Archief - iPhone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R-evolution™'

Legacy Member
Een portable muziek (mp3); wie heeft dat nu niet. 20 % ?
Een portable film speler (PSP) wie heeft dat nu niet. dikke 90% die het niet heeft
Een orginizer in een gsm, wie heeft dat nu niet. deftige organiser ? 70%
Bellen & SMS'en, wie kan dat nu niet. 1 %
Ingebouwde camera op een gsm, wie heeft die nu niet. vga res ? 99% deftige cam ? 15%
Smartphone met OS, & GPS wie heeft die nu niet. 95% met ingebouwd
Internetten met je Smartphone, wie heeft dat nu niet. 98% ?

Exorikos

Legacy Member
BraveHeart zei:
Ik kan er niet aan doen, maar ik vind het gewoon prul.
Wil je perse computer bezigheid mobiel koop u dan een laptop.
Voor dat geld hebt ge al ne laptop.
Al bij al blijft het een stomme gsm, met wat overgehypte mac toeters en bellen waar ge toch niks mee kunt als het op prive kopietjes aankomt is het toch weer beveiliging hier en beveiliging en bestandsformaat daar.
En alles wat daar aan is moet je voor bijbetalen.

Ik heb een laptop, maar daar ga je toch ook niet mee lopen rondzeulen? Voor 600€ een laptop? Laat me niet lachen. :)

Een portable muziek (mp3); wie heeft dat nu niet.
Een portable film speler (PSP) wie heeft dat nu niet.
Een orginizer in een gsm, wie heeft dat nu niet.
Bellen & SMS'en, wie kan dat nu niet.
Ingebouwde camera op een gsm, wie heeft die nu niet.
Smartphone met OS, & GPS wie heeft die nu niet.
Internetten met je Smartphone, wie heeft dat nu niet.

Geef mij nu eens 1 ding wat deze het kopen waard maakt.

Mp3: check
Gsm die kan bellen en smsen en een organizer heeft: check, helaas heeft zijn geluid het begeven... :(
De rest: nope.

Als de iPhone echt zo goed is als ze beweren, is hij zeker het kopen waard. Dat is wel afwachten tot de reviews.

Net zoals jij vindt dat de rest het niet moet uitschreeuwen dat de iPhone een revolutionair toestel is, moet jij ook niet zeggen dat het suckt. Niemand van jullie heeft het ding vastgehad of gebruikt. Het ziet er alleszins veelbelovend uit, maar andere toestellen zijn vast ook even veelbelovend.

R-evolution™'

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik heb een laptop, maar daar ga je toch ook niet mee lopen rondzeulen? Voor 600€ een laptop? Laat me niet lachen. :)



Mp3: check
Gsm die kan bellen en smsen en een organizer heeft: check, helaas heeft zijn geluid het begeven... :(
De rest: nope.

Als de iPhone echt zo goed is als ze beweren, is hij zeker het kopen waard. Dat is wel afwachten tot de reviews.

Net zoals jij vindt dat de rest het niet moet uitschreeuwen dat de iPhone een revolutionair toestel is, moet jij ook niet zeggen dat het suckt. Niemand van jullie heeft het ding vastgehad of gebruikt. Het ziet er alleszins veelbelovend uit, maar andere toestellen zijn vast ook even veelbelovend.

wat voor 600 euro geen laptop ? voor 450 koop je al een nieuwe...

Exorikos

Legacy Member
RubbeR zei:
http://www.symbian-freak.com/news/007/01/iphone_vs_n95_vs_n93.htm

een mooie vergelijking tussen de iphone en symbian smartphones.
geene vette dus de iphone :p

Die review is een beetje bevooroordeeld?

Landscapemode: Some strange sensor?
Daar ben ik even gestopt om met de reviewer te lachen, die Nokia's werken ook met een sensor, maar alleen op een andere plaats. :)

Er staan vooral veel vraagtekens bij de iPhone en dingen die nog aangepast worden, zoals bvb 3G. De dingen die al wel zeker zijn, zijn wel beter, maar dat is misschien mijn mening.

Exorikos

Legacy Member
R-evolution™' zei:
wat voor 600 euro geen laptop ? voor 450 koop je al een nieuwe...

En zit je met veel driverproblemen om toch maar films te kunnen afspelen, minder batterijtijd, veel meer gewicht om mee te sleuren, een groter pak dat minder makkelijk weg te steken is, ...

ng

Legacy Member
R-evolution™' zei:
wat voor 600 euro geen laptop ? voor 450 koop je al een nieuwe...

Een nieuwe voor zo weinig geld?

Kvraag mij dan wel af wat je ervoor krijgt. Minstens toch 1000 euro voor een iets wat moderne, deftige laptop.

R-evolution™'

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Een nieuwe voor zo weinig geld?

Kvraag mij dan wel af wat je ervoor krijgt. Minstens toch 1000 euro voor een iets wat moderne, deftige laptop.

wat een zever, ik heb mijn laptop 2 maand gelede gekocht voor 899 euro en ik heb een moderne deftige laptop. intel core duo T2250 , 1 gb ram , 80 gb hdd , x1300 , 15.4 inch crystal birght widescreen,...

Exorikos

Legacy Member
R-evolution™' zei:
wat een zever, ik heb mijn laptop 2 maand gelede gekocht voor 899 euro en ik heb een moderne deftige laptop. intel core duo T2250 , 1 gb ram , 80 gb hdd , x1300 , 15.4 inch crystal birght widescreen,...

Schilt toch wel 300€... Plus heel wat gebruiksgemakverschillen tegenover een smartphone.

MAXXUR

Legacy Member
nieuwprijs van de nokia N95 is een 650€, is totaal niet innovatief en bewijst gewoon dat specs ~ prijs, waarin ge zover kunt gaan as ge wilt

Gavin

Legacy Member
mja, wat is innovatief

als ik bekijk hoe het mp3gebeuren er nu uitziet op die iphone kan ik dat moeilijk innovatief noemen
dat zit gewoon vol met visuele zever :), dit dus -> http://www.youtube.com/watch?v=W34Un_OQ5zc&mode=related&search=
hell ja, de eerste is dat van waaaaw fak! en na tien keer hebt ge het wel gezien

enige wat knap lijkt is dat touchscreen, tijd zal uitwijzen of het echt zo accuraat is als geportretteerd

Bram

Legacy Member
Ali_ zei:
Dat snap ik nu eens niet: 'aandacht verzekerd' => wil je daarom een mooie gsm? De enige reden dat ik een mooie gsm koop is omdat het een streling voor mijn oog is en ik hou van design en van die toestanden, maar het laatste waar ik aan denk is 'aandacht'. Je hoort zelfs de reclamemannen dit zeggen tegenwoordig...
Het is idd mooi, maar ik heb het niet zo voor apple en zou 'm daarom nooit kopen. Mijn favorieten blijven de Motorola V3i en de Samsung E900 of die gouden toestellen van Nokia, ik kan mij de nummer ervan niet meteen herinneren.

GSM's, MP3 spelers, PDA's, laptops, computers.... Het blijven voor veel mensen statussymbolen eh.
Ik heb ook al zitten pronken met m'n walkman phone hoor...

Wat betreft de iPhone... Het ziet er wel een vet ding uit, maar ik heb er tegelijk wa schrik van, schrik da het zal teleurstellen, niet doen wat ze beloven... tis hier al int begin aangehaald: batterij duur? Mijn siemens had een zogezegde standy duur van 200 uur... Ik verstuurde dagelijks 2 sms'jes en speelde een spelleke alsek moest kakken, ik moest da ding om de 2 dagen opladen... Nog zoiets was die "doesn't react to unwanted touches" ofzoiets. Hoe weet da ding in godsnaam wa een gewenste aanraking is en wat niet?

Zo'n presentatie doet mij altijd een beetje aan statistiek denken, en er is mij altijd geleerd da statistiek er is om mensen te bedotten.

Exorikos

Legacy Member
SveltestSword zei:
Hoe weet da ding in godsnaam wa een gewenste aanraking is en wat niet?

Ik denk dat ze dit kunnen door de intensiteit van de druk en de tijd waarover die druk er was. Ze weten bij Apple zelf ook wel dat er nog wel per ongeluk gedrukt zal worden. :)

Ik vind het ontgrendelen van de iPhone wel leuk. Hoeveel geld een slechte ontgrendeling bij mijn Nokia mij al gekost heeft... :x

EternalSilence

Legacy Member
btw: wss al gepost ma soit


apple is aangeklaagt door kleine bedrijfke omdat die al 2 jaar geleden de naam 'iphone' registreerden, en er zelf een telefoon bestaat met die naam..

apple zit nu wel in de miserie hee :p... hoe gaan ze het nu noemen, moe alleszins met 'i' beginnen

bron:: gelezen in de metro dees ochtend.

Exorikos

Legacy Member
Doom Dragon zei:
btw: wss al gepost ma soit


apple is aangeklaagt door kleine bedrijfke omdat die al 2 jaar geleden de naam 'iphone' registreerden, en er zelf een telefoon bestaat met die naam..

apple zit nu wel in de miserie hee :p... hoe gaan ze het nu noemen, moe alleszins met 'i' beginnen

:baard: ;D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan