Archief - iPhone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

simpele duif

Legacy Member
voorstellen bij wat?
bij de N95?: google and be amazed :p
bij begin februari?: alleszins nog geen N95, die zal wel weer met wat uitstel komen. zeker nu de N93i er nog tussenkomt.

ComputerVISTA

Legacy Member
Bij het toestel zelf hé, misschien de mijne dan eens vervangen, ook al doet hij nog perfect zijn werk.

NumberOneSlayer

Legacy Member
Dat is inderdaad een hennig speeltje. De prijs valt ook goed mee, maar dat zou ik er nooit aan geven. Ik wacht wel tot hij wat minder kost. Als hij evengoed zal meegaan als mijn iPod dan s t goed spul.

spectrious

Legacy Member
Lian-Li zei:
maar ze hebben nog geen gsm uitgebracht :p

het noemt iPhone maar is eigenlijk een pda hé..

domme naamkeuze eigenlijk van apple

sommige reacties van wauw een gsm met kalender woohoo wat een revolutie, de mensen die dit zeggen, hebben waarschijnlijk nog nooit een pda gebruikt en kennen de functies er niet van.

ma bon ik ga hier geen woorden meer aan "vuil maken".

jullie weten het tenslotte toch altijd beter

grtz
my thoughts exactly, hou je klep nu maar :niceone:

Pana

Legacy Member
BraveHeart zei:


Vertel me dan eens wat jij zou willen in een revolutionair multimediatoestel.
Lekker alles behalve constructief zeiken op Apple met de iPhone maar dat nokia dure spullen uitbrengt, dat is allemaal ok.
Feit, revolutionair is een slecht gekozen woord van Steve Jobs, maar jezus voor sommige mensen is het ook nooit goed. Het is en blijft een mooi product. Staat het je niet aan, hou je muil dan.
Als mensen dit willen kopen, wie ben jij om daarover te oordelen? Het is door eigen formaten en harware te hanteren dat Apple nu zo succesvol en kwalitatief en gebruiksvriendelijk is.
Apple is overhyped ja, maar dan puur door de mensen die enkel hip willen zijn. (90% van de iPod bezitters dus).
Als het je stoort dat mensen zich aan de Apple marketing overgeven, schrijf een blog ofzo dat toch niemand leest.

(En ja ik ben een apple fanboy, dit door goede ervaring, niets mis mee. ik zeik ook niet op andere toestellen)

Exorikos

Legacy Member
Ulixes zei:
'k Heb hier net de oude 3310 van m'n zus in handen. Dat ding ligt heel goed in de hand, voelt solide aan en de toetsen zijn ook erg comfortabel. Maar idd: toestel was amper een paar maanden oud toen het al de geest gaf.

Die toetsblokering van ed Nokia 3310 heeft mij wel veel geld gekost... Bellen terwijl die in je zak zit enzovoort... :x

kakature

Legacy Member
Decade zei:
Vertel me dan eens wat jij zou willen in een revolutionair multimediatoestel.
Lekker alles behalve constructief zeiken op Apple met de iPhone maar dat nokia dure spullen uitbrengt, dat is allemaal ok.
Feit, revolutionair is een slecht gekozen woord van Steve Jobs, maar jezus voor sommige mensen is het ook nooit goed. Het is en blijft een mooi product. Staat het je niet aan, hou je muil dan.
Als mensen dit willen kopen, wie ben jij om daarover te oordelen? Het is door eigen formaten en harware te hanteren dat Apple nu zo succesvol en kwalitatief en gebruiksvriendelijk is.
Apple is overhyped ja, maar dan puur door de mensen die enkel hip willen zijn. (90% van de iPod bezitters dus).
Als het je stoort dat mensen zich aan de Apple marketing overgeven, schrijf een blog ofzo dat toch niemand leest.

(En ja ik ben een apple fanboy, dit door goede ervaring, niets mis mee. ik zeik ook niet op andere toestellen)
Hier moet niets meer aan worden toegevoegd. 150 % gelijk.

Legendary d.C.

Legacy Member
net het de keynote gezien van de iPhone

het is idd een revolutionair toestel, hij zegt dat deze technologie 5jaar vooruit staat op de rest, maar als hij uitkomt is het wel nog maar 4jaar.

spijtig dat hij zoveel kost ik heb er eerlijk gezegd geen 500 of 600 euro voor over

kakature

Legacy Member
Tja, 5 jaar is misschien weer overdreven (Steve Jobs kennende :p) maar 't is toch wel een redelijk revolutionair toestel.

RubbeR

Legacy Member
maar zeg dan ook eens concreet waarom da iphone revolutionair is, en zogezegd 5 jaar vooruit is op zijn tijd ... ?

R-evolution™'

Legacy Member
RubbeR zei:
maar zeg dan ook eens concreet waarom da iphone revolutionair is, en zogezegd 5 jaar vooruit is op zijn tijd ... ?

check het touchscreen, dat is toekomst, dat is revolutionair. Heel wat anders dan touchscreen van men pda.

