kost de htc kaiser waarschijnlijk zelfs geen 600€ meer...
en ja hij heeft veel functies, maar of die revolutionair te noemen zijn, daar zet ik een groot vraagteken bij ;)

kakature

Legacy Member
Lian-Li zei:
550 € tegenover 799€ is revolutionair.

en kijk keynote, je weet de helft niet van wat het toestel kan.

Idd, dan weet ge al veel meer.

En het gaat ook over de bediening die revolutinair is (OS X!!). Da's geen simpele Windows Mobile ofzo hoor, da's een volledig OS X met ingebakken degelijke programma's zoals Safari, Mail, iTunes, Widgets, ...

Jezus v NASA...

Legacy Member
windows mobile is ook met ingebouwde programma's zoals outlook, office, wmp etc etc, en het grote voordeel is, staat een programma u niet aan dan kunt ge gewoon een ander ervoor installeren..
Achja het zal altijd fanboys van het ene tegen fanboys van het andere zijn, ik vind revolutionair gewoon een groot woord, het is mss nog een vooruitgang ja maar toch om echt revolutionair te zijn moeten ze toch met meer gaan komen en niet alleen met een verbeterde(?) manier van bedienen

MetalG

Legacy Member
en als ge kijkt naar zijn presentatie filmke zit ge ook als hij op iets klikt dat het er direct staat, en niet crashed.

ik ben geen voorstander voor OS X ik heb er nog nooit mee gewerkt, maar ik ben erg onder de indruk. en ik weet dat ik mij binnenkort (lees: nu en 6 maand) een macbookpro aanschaf.

mvg

RubbeR

Legacy Member
die Iphone is goed voor de concurrentie (laten we hopen op een massale prijsdaling van smartphones :-D)
maar hij is toch echt wel overhyped, de enige (r)evolutionaire feature is mss het multitouch-screen.

en ik vrees ook dat de Iphone hier wel een pak duurder zal zijn.
500€ met een 2jaar abbo, dus zonder abbo moogt ge daar toch wel dik 100€ bijrekenen volgens de normale tarieven.

russian

Legacy Member
Op het eerste zicht lijkt het "scrollen" doorheen contacten eerder onhandig (blijft doorrollen; Steve Jobs belt dan ook iemand die er per toeval staat). De menustructuur lijkt dan wel heel gebruiksvriendelijk, zoals we ook gewoon zijn van Apple. Het blijft w88 op de eerste reviews...

LeSec

Legacy Member
!2u55!4n zei:
Op het eerste zicht lijkt het "scrollen" doorheen contacten eerder onhandig (blijft doorrollen; Steve Jobs belt dan ook iemand die er per toeval staat). De menustructuur lijkt dan wel heel gebruiksvriendelijk, zoals we ook gewoon zijn van Apple. Het blijft w88 op de eerste reviews...

Per toeval?
Dat denk ik dus niet...
Die gast zat in de zaal, die andere ook, ze hadden zelfs standaard 'catchy' grapjes en al...

Ge ziet hem ook rustig scrollen door de menu's want hij was op zoek naar ne naam, kweet nimeer welke, ma hij zat even te ver en ging dus terug...
Fin ja random random is het dus niet.

We zulle idd de eerste reviews afwachten!

GhO$T

Legacy Member
kakature zei:
Idd, dan weet ge al veel meer.

En het gaat ook over de bediening die revolutinair is (OS X!!). Da's geen simpele Windows Mobile ofzo hoor, da's een volledig OS X met ingebakken degelijke programma's zoals Safari, Mail, iTunes, Widgets, ...
:ironic: Hoe kan je nu OS X op een telefoon revolutionair noemen terwijl je het nog nooit zelf hebt kunnen testen en terwijl je overduidelijk geen verstand hebt van andere gsm os'en zoals Symbian en Windows Mobile.

Fir3wulf

Legacy Member
damn, da wetende hat ik vorig jaar geen €300 gespendeerd aan mn K750i

kakature

Legacy Member
Hij heeft 1 keer een 0 ingedrukt in plaats van 'Call'. En typen ging toch zeer vlot hoor moet ik zeggen, dat had ik totaal niet verwacht. Het ziet er onhandig uit dat toetsenbord maar tzal wel in orde zijn Apple kennende.
Steve Jobs heeft die GSM waarschijnlijk al een paar maanden mogen uittesten, dus hij kan nu ondertussen wel typen :p

kakature

Legacy Member
GhO$T zei:
:ironic: Hoe kan je nu OS X op een telefoon revolutionair noemen terwijl je het nog nooit zelf hebt kunnen testen en terwijl je overduidelijk geen verstand hebt van andere gsm os'en zoals Symbian en Windows Mobile.

Oh jawel, kheb vroeger nog genoeg gewerkt op een PDA waarop Windows Mobile draaide. Vraag me niet te veel details want 't is toch al een 2 of 3 tal jaar geleden denk ik. Kvond het wel leuk enal, maar kvond Windows XP ook leuk de eerste keer dat ik ermee werkte. Tot ik hoorde van OS X.

:ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan