den Acid Burn
Legacy Member
ziet er goed uit.
eerst nog afwachten xat de prijs in europa zal zijn en/of er een api komt om zelfs apps te schrijven voor de iPhone.
In dat geval ga ik er zeker een kopen.
maar ik wacht ook nog op de eerste smartphone die gebruik maakt van het OpenMoko platform zoals deze:
http://www.openmoko.com/press/index.html
eerst nog afwachten xat de prijs in europa zal zijn en/of er een api komt om zelfs apps te schrijven voor de iPhone.
In dat geval ga ik er zeker een kopen.
maar ik wacht ook nog op de eerste smartphone die gebruik maakt van het OpenMoko platform zoals deze:
http://www.openmoko.com/press/index.html


Goodbye werknemerskorting ;_;

