Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The variety of features available on Linksys iPhones will change the way you communicate with friends and family. iPhone products offer compelling internet services using popular clients like Skype and Yahoo! Messenger with Voice that display real-time contact list and presence information letting you know if the party you want to call is available. Enjoy access to personal content like music, photos, and live video cameras from sources on the Internet. In short, Linksys iPhones give you the ability to do more with your phone than talk!
In dit landje waardat de geburen hun internet nog altijd niet beveiligen is dit een enorm praktisch ding.Freedom and Convenience: Connected to your home network and a telephone landline, you can use a cordless handset to easily make calls to other Skype or Yahoo! users, mobile phones or land lines. Wi-Fi capable handsets allow you to place calls from anywhere there’s a wireless access point.
Nogal ja, Cisco had dat trademark al 10 jaar geleden.Lian-Li zei:domme naamkeuze eigenlijk van apple

Cisco zal daar waarschijnlijk nen dikken cent aan verdienen als Apple die naam wilt houdenA trademark may be eligible for registration, or registrable, if amongst other things it performs the essential trademark function, and has distinctive character. Registrability can be understood as a continuum, with "inherently distinctive" marks at one end, "generic" and "descriptive" marks with no distinctive character at the other end, and "suggestive" and "arbitrary" marks lying between these two points.
.Blood_Raven zei:Voor mij is het Cisco iPhone ftw(of zal ik zeggen Linksys).
Cisco:
VoIP. 'nuff said.
In dit landje waardat de geburen hun internet nog altijd niet beveiligen is dit een enorm praktisch ding.
.

Lian-Li zei:sommige reacties van wauw een gsm met kalender woohoo wat een revolutie, de mensen die dit zeggen, hebben waarschijnlijk nog nooit een pda gebruikt en kennen de functies er niet van.

, ziet er alleen wa beter en gebruiksvriendelijker uit.
Toch niet zo slecht after all ...Steve Jobs heeft in diverse interviews aangegeven dat er wel degelijk andere applicaties voor de iPhone uitgebracht zullen worden dan de applicaties die er standaard op zitten. Niet elke ontwikkelaar kan echter zomaar aan de slag om applicaties te maken voor het platform.
Apple's nieuwe iPhone die in juni in de VS op de markt komt, bevat een gesloten versie van OS X en de gebruiker kan er niet zomaar andere software op zetten.
Volgens Steve Jobs is het niet gewenst dat een telefoon weigert te werken als de gebruiker bijvoorbeeld een paar programma's van verschillende makers installeert, opstart en er iets vastloopt.
Apple staat daarom wel toe dat software ontwikkelaars programma's gaan maken voor de iPhone, maar Apple zelf houdt de controle over welke applicaties er te koop zullen zijn en dus op de iPhone geïnstalleerd kunnen worden.
Op de iPod hanteert Apple nu al enige tijd hetzelfde model; EA Games maakt bijvoorbeeld spellen voor de iPod maar doet dit in nauwe samenwerking met Apple en Apple bepaalt of de software goed genoeg is om te worden toegelaten op de iPod.
Ontwikkelaars kunnen het iPhone platform wel bereiken door web-applicaties maken die gericht zijn op de Safari browser van de iPhone, maar men beschikt dan niet over Java en Flash.
Bron: NY Times en MSNBC.

RubbeR zei:http://www.symbian-freak.com/news/007/01/iphone_vs_n95_vs_n93.htm
een mooie vergelijking tussen de iphone en symbian smartphones.
geene vette dus de iphone![]()


Would you ever buy this phone
- Not in a million years
- In a heartbeat
- Design is nice but features suck
- At least its better then my current phone
die laatste fotokakature zei:

Gavin zei:die laatste foto
het valt niet op dat de gsm's er mooi zijn ingelegd om toch maar geen schade te berokkenen![]()

Gavin zei:die laatste foto
het valt niet op dat de gsm's er mooi zijn ingelegd om toch maar geen schade te berokkenen![]()

The_Messenjah zei:Tis daar trouwens wel erg lang 9u41 precies![]()
servi zei:*zucht* 599$ voor een onnozele gsm waar dat niets meer kan dan de huidige generatie gsms, en dat noemen ze dan een "revolutie".
Doe maar: flame me nu maar omdat ik zo "achterlijk" ben om niet in te zien dat de iphone superieur is aan andere alle gsms.
z0mg
Ge kunt uwen voicemail beluisteren !
Het heeft een adresboekse !
Het heeft een klokske !
Het heeft een kalenderke !
het heeft een raakschermpje !
Teh revolution ! :applause:
:ironic:
