LSDsmurf
Legacy Member
Cisco een klein bedrijfke?Doom Dragon zei:btw: wss al gepost ma soit
apple is aangeklaagt door kleine bedrijfke omdat die al 2 jaar geleden de naam 'iphone' registreerden, en er zelf een telefoon bestaat met die naam..
apple zit nu wel in de miserie hee... hoe gaan ze het nu noemen, moe alleszins met 'i' beginnen
bron:: gelezen in de metro dees ochtend.

Apple is idd aangeklaagd maar voor de rest zitten er wat fouten in uw verhaal. Cisco heeft in 2000 Infogear overgenomen en daarmee het trademark iPhone verworven. Infogear produceerde midden jaren 90 iPhones en Cisco heeft een paar weken geleden een VoIP apparaat op de markt gebracht onder de naam iPhone.
Cisco is zeker geen klein bedrijfke hoor. Die hebben meer dan 50 000 mensen in dienst en draaien meer omzet en hebben ook meer winst dan Apple.
... hoe gaan ze het nu noemen, moe alleszins met 'i' beginnen
. Voor wm bestaan de duizende gratis apps enz, voor symbian veel minder en veel minder interessante. Ik hou pda en gsm appart, nokia gsm en pda.
En daar op volgend weer iedereen met een 3210 