Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je er beetje voor zorgt is dat laatste denk ik echt geen probleem, mijn oduers zijn nog steeds beetje wantrouwig over dat ik over m'n ipod meeneem, maar zier er niet echt iets mis mee (OK mijn vorige is gestolen maar da was anders...)spectrious zei:Kvind cool ding, kwil er echt wel een, zou handig zijn om hier mijn iCal en adresboek te syncen enzo. Maar ik heb beetje schrik om met zoiets over straat te lopen.


robust² zei:Als je er beetje voor zorgt is dat laatste denk ik echt geen probleem, mijn oduers zijn nog steeds beetje wantrouwig over dat ik over m'n ipod meeneem, maar zier er niet echt iets mis mee (OK mijn vorige is gestolen maar da was anders...)
Ik loop bijna altijd met zoveel geld aan toestellen rond (160 vr gsm, 300 iPod, en nu nog oortjes van +- 100) maar bv allemaal met screenprotectors op, nooit meenemen naaar plaatsen waar het wel gevaarlijk zou kunnen zijn etc, gewoon beetje normaal doen en das geen probleem
p
PapaGanz zei:Zet dat tegen arme Joe !
nog eens, die 550 is compleet uit de lucht gegrepen, grote kans dat het in plaats een PAK meer wordt.Lian-Li zei:550 € tegenover 799€ is revolutionair.
en kijk keynote, je weet de helft niet van wat het toestel kan.
Een klein beetje duurder? Als je alles op een rijtje zet mag je verwachten dat de prijs serieus hoger zal liggen.Messias. zei:ex VAT => ex BTW => inc BTW
$499,00 => €384,23 => €464,95
$599,00 => €461,32 => €558,19
Ja, 'ie zal waarschijnlijk wel een klein beetje duurder dan dat, maarja, voor een potentiele markt van 22 miljoen inwoners een volledig professioneel vertaaldient betalen, da's nie niks. Dus, volgende keer, snaveltje dicht.
Lian-Li zei:550 € tegenover 799€ is revolutionair.
en kijk keynote, je weet de helft niet van wat het toestel kan.

Lian-Li zei:550 € tegenover 799€ is revolutionair.
en kijk keynote, je weet de helft niet van wat het toestel kan.
!2u55!4n zei:Op het eerste zicht lijkt het "scrollen" doorheen contacten eerder onhandig (blijft doorrollen; Steve Jobs belt dan ook iemand die er per toeval staat). De menustructuur lijkt dan wel heel gebruiksvriendelijk, zoals we ook gewoon zijn van Apple. Het blijft w88 op de eerste reviews...
:ironic: Hoe kan je nu OS X op een telefoon revolutionair noemen terwijl je het nog nooit zelf hebt kunnen testen en terwijl je overduidelijk geen verstand hebt van andere gsm os'en zoals Symbian en Windows Mobile.kakature zei:Idd, dan weet ge al veel meer.
En het gaat ook over de bediening die revolutinair is (OS X!!). Da's geen simpele Windows Mobile ofzo hoor, da's een volledig OS X met ingebakken degelijke programma's zoals Safari, Mail, iTunes, Widgets, ...

GhO$T zei::ironic: Hoe kan je nu OS X op een telefoon revolutionair noemen terwijl je het nog nooit zelf hebt kunnen testen en terwijl je overduidelijk geen verstand hebt van andere gsm os'en zoals Symbian en Windows Mobile.