Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
my thoughts exactly, hou je klep nu maarLian-Li zei:maar ze hebben nog geen gsm uitgebracht
het noemt iPhone maar is eigenlijk een pda hé..
domme naamkeuze eigenlijk van apple
sommige reacties van wauw een gsm met kalender woohoo wat een revolutie, de mensen die dit zeggen, hebben waarschijnlijk nog nooit een pda gebruikt en kennen de functies er niet van.
ma bon ik ga hier geen woorden meer aan "vuil maken".
jullie weten het tenslotte toch altijd beter
grtz
BraveHeart zei:Hoop gezever
Ulixes zei:'k Heb hier net de oude 3310 van m'n zus in handen. Dat ding ligt heel goed in de hand, voelt solide aan en de toetsen zijn ook erg comfortabel. Maar idd: toestel was amper een paar maanden oud toen het al de geest gaf.

Hier moet niets meer aan worden toegevoegd. 150 % gelijk.Decade zei:Vertel me dan eens wat jij zou willen in een revolutionair multimediatoestel.
Lekker alles behalve constructief zeiken op Apple met de iPhone maar dat nokia dure spullen uitbrengt, dat is allemaal ok.
Feit, revolutionair is een slecht gekozen woord van Steve Jobs, maar jezus voor sommige mensen is het ook nooit goed. Het is en blijft een mooi product. Staat het je niet aan, hou je muil dan.
Als mensen dit willen kopen, wie ben jij om daarover te oordelen? Het is door eigen formaten en harware te hanteren dat Apple nu zo succesvol en kwalitatief en gebruiksvriendelijk is.
Apple is overhyped ja, maar dan puur door de mensen die enkel hip willen zijn. (90% van de iPod bezitters dus).
Als het je stoort dat mensen zich aan de Apple marketing overgeven, schrijf een blog ofzo dat toch niemand leest.
(En ja ik ben een apple fanboy, dit door goede ervaring, niets mis mee. ik zeik ook niet op andere toestellen)
Vet maat, toch zalig die bediening enal, tgaat allemaal zo vlotjes.Or!on.mgc zei:
RubbeR zei:maar zeg dan ook eens concreet waarom da iphone revolutionair is, en zogezegd 5 jaar vooruit is op zijn tijd ... ?

kakature zei:Touchscreen met multigestoures, OS X (iPhoto, iTunes, Mail, Safari, iCal, Widgets, het hele pakket eigenlijk). En we weten allemaal hoe fantastisch OS X is
Die 3 sensors zijn ook nice (al is dit niet zo revolutionair). Buiten misschien die lichtsensor die de brightness aanpast (Apple gebruikt dit al lang in hun MacBook, iBook, PowerBook & MacBook Pro lijn). Ook de sensor die 'voelt' als ge de telefoon aan uw oor hebt is handig en nice.
Design, niet vergeten. Ook het 3.5" scherm is toch 'revolutionair' in de zin van: nog nooit gezien bij GSM/PDA (denk ik hé, ge moogt altijd voorbeeldjes tonen).
RubbeR zei:zowat elke nokia smartphone heeft zo een lichtsensor.
de Nokia 7650 van 5 jaar geleden ofzo had ook een sensor om te zien of ge de telefoon aan uw oor hebt.
der bestaan al gsm's met een rotatiesensor, kweet nie vanbuiten, tis iets van sharp of NEC ofzo.
Design is ook niet echt revolutionair, het ziet er uit als een gewone PDA of zo een HTC smartphone.
wat blijft er dan nog over, de OSX en het multitouch scherm. niet echt revolutie in mijn ogen. kan best zijn dat da enorm gebruiksvriendelijk is, maar das eerder evolutie, elke nieuwe generatie gsm's is gebruiksvriendelijker .
het grootste gemis is volgens mij 3G, terwijl andere fabrikanten al de 2e generatie 3g toestellen op de markt brengen (HSDPA).
de iphone is zogezegd ideaal om naar gewone webpagina's te surfen, maar aan de EDGE snelheden lijkt mij dat frustrerend dan comfortabel.
En Wifi is ook nie echt de oplossing, ge moet al speciaal op zoek gaan naar een niet beveiligde hotspot om te kunnnen surfen... ook niet ideaal.
R-evolution™' zei:3.5 inch screen revolutionair ? das standaard bij pdas
*edit* mijn pa zen pda gsm heeft 3.7 inch screen

kakature zei:3G zal erin zitten tegen datie uitkomt in Europa.