Archief - iPhone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Zonder stylus? 't schermke zal er snel lief uitzien ^^


Geef mij maar mijn gsm, die kan alles wat die dinges kan, groot scherm enkel niet aanraakbaar.

En ik heb een deftig klavier!

Blood_Raven

Legacy Member
Voor mij is het Cisco iPhone ftw(of zal ik zeggen Linksys).

Apple:
iPod + telefoon.

Cisco:
VoIP. 'nuff said.

N/o maar een iPod samen met een telefoon kan ik eigenlijk missen gelijk als tyfus op dit moment, alsook dat ik het geen enorm revolutionair concept vind.
Ik ben zowiezo al niet te vinden voor asociale MP3 spelers mor soit.

VoIP daarintegen ... dat opent daarintegen nogal wat deuren.
The variety of features available on Linksys iPhones will change the way you communicate with friends and family. iPhone products offer compelling internet services using popular clients like Skype and Yahoo! Messenger with Voice that display real-time contact list and presence information letting you know if the party you want to call is available. Enjoy access to personal content like music, photos, and live video cameras from sources on the Internet. In short, Linksys iPhones give you the ability to do more with your phone than talk!

Freedom and Convenience: Connected to your home network and a telephone landline, you can use a cordless handset to easily make calls to other Skype or Yahoo! users, mobile phones or land lines. Wi-Fi capable handsets allow you to place calls from anywhere there’s a wireless access point.
In dit landje waardat de geburen hun internet nog altijd niet beveiligen is dit een enorm praktisch ding.

Lian-Li zei:
domme naamkeuze eigenlijk van apple
Nogal ja, Cisco had dat trademark al 10 jaar geleden. :p
A trademark may be eligible for registration, or registrable, if amongst other things it performs the essential trademark function, and has distinctive character. Registrability can be understood as a continuum, with "inherently distinctive" marks at one end, "generic" and "descriptive" marks with no distinctive character at the other end, and "suggestive" and "arbitrary" marks lying between these two points.
Cisco zal daar waarschijnlijk nen dikken cent aan verdienen als Apple die naam wilt houden :p.
Apple iPhone en Linksys iPhone is niet distinctive genoeg voor mij.

marre_man

Legacy Member
Blood_Raven zei:
Voor mij is het Cisco iPhone ftw(of zal ik zeggen Linksys).



Cisco:
VoIP. 'nuff said.




In dit landje waardat de geburen hun internet nog altijd niet beveiligen is dit een enorm praktisch ding.

.

:lol:

en dan 5 meter verder lopen en byebyegesprek :unsure:
Nujah idd voIP all the way maar we need accesspoints en liefst heel belgie wifi. Kinda utopisch in een land met 2gb uploadlimiet :s

Quilombo

Legacy Member
Lian-Li zei:
sommige reacties van wauw een gsm met kalender woohoo wat een revolutie, de mensen die dit zeggen, hebben waarschijnlijk nog nooit een pda gebruikt en kennen de functies er niet van.


voilà, says it all.
dikke overhype ja, en nee da zeg ik nie om aandacht te zoeken :ironic:

en een touchscreen ZONDER STYLUS, amai !!!! :wtf:
filmkes da 'k gezien heb kunnen nie meer dan andere pda's ze :s, ziet er alleen wa beter en gebruiksvriendelijker uit.
ma da's ook nie alles eh :)

DGEN

Legacy Member
wel grappig als anderen met hun vettige pollen aan je touchscreen zitte te pruttele :p
maar ja..die iphone ziet er mooi uit, maar ik snap niet waarvoor al die drukte is :confused:

kakature

Legacy Member
Steve Jobs heeft in diverse interviews aangegeven dat er wel degelijk andere applicaties voor de iPhone uitgebracht zullen worden dan de applicaties die er standaard op zitten. Niet elke ontwikkelaar kan echter zomaar aan de slag om applicaties te maken voor het platform.
Apple's nieuwe iPhone die in juni in de VS op de markt komt, bevat een gesloten versie van OS X en de gebruiker kan er niet zomaar andere software op zetten.

Volgens Steve Jobs is het niet gewenst dat een telefoon weigert te werken als de gebruiker bijvoorbeeld een paar programma's van verschillende makers installeert, opstart en er iets vastloopt.

Apple staat daarom wel toe dat software ontwikkelaars programma's gaan maken voor de iPhone, maar Apple zelf houdt de controle over welke applicaties er te koop zullen zijn en dus op de iPhone geïnstalleerd kunnen worden.

Op de iPod hanteert Apple nu al enige tijd hetzelfde model; EA Games maakt bijvoorbeeld spellen voor de iPod maar doet dit in nauwe samenwerking met Apple en Apple bepaalt of de software goed genoeg is om te worden toegelaten op de iPod.

Ontwikkelaars kunnen het iPhone platform wel bereiken door web-applicaties maken die gericht zijn op de Safari browser van de iPhone, maar men beschikt dan niet over Java en Flash.

Bron: NY Times en MSNBC.
Toch niet zo slecht after all ...

kakature

Legacy Member
RubbeR zei:
http://www.symbian-freak.com/news/007/01/iphone_vs_n95_vs_n93.htm

een mooie vergelijking tussen de iphone en symbian smartphones.
geene vette dus de iphone :p

Gene vetten? De dingen waar we zeker van zijn zijn toch stuk beter dan de rest (grootte, resolutie, ...).
Trouwens, ik wacht liever de eerste, échte reviews af alsie uitkomt.

