Archief - iPhone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

den Acid Burn

Legacy Member
ziet er goed uit.

eerst nog afwachten xat de prijs in europa zal zijn en/of er een api komt om zelfs apps te schrijven voor de iPhone.
In dat geval ga ik er zeker een kopen.
maar ik wacht ook nog op de eerste smartphone die gebruik maakt van het OpenMoko platform zoals deze:

http://www.openmoko.com/press/index.html

Exorikos

Legacy Member
De iPhone is alleszins een rede om de smartphonemarkt te gaan verkennen voor mij. Is er een andere smartphone die WiFi heeft of is die op komst? Ik ga m'n mails niet binnenhalen via gsmnetwerk, want dat kost handen vol geld ;D

Messias.

Legacy Member
Ik denk dat de meeste wel WiFi aan boord hebben ze. Zeker QTek's, maar die zijn duurder en zijn minder fancy dan een iPhone. Go figure. :p

grungywout

Legacy Member
fuck, op zulke momenten wenste ik dat ik het niet was afgebold bij apple :( Goodbye werknemerskorting ;_;

Exorikos

Legacy Member
LSDsmurf zei:

Ik zie geen enkele vergelijkbaar met de iPhone voor dezelfde prijs (ik reken dan 599€ voor de 8gb versie) of kijk ik erover? :)

Messias. zei:
Ik denk dat de meeste wel WiFi aan boord hebben ze. Zeker QTek's, maar die zijn duurder en zijn minder fancy dan een iPhone. Go figure. :p

En hebben een stylus om kwijt te spelen... Ja ik ben slordig soms ! :p

Messias.

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik zie geen enkele vergelijkbaar met de iPhone voor dezelfde prijs (ik reken dan 599€ voor de 8gb versie) of kijk ik erover? :)

Neen, inderdaad. Er zijn (momenteel) geen met zoveel geheugen ingebakken. De meesten leveren wel een xSD slot, zodat je zelf kan bijvullen. De reden dat Apple zo goedkoop aan flashgeheugen kan geraken is omdat ze miljoenendeals hebben gesloten met Hynix, Intel, Micron, Samsung en Toshiba voor de levering van flashgeheugen, voor de iPods. Kwantumkorting, iemand? :doc:

LSDsmurf

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik zie geen enkele vergelijkbaar met de iPhone voor dezelfde prijs (ik reken dan 599€ voor de 8gb versie) of kijk ik erover? :)
Smartphones met WiFi vind je wel maar een die zo mooi is als de iPhone en met +- gelijkaardige functies ga je waarschijnlijk nog niet vinden nee.

By the way, de richtprijs voor in België is nog niet gekend. Die $599 in de U.S. is inclusief een verplichting om 2 jaar Cingular Wireless klant te worden. Het kan dus zijn dat hij een paar honderd euro meer zal kosten dan 599EUR.

EternalSilence

Legacy Member
de iphone ... das meer een high tech telefoontje, met ermbarmelijke camera in :p

vind het wel cool, touscreen enzo.. weer iets nieuws.. maar of het handig is :s

en dan nog maar hopen da de beschermlaag die ze,hopelijk, over het beeld leggen niet hetzelfde is als de ipod video
die zat na 2 dagen na aankoop, al onder de krassen.. had eens de trap afgegaan, met de ipod in de zak samen met de oortjes .. :doh:

Exorikos

Legacy Member
Doom Dragon zei:
de iphone ... das meer een high tech telefoontje, met ermbarmelijke camera in :p

vind het wel cool, touscreen enzo.. weer iets nieuws.. maar of het handig is :s

en dan nog maar hopen da de beschermlaag die ze,hopelijk, over het beeld leggen niet hetzelfde is als de ipod video
die zat na 2 dagen na aankoop, al onder de krassen.. had eens de trap afgegaan, met de ipod in de zak samen met de oortjes .. :doh:

Heb je schuurpapier in je zakken ofzo? :p

spectrious

Legacy Member
!2u55!4n zei:
iPhones van Infogear zijn inderdaad zo oud als de straatstenen. Apple is in onderhandeling met Cisco...

was in onderhandeling. Ze hadden nog geen overeenkomst. Maar in feite noemt het volledige ding "Apple iPhone" dus eeft cisco nei echt een been om op te staan.

kakature

Legacy Member
Bwa, 't is allemaal om hun product te promoten. Ze hebben zeker al lang een akkoord maar rekken het wat. De bedragen zullen wel geheim gehouden worden, Apple kennende.

shiftyke

Legacy Member
Als ge sommige specs eens bekijkt is het al heel wa minder!

4-8Gb => niet zo veel eh oO
Battery => Up to 5 hours Talk / Video / Browsing, 5uur is wel heel weinig

Dat zijn toch 2 serieuze gebreken ze!!!

Robust²

Legacy Member
shiftyke zei:
Als ge sommige specs eens bekijkt is het al heel wa minder!

4-8Gb => niet zo veel eh oO
Battery => Up to 5 hours Talk / Video / Browsing, 5uur is wel heel weinig

Dat zijn toch 2 serieuze gebreken ze!!!

Ik betwijfel of mijn GSM nu 5 uur video zou volhouden hoor (laat staan dat dat erop kan :p ) en al zeker niet met zo'n scherm!

shiftyke

Legacy Member
robust² zei:
Ik betwijfel of mijn GSM nu 5 uur video zou volhouden hoor (laat staan dat dat erop kan :p ) en al zeker niet met zo'n scherm!

Mijne gsm gaat langer dan een week mee hoor, en ik trekt foto's mee en sms/bel

tgc_9012

Legacy Member
shiftyke zei:
Mijne gsm gaat langer dan een week mee hoor, en ik trekt foto's mee en sms/bel
Ja, maar die 5 uur is voor als ge 5 uur constant bezig zijt met uwe GSM. De batterij zal wss veel langer meegaan in standby.

kakature

Legacy Member
Idd, met 5 uur video wordt bedoeld dat ge 5 uur aan een stuk naar video kijkt. Net zoals de 16 uur audio.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Volgens mij snappen velen het verschil tussen standby en talk ni :p
die gsm zal 48+ uur meegaan op standby (ws veel meer)
maar als ge der 5uur mee belt zal die volledig op zijn ...

VinceFeet

Legacy Member
LoL, dat sommigen dat niet snappen? Stel dat die batterij 5u zou meegaan... dan moet je net geen vijf keer per dag herladen. Dan kan je het nog moeilijk een mobiele telefoon noemen hé... :rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan