ng
Legacy Member
3lb4rt0 zei:
Wat is dat je antwoord?
Of wil je gewoon het laatste "woord" hebben en je kan niets meer antwoorden dus doe je maar dat.
Sterk niveau jongen, blijf toch weg uit de discussie als je niets kan zeggen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3lb4rt0 zei:
night ghost 128 zei:Wat is dat je antwoord?
Of wil je gewoon het laatste "woord" hebben en je kan niets meer antwoorden dus doe je maar dat.
Sterk niveau jongen, blijf toch weg uit de discussie als je niets kan zeggen.
, maar ja mijn niveau is laag ik weet het... Maar ja er zijn ook mensen die laag durven gaan om iets te bereiken in hun leven he, dus ja, als da uit u mond komt, da mijn niveau laag is, zit ik daar nie zo veel mee in 
(des te reden meer om ernaar te zoeken)

dead_stop zei:muziek is gewoon veel te duur. Je kan wel zeggen dat mp3 downloaden stelen is, maar wie is er begonnen met stelen? Ik noem 20 euro voor een cd ook diefstal.
Want het kan perfect goedkoper. Genoeg groepen die hun cd's en platen voor 10 euro of minder verkopen. Kwalitatief gezien zijn die meestal nog beter dan 20 euro cds.
MaVaCa zei:Probleem met ons vlamingen is dat wij veel te braaf zijn. Wij laten langst alle kanten op onze kop zitten. We komen niet meer op voor onze mening...
, dat is praktisch onmogelijk zonder zeer zwaar gebruiksvriendelijkheid van verzenden/ontvangen over het Internet te schaden.SoliD zei:encrypted transport en dan zijn ze al niks meer met hun filters... Maar de ISP's zijn gelukkig slim genoeg om dit zelf te weten.
night ghost 128 zei:Hoor jij dan zoveel verschil tussen cd en aac?
, tip : roze) hore daar het verschil tusse, 128kbps = VEEELS te laag om kwaliteit te noeme