Archief - Internetproviders moeten filter plaatsen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KO

Legacy Member
SoliD zei:
zullen u eens een land zetten zonder rechten en plichten, eens zien hoe leuk je dat gaat vinden... :ironic:

Tis daarom waarschijnlijk dat dit in al onze buurlanden wel kan.

S.conceiçao7

Legacy Member
kdenk da die poorten vooral zullen gescanned worden door de filters, die p2p progs zullen dan vooral tegen gehouden. niet zozeer bestanden .mp3 e.d. zelf !

Unpro

Legacy Member
We kunnen al amper iets downloaden met die datalimieten en dan gaan ze ook nog eens filteren zodat we niet meer illegaal muziek kunnen downloaden :rofl:

SMa

Legacy Member
achja... met google vind je tonnen muziek, soms zelfs meer dan met een p2p
waarom dan zorgen maken om die filters?

Unpro

Legacy Member
=[KO]=;8893251 zei:
Een schande is het... Niet de acties van SABAM, maar dat wij alles blijven pikken.

De Vlaming ligt echt op alle vlakken onder de sloef...
- Als de Walen nee zeggen, is het nee
- We laten ons kwa Telecommunicatie kompleet uitzuigen, en dan nog door bedrijven die ofwel van de regering zijn, ofwel met hulp van de regering zijn opgericht... En dan nu nog filters ook zekers ? Komaan...
- Heb je een andere mening over iets ? Het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding is daar met de rechtzaak !

Dat is hier net communisme... Overal censuur, censuur en nog eens censuur.

Ik begin dit apenland met de dag meer en meer te haten.
En wat wilt ge daar tegen doen? Rellen, zoals de allochtonen zouden doen? :unsure:

KO

Legacy Member
Unpro zei:
En wat wilt ge daar tegen doen? Rellen, zoals de allochtonen zouden doen? :unsure:

Neen, niks, zoals altijd.

SMa zei:
achja... met google vind je tonnen muziek, soms zelfs meer dan met een p2p
waarom dan zorgen maken om die filters?

Uit princiepe. Wat wij doen, met ons al te beperkte internet, heeft niemand zaken mee.

Anoniem04

Legacy Member
Misschien moeten ze maar een 5 mb limiet per dag zetten op internet, de meeste liedjes van hogere kwaliteit zijn natuurlijk groter, waardoor wij die niet kunnen downloaden :cool:

Zeg nu zelf, de gemiddelde internetgebruiker komt toch ruimschoots toe met 5 mb, het is pas als je illegaal gaat dat je meer verbruikt !

Rbn001

Legacy Member
Om ter het belachlijkst weer .. Als de prijzen van Games ( BV : 15 € ipv 60€/70E ) / Cd's / Dvd's enz.. een beetje zou zakken dan zou ik zeker minder downloaden en meer dingen in de winkel kopen maarja .. .

Het ergste van al ( zoals al vermeld ) vind ik dat ze dan nog janken dat we niet mogen downloaden. Als kleine groepjes die nog moeten doorbreken dat zeggen ja , maar bv. echte sterren zoals Madonna of Timbeland ofzo dit zeggen dat vind ik erover . Ze zwemmen in het geld ..

Anoniem04

Legacy Member
Rbn001 zei:
Om ter het belachlijkst weer .. Als de prijzen van Games ( BV : 15 € ipv 60€/70E ) / Cd's / Dvd's enz.. een beetje zou zakken dan zou ik zeker minder downloaden en meer dingen in de winkel kopen maarja .. .

Het ergste van al ( zoals al vermeld ) vind ik dat ze dan nog janken dat we niet mogen downloaden. Als kleine groepjes die nog moeten doorbreken dat zeggen ja , maar bv. echte sterren zoals Madonna of Timbeland ofzo dit zeggen dat vind ik erover . Ze zwemmen in het geld ..

15 Euro voor een nieuwe game ?

:rofl:

QplQyer

Legacy Member
Het wordt nogal moeilijk om Sabam hun repertoire te beschermen tegen illegaal downloaden daar ze weigeren om dat repertoire publiek vrij te geven.

En voor een opvraging om te kijken of iets onder hun bescherming valt moet je betalen (betalen om te weten of je moet betalen, prachtig toch).

En wat een vertraging moet zo'n pakketfilter wel niet met zich meebrengen, die moet al tot op het applicatieniveau gaan filteren, daaruit een hash gaan berekenen en die dan matchen met een databank. En dat real-time. Zulke systemen werken misschien op youtube, maar voor real-time data is dat gewoon een flop. Domme rechtbank, domme expert (alle, of goed betaalde expert).

Gavin

Legacy Member
Rbn001 zei:
Het ergste van al ( zoals al vermeld ) vind ik dat ze dan nog janken dat we niet mogen downloaden. Als kleine groepjes die nog moeten doorbreken dat zeggen ja , maar bv. echte sterren zoals Madonna of Timbeland ofzo dit zeggen dat vind ik erover . Ze zwemmen in het geld ..
Rbn001 moet voor Robin Hood 001 staan. Ontmaskerd, kloon!


Ik zie dat uw mama meer verdient dan de mijne, ik kom morgen dus uw TV halen. 19u30, en zie dat hij ingepakt is met luchtkussens.

Rbn001

Legacy Member
Gavin zei:
Rbn001 moet voor Robin Hood 001 staan. Ontmaskerd, kloon!


Ik zie dat uw mama meer verdient dan de mijne, ik kom morgen dus uw TV halen. 19u30, en zie dat hij ingepakt is met luchtkussens.

K ! :(

Robust²

Legacy Member
Dillyracer zei:
Misschien moeten ze maar een 5 mb limiet per dag zetten op internet, de meeste liedjes van hogere kwaliteit zijn natuurlijk groter, waardoor wij die niet kunnen downloaden :cool:

Zeg nu zelf, de gemiddelde internetgebruiker komt toch ruimschoots toe met 5 mb, het is pas als je illegaal gaat dat je meer verbruikt !

Ik luister nu al een paar uur naar legale muziekstreams, met die 5MB komt zelf een legale gebruiker nog geen uurtje toe imo

Rbn001

Legacy Member
Dillyracer zei:
Misschien moeten ze maar een 5 mb limiet per dag zetten op internet, de meeste liedjes van hogere kwaliteit zijn natuurlijk groter, waardoor wij die niet kunnen downloaden :cool:

Zeg nu zelf, de gemiddelde internetgebruiker komt toch ruimschoots toe met 5 mb, het is pas als je illegaal gaat dat je meer verbruikt !

Niet alles wat je download is illegaal . Bijna alle patches zijn meer dan 5mb hoor ..

Gavin

Legacy Member
Rbn001 zei:
Nee serieus Rbn, ge kunt toch niet zeggen: deze liedjes moogt ge downloaden omdat het van een artiest is die bergen geld heeft.

En dan nog, slechts 10% van een CD gaat naar de artiest (dacht ik) dus het zullen eerder de platenlabels zijn die hun omzet zien smelten. Met de komst van het internet zijn die maatschappijen ook een stuk minder belangrijk geworden op reclamevlak. Er zijn genoeg programma's om zelf een fatsoenlijke opname te maken en uw eigen te promoten. Als ge goed genoeg zijt, komt dat vanzelf.

Daarbij, wilt ge als muzikant geld verdienen, doe dat dan met wat een muzikant hoort te doen: optreden. Als ik die bedragen zie wat er op festivals vloeien..wie geeft er dan nog een reet om cd-verkoop?

ng

Legacy Member
Sommige mensen zien het sarcasme van Dillyracer, anderen blijkbaar niet.

Rbn001

Legacy Member
Gavin zei:
Nee serieus Rbn, ge kunt toch niet zeggen: deze liedjes moogt ge downloaden omdat het van een artiest is die bergen geld heeft.

En dan nog, slechts 10% van een CD gaat naar de artiest (dacht ik) dus het zullen eerder de platenlabels zijn die hun omzet zien smelten. Met de komst van het internet zijn die maatschappijen ook een stuk minder belangrijk geworden op reclamevlak. Er zijn genoeg programma's om zelf een fatsoenlijke opname te maken en uw eigen te promoten. Als ge goed genoeg zijt, komt dat vanzelf.

Daarbij, wilt ge als muzikant geld verdienen, doe dat dan met wat een muzikant hoort te doen: optreden. Als ik die bedragen zie wat er op festivals vloeien..wie geeft er dan nog een reet om cd-verkoop?

'k Geef u gelijk . :) Maar toch ..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan