GhO$T
Legacy Member
Idd wel waar, maar ondertussen is da toch ook zo niet meer. Die 3310 mag dan niet zo goed geweest zijn, em was toch ook extreem populair, kan mij niet herinneren dat er iemand was die geen 3310 had toen ik die ook had zo rond m'n 16eComputerVISTA zei:Nokia kon dat vroeger anders ook hoor, 'k herinner me nog goed de tijd toen de gsm op kwam en iedereen maar dan ook iedereen met een nokia 5110 rond liepEn daar op volgend weer iedereen met een 3210
Trouwens de meest robuste gsm's ooit gemaakt(die 5110)
(was mss vooral populair bij de jeugd toen?
)Heb ik ook nooit problemen mee gehad, wel maar 2 jaar ofzo bijgehouden.

de batterij maakt geen goed contact nie meer (de achterkant van de gsm zit niet goed, waardoor hij uitvalde... (fzoiets, ook al een tijdje geleden ^^")