Gavin
Legacy Member
Sarcasmefilter van Sabam stond op.night ghost 128 zei:Sommige mensen zien het sarcasme van Dillyracer, anderen blijkbaar niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sarcasmefilter van Sabam stond op.night ghost 128 zei:Sommige mensen zien het sarcasme van Dillyracer, anderen blijkbaar niet.
night ghost 128 zei:Best wel straf. En voorwat infeit?
Om die arme artiesten nog een extra centje te geven, voor hun dertiende ferrari ofzo.
Hopelijk dat onze ISP's hier niet op ingaan. En als die rechtzaak ervan komt, hopelijk dat die rechter dan slim is en SABAM hun goesting niet geeft.
Stimpy zei:hij zal wel 5gb bedoelen
3lb4rt0 zei:1 het merendeel van de artiesten krijgt maar een klein deel van de winst te zien omdat een groot deel naar de platenmaatschappij gaat. (buiten grote artiesten dan, maar zo veel zot veel lopen er daar nu ook weer nie veel van rond in vergelijking met hoeveel verschillende groepen last hebben van downloads) + sommige groepen (beginnende) hebben niks liever da ze downloaden, ze leren de groep kennen + merchandise kunt ge nog altijd nie downloaden
2 als ze het verkeer gaan filteren op poorten gaan ze ook legale dinges blokkeren en dan maken ze wel een programma da via een andere weg werkt, extensies niet meer toelaten lost helemaal al niks op.
Al da gedoe komt weer van een of andere politieker die nog nooit ne pc heeft ooit aangezet en het eens gaat oplossen. Er zijn veel te veel politici die er geen bal van kunnen, maar ze verdienen wel een mooi loon, dus haal die loon wat naar beneden en er zullen mss eens mensen aankomen die het doen uit een andere reden dan de hoge loon en met wat beter ideeën komen.
Darks zei:Vrije markt, concurrentie, betere kwaliteit, lagere prijzen...
Nee hoor, laten we gezellig alles nog wat meer nakijken en duurder maken. Ze bekijken de VS hier raar omdat die uw telefoon mogen afluisteren, en nu gaan ze in België heel uw internetverkeer nazien? Idd Chinese toestanden.
Krijg meer en meer zin om aan de andere kant van de maas te gaan wonen.
Oldskooler zei:Dat is nog maar een begin, wacht maar tot ze ooit met online paspoorten afkomen.
Typ iets verkeerd op de chat of op een forum, en je hangt.
Dan gaat het cgkr verstikken in het werk ;D
N`Kr1pt zei:yo sabam:
09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0

N`Kr1pt zei:yo sabam:
09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0

cram zei:Eu ik tip die code op men toetsenbord.
Maar er gebeurd niks![]()

X_Forcemaster_X zei:Jawel, der is ineens een frituur me uwen naam

cram zei:Zeg nu stel ik eens een seriëuse vraag.![]()
Poenanie zei:Is daar al sprake van ?![]()
Indien ge mij daar een bron voor kunt geven , zou da graag eens zien tbh![]()
Hopelijk komt het niet zo ver ...
, maar aan de hand van uw adres + naam
, of gewoon uw eigen ID dus 
binnen een paar jaar niet leuk meer,Wist je dat België het eerste land ter wereld is dat deze geavanceerde beveiliging aan chatters aanbiedt? Eigenlijk verricht je dus technologisch pionierswerk. Leuk, hé?