Btw: http://www.iphoneunboxed.com/ :oink:

Oja, who needs Infrarood anyway? :p

/edit

En wat een bron zeg. Ik bekijk daar de eerst de beste poll:

Would you ever buy this phone
- Not in a million years
- In a heartbeat
- Design is nice but features suck
- At least its better then my current phone

Q ^^

Legacy Member
die telefoon is wel schoon maar qua features hou ik het toch bij men Sony Ericsson K750i

LeSec

Legacy Member
Gavin zei:
die laatste foto
het valt niet op dat de gsm's er mooi zijn ingelegd om toch maar geen schade te berokkenen :lol:

Tis daar trouwens wel erg lang 9u41 precies :sop:

russian

Legacy Member
Geen infrarood.
Geen ondersteuning voor het maken van videocalls.

Dan voldoet het toestel voor de zakelijke gebruiker reeds niet. En maar volhouden dat het over een revolutie gaat...

'k Begin meer aan een achteruitgang te denken ;).

KULeest

Legacy Member
tzal ni te lang duren voor Cisco Systems een klacht ga indienen. Cisco Systems heeft al een internettelefoon met de naam iPhone. iPhone is dus een geregistreerd handelsmerk van Cisco Systems en het tschijnt dat Apple geen toelating heeft gevraagd.

kakature

Legacy Member
Als je de thread gevolgd had (of het nieuws :p) dan weet je dat er al lang een klacht is ingediend ;)

BraveHeart

Legacy Member
servi zei:
*zucht* 599$ voor een onnozele gsm waar dat niets meer kan dan de huidige generatie gsms, en dat noemen ze dan een "revolutie".

Doe maar: flame me nu maar omdat ik zo "achterlijk" ben om niet in te zien dat de iphone superieur is aan andere alle gsms.

z0mg
Ge kunt uwen voicemail beluisteren !
Het heeft een adresboekse !
Het heeft een klokske !
Het heeft een kalenderke !
het heeft een raakschermpje !

Teh revolution ! :applause:


:ironic:

Ik geef u het antwoord.

APLE FANBOYS.

Ik begrijp echt niet wat hier nu zo speciaal aan is om daar een hoop geld tegen aan te smijten.
En dan nog.

Hebben forum bezoekers 50 bedrijven runnen dat men deze zooi nodig heeft.
Ook qua multimedia zal het ook gene vette zijn, wow film zien op ne gsm, en muziek spelen op ne gsm.
Wedden dat Apple weer kiest voor een eigen formaat wat met geen ander stukje hardware compatible is.
Formaat universeel zijn die apples ook ver van, je kan er eigenlijk op multimedia gebied ook niks mee.
Dat is net het zelfde als Bill Gates die iedereen probeert kop zot te maken met Windows Vista, omdat ge nu met die GUI kunt ronzooien heb je een monster OS.
Hou toch op.

Ik vind de iphone weer zo'n dikke-nek jan kus mijn kloten gadget en ik ga niet ver mis zijn, denken ze weer dat ze ik weet nie wat in hun pollen hebben als ze daar mee bezig zijn.

Moet je nu echt al die reutemeteut hebben op een GSM, we kopen met zijn alleen een stand-alone of portable muziek of media player of een Sony PSP.
Het moet geld kosten en het kan niet zwaar en chic genoeg.
Nu is dat weer niet goed genoeg en we kopen weer zo'n ding.

Ik moet echt lachen.

Ik kan er niet aan doen, maar ik vind het gewoon prul.
Wil je perse computer bezigheid mobiel koop u dan een laptop.
Voor dat geld hebt ge al ne laptop.
Al bij al blijft het een stomme gsm, met wat overgehypte mac toeters en bellen waar ge toch niks mee kunt als het op prive kopietjes aankomt is het toch weer beveiliging hier en beveiliging en bestandsformaat daar.
En alles wat daar aan is moet je voor bijbetalen.

Men doet hier nog erger of Apple heeft ik weet nie wat uitgevonden.
Ga naar de Media Markt, daar gooien ze u dood mee met dat mobiel kinder speelgoed.

Een portable muziek (mp3); wie heeft dat nu niet.
Een portable film speler (PSP) wie heeft dat nu niet.
Een orginizer in een gsm, wie heeft dat nu niet.
Bellen & SMS'en, wie kan dat nu niet.
Ingebouwde camera op een gsm, wie heeft die nu niet.
Smartphone met OS, & GPS wie heeft die nu niet.
Internetten met je Smartphone, wie heeft dat nu niet.

Geef mij nu eens 1 ding wat deze het kopen waard maakt.

Microsoft maakt mensen zot met een kerstboom in Vista. (anders kunnen ze geen PC game of Console game bekostigen en is het warez wat de klok slaat, nu wil men 500 € op tafel leggen voor de Ultimate Vista OS voor PC).

Apple maakt mensen zot met Mac OS X, ik kan met de grafische GUI prullen, en daarvoor beste mensen gooi ik zoveel geld de deur uit.
Is het niet op een PC/Mac dan nu op mobiel gebied.

Word toch eens volwassen :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan