PapaGanz
Legacy Member
!2u55!4n zei:Op het eerste zicht lijkt het "scrollen" doorheen contacten eerder onhandig (blijft doorrollen; Steve Jobs belt dan ook iemand die er per toeval staat). De menustructuur lijkt dan wel heel gebruiksvriendelijk, zoals we ook gewoon zijn van Apple. Het blijft w88 op de eerste reviews...
Je kan dat "gerol" gewoon stoppen met je vinger hé
.Ik zie niet in hoe je doelgerichter gata scrollen met een scrollbalk bijvoorbeeld, daar weet je toch ook niet waar precies op de pagina je dat balkje moet zetten?
)
:applause: 