Gavin

Legacy Member
ja, en dat is het dan eigenlijk?
komaan, geef nu ook eens constructieve opbouwende commentaar
touchscreen had ik zelf gevonden, samen met alles-in-één (buiten voip, videocall)

en een hip design noem ik niet revolutionair

kakature

Legacy Member
Touchscreen met multigestoures, OS X (iPhoto, iTunes, Mail, Safari, iCal, Widgets, het hele pakket eigenlijk). En we weten allemaal hoe fantastisch OS X is :p

Die 3 sensors zijn ook nice (al is dit niet zo revolutionair). Buiten misschien die lichtsensor die de brightness aanpast (Apple gebruikt dit al lang in hun MacBook, iBook, PowerBook & MacBook Pro lijn). Ook de sensor die 'voelt' als ge de telefoon aan uw oor hebt is handig en nice.

Design, niet vergeten. Ook het 3.5" scherm is toch 'revolutionair' in de zin van: nog nooit gezien bij GSM/PDA (denk ik hé, ge moogt altijd voorbeeldjes tonen).

RubbeR

Legacy Member
zowat elke nokia smartphone heeft zo een lichtsensor.
de Nokia 7650 van 5 jaar geleden ofzo had ook een sensor om te zien of ge de telefoon aan uw oor hebt.
der bestaan al gsm's met een rotatiesensor, kweet nie vanbuiten, tis iets van sharp of NEC ofzo.
Design is ook niet echt revolutionair, het ziet er uit als een gewone PDA of zo een HTC smartphone.


wat blijft er dan nog over, de OSX en het multitouch scherm. niet echt revolutie in mijn ogen. kan best zijn dat da enorm gebruiksvriendelijk is, maar das eerder evolutie, elke nieuwe generatie gsm's is gebruiksvriendelijker .

het grootste gemis is volgens mij 3G, terwijl andere fabrikanten al de 2e generatie 3g toestellen op de markt brengen (HSDPA).
de iphone is zogezegd ideaal om naar gewone webpagina's te surfen, maar aan de EDGE snelheden lijkt mij dat frustrerend dan comfortabel.
En Wifi is ook nie echt de oplossing, ge moet al speciaal op zoek gaan naar een niet beveiligde hotspot om te kunnnen surfen... ook niet ideaal.

R-evolution™'

Legacy Member
kakature zei:
Touchscreen met multigestoures, OS X (iPhoto, iTunes, Mail, Safari, iCal, Widgets, het hele pakket eigenlijk). En we weten allemaal hoe fantastisch OS X is :p

Die 3 sensors zijn ook nice (al is dit niet zo revolutionair). Buiten misschien die lichtsensor die de brightness aanpast (Apple gebruikt dit al lang in hun MacBook, iBook, PowerBook & MacBook Pro lijn). Ook de sensor die 'voelt' als ge de telefoon aan uw oor hebt is handig en nice.

Design, niet vergeten. Ook het 3.5" scherm is toch 'revolutionair' in de zin van: nog nooit gezien bij GSM/PDA (denk ik hé, ge moogt altijd voorbeeldjes tonen).

3.5 inch screen revolutionair ? das standaard bij pdas

*edit* mijn pa zen pda gsm heeft 3.7 inch screen

kakature

Legacy Member
RubbeR zei:
zowat elke nokia smartphone heeft zo een lichtsensor.
de Nokia 7650 van 5 jaar geleden ofzo had ook een sensor om te zien of ge de telefoon aan uw oor hebt.
der bestaan al gsm's met een rotatiesensor, kweet nie vanbuiten, tis iets van sharp of NEC ofzo.
Design is ook niet echt revolutionair, het ziet er uit als een gewone PDA of zo een HTC smartphone.


wat blijft er dan nog over, de OSX en het multitouch scherm. niet echt revolutie in mijn ogen. kan best zijn dat da enorm gebruiksvriendelijk is, maar das eerder evolutie, elke nieuwe generatie gsm's is gebruiksvriendelijker .

het grootste gemis is volgens mij 3G, terwijl andere fabrikanten al de 2e generatie 3g toestellen op de markt brengen (HSDPA).
de iphone is zogezegd ideaal om naar gewone webpagina's te surfen, maar aan de EDGE snelheden lijkt mij dat frustrerend dan comfortabel.
En Wifi is ook nie echt de oplossing, ge moet al speciaal op zoek gaan naar een niet beveiligde hotspot om te kunnnen surfen... ook niet ideaal.

3G zal erin zitten tegen datie uitkomt in Europa.

R-evolution™' zei:
3.5 inch screen revolutionair ? das standaard bij pdas

*edit* mijn pa zen pda gsm heeft 3.7 inch screen

Ahja, da wist ik dus nie :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan