sjoene
Legacy Member
VinceFeet zei:LoL, dat sommigen dat niet snappen? Stel dat die batterij 5u zou meegaan... dan moet je net geen vijf keer per dag herladen. Dan kan je het nog moeilijk een mobiele telefoon noemen hé...![]()
kzeg et u!
back to basics

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
VinceFeet zei:LoL, dat sommigen dat niet snappen? Stel dat die batterij 5u zou meegaan... dan moet je net geen vijf keer per dag herladen. Dan kan je het nog moeilijk een mobiele telefoon noemen hé...![]()

Nope, je geeft dan enkel wat je doelpubliek wil horen. Jan met de pet interesseert het niet of je daar extra soft op kan installeren of welke CPU er nu precies in dat toestel zit, die wil gewoon een flashy demo zien (en die hebben ze ook gekregen). De echte technische details zijn enkel interessant voor techneuten.RubbeR zei:moest het zo zijn, dan zouden ze het toch wel zeker vermeld hebben, op een 'pure marketingshow' vermeld je toch de belangrijkste kenmerken zou ik denken.
Lol, da's gewoon willen averechts doen.servi zei:*zucht* 599$ voor een onnozele gsm waar dat niets meer kan dan de huidige generatie gsms, en dat noemen ze dan een "revolutie".
Doe maar: flame me nu maar omdat ik zo "achterlijk" ben om niet in te zien dat de iphone superieur is aan andere alle gsms.
z0mg
Ge kunt uwen voicemail beluisteren !
Het heeft een adresboekse !
Het heeft een klokske !
Het heeft een kalenderke !
het heeft een raakschermpje !
Teh revolution ! :applause:
:ironic:
dJeez zei:Nope, je geeft dan enkel wat je doelpubliek wil horen. Jan met de pet interesseert het niet of je daar extra soft op kan installeren of welke CPU er nu precies in dat toestel zit, die wil gewoon een flashy demo zien (en die hebben ze ook gekregen). De echte technische details zijn enkel interessant voor techneuten.
SweetEmmaRose zei:maar tis wel heel schoon![]()

RubbeR zei:daar geef ik u volledig gelijk in, het ziet er super uit, aandacht verzekerd als ge een iphone uit uw zakken tovert![]()
Ali_ zei:Dat snap ik nu eens niet: 'aandacht verzekerd' => wil je daarom een mooie gsm? De enige reden dat ik een mooie gsm koop is omdat het een streling voor mijn oog is en ik hou van design en van die toestanden, maar het laatste waar ik aan denk is 'aandacht'. Je hoort zelfs de reclamemannen dit zeggen tegenwoordig...
)
)RubbeR zei:stel u voor, overal waar ge uw gsm bovenhaalt krijgt ge de reactie ' ieuw wa een lelijk ding isda'. dan denk ik niet dat veel mensen lang met die gsm gaan rondlopen, of toch zeker niet nog eens zo'n toestel kopen later.
In mijn opzicht koop je dingen die je zelf mooi vindt, maar die anderen ook mooi vinden.
(beetje extreem vb)
iemand die totaal zot is van een roze t-shirt met olifantjes op ... weinig kans dat hij hem zal aandoen om mee door de veldstraat te paraderen...
(der zijn natuurlijk uitzonderingen)
Ali_ zei:Dat snap ik nu eens niet: 'aandacht verzekerd' => wil je daarom een mooie gsm? De enige reden dat ik een mooie gsm koop is omdat het een streling voor mijn oog is en ik hou van design en van die toestanden, maar het laatste waar ik aan denk is 'aandacht'. Je hoort zelfs de reclamemannen dit zeggen tegenwoordig...
Het is idd mooi, maar ik heb het niet zo voor apple en zou 'm daarom nooit kopen. Mijn favorieten blijven de Motorola V3i en de Samsung E900 of die gouden toestellen van Nokia, ik kan mij de nummer ervan niet meteen herinneren.

Messias. zei:Neen, inderdaad. Er zijn (momenteel) geen met zoveel geheugen ingebakken. De meesten leveren wel een xSD slot, zodat je zelf kan bijvullen. De reden dat Apple zo goedkoop aan flashgeheugen kan geraken is omdat ze miljoenendeals hebben gesloten met Hynix, Intel, Micron, Samsung en Toshiba voor de levering van flashgeheugen, voor de iPods. Kwantumkorting, iemand? :doc:
dan is je pda direct 800 € als je daar mee toekomt..
da scroll ding is gewoon zo onpraktisch in de winter
(handschoenen
) en die zijn natuurlijk ook veel groter als de meeste mp3spelers.
alleen mag die zwarte macbook wel glanzend zijn ipv mat 
