Archief - iPhone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GhO$T

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Nokia kon dat vroeger anders ook hoor, 'k herinner me nog goed de tijd toen de gsm op kwam en iedereen maar dan ook iedereen met een nokia 5110 rond liep :D En daar op volgend weer iedereen met een 3210 :p

Trouwens de meest robuste gsm's ooit gemaakt :D (die 5110)
Idd wel waar, maar ondertussen is da toch ook zo niet meer. Die 3310 mag dan niet zo goed geweest zijn, em was toch ook extreem populair, kan mij niet herinneren dat er iemand was die geen 3310 had toen ik die ook had zo rond m'n 16e :D (was mss vooral populair bij de jeugd toen? :) )
Heb ik ook nooit problemen mee gehad, wel maar 2 jaar ofzo bijgehouden.

ComputerVISTA

Legacy Member
Om maar te zwijgen van al die flashy coverkes die een heuse rage waren en op de 5110 die flikkerende antennekes enzo :D

onsmozes

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
denk echt op rubustheid dat de 5110 daar ver bovenuit stak.

tzal nog nie, veelzijdiger dan een zwitsers zakmes. toen hem al wa ouder was gebruikte ik die ook als flesopener en kheb er iemand ooit nog eens ne serieuze tik mee verkocht :)

ComputerVISTA

Legacy Member
onsmozes zei:
tzal nog nie, veelzijdiger dan een zwitsers zakmes. toen hem al wa ouder was gebruikte ik die ook als flesopener en kheb er iemand ooit nog eens ne serieuze tik mee verkocht :)

Idem, ook is iemand een mot mee verkocht, da spel viel op de grond, batterij er weer in en da ging weer. Was het schermke kapot? Geen probleem, gsm openvijzen en een ander schermke van eender welk model van nokia in die tijd erin en hij werkt weer.

De antenne fungeerde trouwens ook heel goed om oesters open te krijgen (ja heb da ooit geprobeerd toen m'n mesje brak :D)

ironhorn

Legacy Member
mijn 5510 was/is nochtans kapot :( de batterij maakt geen goed contact nie meer (de achterkant van de gsm zit niet goed, waardoor hij uitvalde... (fzoiets, ook al een tijdje geleden ^^")

ComputerVISTA

Legacy Member
Mja kheb kik op mijn nokia ook al is een kapot scharnierke gehad, ma kmoe wel zeggen dat nokie vrij veel vreegt voor reparaties.

En deze meer geavanceerde toestellen kan ik zelf niet repareren, allemaal te klein en fijn.

simpele duif

Legacy Member
MAXXUR zei:
nieuwprijs van de nokia N95 is een 650€, is totaal niet innovatief en bewijst gewoon dat specs ~ prijs, waarin ge zover kunt gaan as ge wilt
totaal niet innovatief?
een 5 megapixel camera, ingebouwde GPS, wifi, ... vind jij niet innovatief?
alleszins een stuk innovatiever dan een touchscreen zonder stilus
tis maar hoe je het aan de man brengt eh...

128MB

Legacy Member
Oude gsm's ownen.
Hoe heet die grote zwarte Nokia blok met die antenne? :p
Dat mag van een gebouw vallen, ne camion over rijden dan werkt die nog, en al zit ge 200meter onder de grond in ne atoombunker hebde nog vol ontvangst.

GhO$T

Legacy Member
simpele duif zei:
happy happy joy joy
nu mag je nog niet eens kiezen wat je ermee doet

http://tweakers.net/nieuws/45898/Jobs:-Alleen-Apple-software-voor-iPhone.html
'We willen voorkomen dat iemand niet meer kan bellen omdat hij een leuk programma'tje van het internet heeft geplukt.'

Mja weer typisch gericht op de grote massa, vollen bak de gebruiker beperken in zijn mogelijkheden zodat hij zeker niet teveel verkeerd kan doen... de meesten kunnen dat misschien een voordeel vinden, voor mij is het een reden te meer om ver weg te blijven van dit speeltje.
Als ik zo'n duur gadget koop wil ik dat tot in de kleinste details kunnen personaliseren volledig zoals ik het wil, das juist de enige reden waarom ik duurder dan gemiddeld toestel koop.

En met mijn nokia smartphones heb ik wel nog nooit problemen gehad ondanks de 100en programma's die ik er al op geprobeerd heb, zelfs de grootste rommel geeft geen enkel probleem, hooguit moet je even gsm herstarten en programma er af zwieren.
Waarom zou dat dan op de iphone niet lukken, lame excuus imo!
En voor os x op mac's kan toch ook iedereen programma's schrijven, zijn die daarom dan ook volledig onbetrouwbaar en constant buiten werking? Ik dacht het niet.

ComputerVISTA

Legacy Member
Idem hier, nog nooit geblokeerd door wat dan ook van rommel dat ik er al op gegooid heb en de telefoon en pda staan totaal appart met mijn nokia. Dus geen interferentie van programma's.

En als hij al is lastig doet is idd, even afsluiten en weer opstarten al meer dan genoeg.

simpele duif

Legacy Member
het zal dus nog even wachten zijn op de N95
komt er wss begin februari, maar nokia kennende...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan