Archief - iPhone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sjoene

Legacy Member
VinceFeet zei:
LoL, dat sommigen dat niet snappen? Stel dat die batterij 5u zou meegaan... dan moet je net geen vijf keer per dag herladen. Dan kan je het nog moeilijk een mobiele telefoon noemen hé... :rofl:

kzeg et u!

back to basics:p

Akto

Legacy Member
Als ze mij het zelfs zouden aanbieden voor niets... zou ik "geen interesse" zeggen, kan me niet boeien

SweetEmmaRose

Legacy Member
mja tis toch raar, 5u bellen doet (bijna) niemand :D dus waarom is da zo ondenkbaar schandalig laag?
me confused

mijn nokia 7370
Spreektijd*
Tot 2 - 2,5 uur

Stand-by tijd*
Tot 250 uur

dJeez

Legacy Member
RubbeR zei:
moest het zo zijn, dan zouden ze het toch wel zeker vermeld hebben, op een 'pure marketingshow' vermeld je toch de belangrijkste kenmerken zou ik denken.
Nope, je geeft dan enkel wat je doelpubliek wil horen. Jan met de pet interesseert het niet of je daar extra soft op kan installeren of welke CPU er nu precies in dat toestel zit, die wil gewoon een flashy demo zien (en die hebben ze ook gekregen). De echte technische details zijn enkel interessant voor techneuten.

servi

Legacy Member
*zucht* 599$ voor een onnozele gsm waar dat niets meer kan dan de huidige generatie gsms, en dat noemen ze dan een "revolutie".

Doe maar: flame me nu maar omdat ik zo "achterlijk" ben om niet in te zien dat de iphone superieur is aan andere alle gsms.

z0mg
Ge kunt uwen voicemail beluisteren !
Het heeft een adresboekse !
Het heeft een klokske !
Het heeft een kalenderke !
het heeft een raakschermpje !

Teh revolution ! :applause:


:ironic:

Brolpaq

Legacy Member
als ge geld hebt en die ene gsm van 500 eur is iets mooier dan die van 200 dan pakte die van 500 wel eh ^^

kakature

Legacy Member
servi zei:
*zucht* 599$ voor een onnozele gsm waar dat niets meer kan dan de huidige generatie gsms, en dat noemen ze dan een "revolutie".

Doe maar: flame me nu maar omdat ik zo "achterlijk" ben om niet in te zien dat de iphone superieur is aan andere alle gsms.

z0mg
Ge kunt uwen voicemail beluisteren !
Het heeft een adresboekse !
Het heeft een klokske !
Het heeft een kalenderke !
het heeft een raakschermpje !

Teh revolution ! :applause:


:ironic:
Lol, da's gewoon willen averechts doen.

RubbeR

Legacy Member
dJeez zei:
Nope, je geeft dan enkel wat je doelpubliek wil horen. Jan met de pet interesseert het niet of je daar extra soft op kan installeren of welke CPU er nu precies in dat toestel zit, die wil gewoon een flashy demo zien (en die hebben ze ook gekregen). De echte technische details zijn enkel interessant voor techneuten.

volgens mij is het doelpubliek op zo van die conventies toch wel 99% techneuten.
jan met de pet die loopt naar den belcompany en koopt ne gsm van 50€ die kan bellen omdat de rest hem nie interesseert.
De mensen die nu eventueel geïnteresseerd zijn in een iphone, die zijn meer geïnteresseerd in wat de telefoon allemaal kan buiten bellen, en voorzover ik nu weet kan die telefoon niks dat een andere telefoon niet kan.

ik ben totaal nie onder de indruk van de iphone, veel show maar totaal geen revolutie en zeker nie al die aandacht waard. maar dat is dan mijn mening.

RubbeR

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
maar tis wel heel schoon :)

daar geef ik u volledig gelijk in, het ziet er super uit, aandacht verzekerd als ge een iphone uit uw zakken tovert :-)

SweetEmmaRose

Legacy Member
mja das natuurlijk eigen mening hé :)
gegarandeerd dta er mensen zeggen 'ieeeuuuw wasda voor iets' :D

Ali_

Legacy Member
RubbeR zei:
daar geef ik u volledig gelijk in, het ziet er super uit, aandacht verzekerd als ge een iphone uit uw zakken tovert :-)

Dat snap ik nu eens niet: 'aandacht verzekerd' => wil je daarom een mooie gsm? De enige reden dat ik een mooie gsm koop is omdat het een streling voor mijn oog is en ik hou van design en van die toestanden, maar het laatste waar ik aan denk is 'aandacht'. Je hoort zelfs de reclamemannen dit zeggen tegenwoordig...
Het is idd mooi, maar ik heb het niet zo voor apple en zou 'm daarom nooit kopen. Mijn favorieten blijven de Motorola V3i en de Samsung E900 of die gouden toestellen van Nokia, ik kan mij de nummer ervan niet meteen herinneren.

RubbeR

Legacy Member
Ali_ zei:
Dat snap ik nu eens niet: 'aandacht verzekerd' => wil je daarom een mooie gsm? De enige reden dat ik een mooie gsm koop is omdat het een streling voor mijn oog is en ik hou van design en van die toestanden, maar het laatste waar ik aan denk is 'aandacht'. Je hoort zelfs de reclamemannen dit zeggen tegenwoordig...

stel u voor, overal waar ge uw gsm bovenhaalt krijgt ge de reactie ' ieuw wa een lelijk ding isda'. dan denk ik niet dat veel mensen lang met die gsm gaan rondlopen, of toch zeker niet nog eens zo'n toestel kopen later.
In mijn opzicht koop je dingen die je zelf mooi vindt, maar die anderen ook mooi vinden.

(beetje extreem vb;) )
iemand die totaal zot is van een roze t-shirt met olifantjes op ... weinig kans dat hij hem zal aandoen om mee door de veldstraat te paraderen...
(der zijn natuurlijk uitzonderingen :) )

Ali_

Legacy Member
RubbeR zei:
stel u voor, overal waar ge uw gsm bovenhaalt krijgt ge de reactie ' ieuw wa een lelijk ding isda'. dan denk ik niet dat veel mensen lang met die gsm gaan rondlopen, of toch zeker niet nog eens zo'n toestel kopen later.
In mijn opzicht koop je dingen die je zelf mooi vindt, maar die anderen ook mooi vinden.

(beetje extreem vb;) )
iemand die totaal zot is van een roze t-shirt met olifantjes op ... weinig kans dat hij hem zal aandoen om mee door de veldstraat te paraderen...
(der zijn natuurlijk uitzonderingen :) )

Ja maar jij gaat wel in de andere richting hé: in de richting niet te willen opvallen met iets wat algemeen als lelijk wordt aangenomen. Ik had het over mensen die iets kopen net omdat anderen het mooi vinden en daarbij mss zelfs hun eigen keuze op de achtergrond zetten.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ali_ zei:
Dat snap ik nu eens niet: 'aandacht verzekerd' => wil je daarom een mooie gsm? De enige reden dat ik een mooie gsm koop is omdat het een streling voor mijn oog is en ik hou van design en van die toestanden, maar het laatste waar ik aan denk is 'aandacht'. Je hoort zelfs de reclamemannen dit zeggen tegenwoordig...
Het is idd mooi, maar ik heb het niet zo voor apple en zou 'm daarom nooit kopen. Mijn favorieten blijven de Motorola V3i en de Samsung E900 of die gouden toestellen van Nokia, ik kan mij de nummer ervan niet meteen herinneren.

7370? die van mij? :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
Mooi van uitzicht maar echt brol, al da goud is eraf aant gaan :s

MetalG

Legacy Member
ik ben anti-apple, ik ben attn hoer, kom antwoord op mij!




iPhone heeft alles en meer dan de pda's van tegenwoordig..

Messias. zei:
Neen, inderdaad. Er zijn (momenteel) geen met zoveel geheugen ingebakken. De meesten leveren wel een xSD slot, zodat je zelf kan bijvullen. De reden dat Apple zo goedkoop aan flashgeheugen kan geraken is omdat ze miljoenendeals hebben gesloten met Hynix, Intel, Micron, Samsung en Toshiba voor de levering van flashgeheugen, voor de iPods. Kwantumkorting, iemand? :doc:

koop maar eens een xDS van 8GB :) dan is je pda direct 800 € als je daar mee toekomt..

SweetEmmaRose

Legacy Member
mwa ik ben anti apple op vlak van ipods :) da scroll ding is gewoon zo onpraktisch in de winter :p (handschoenen :)) en die zijn natuurlijk ook veel groter als de meeste mp3spelers.

laptops zijn allemaal heel schoon :) alleen mag die zwarte macbook wel glanzend zijn ipv mat :(

maar op vlak van gsms :niceone:

MetalG

Legacy Member
maar ze hebben nog geen gsm uitgebracht :p

het noemt iPhone maar is eigenlijk een pda hé..

domme naamkeuze eigenlijk van apple

sommige reacties van wauw een gsm met kalender woohoo wat een revolutie, de mensen die dit zeggen, hebben waarschijnlijk nog nooit een pda gebruikt en kennen de functies er niet van.

ma bon ik ga hier geen woorden meer aan "vuil maken".

jullie weten het tenslotte toch altijd beter

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan