KO
Legacy Member
SoliD zei:zullen u eens een land zetten zonder rechten en plichten, eens zien hoe leuk je dat gaat vinden... :ironic:
Tis daarom waarschijnlijk dat dit in al onze buurlanden wel kan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SoliD zei:zullen u eens een land zetten zonder rechten en plichten, eens zien hoe leuk je dat gaat vinden... :ironic:
En wat wilt ge daar tegen doen? Rellen, zoals de allochtonen zouden doen?=[KO]=;8893251 zei:Een schande is het... Niet de acties van SABAM, maar dat wij alles blijven pikken.
De Vlaming ligt echt op alle vlakken onder de sloef...
- Als de Walen nee zeggen, is het nee
- We laten ons kwa Telecommunicatie kompleet uitzuigen, en dan nog door bedrijven die ofwel van de regering zijn, ofwel met hulp van de regering zijn opgericht... En dan nu nog filters ook zekers ? Komaan...
- Heb je een andere mening over iets ? Het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding is daar met de rechtzaak !
Dat is hier net communisme... Overal censuur, censuur en nog eens censuur.
Ik begin dit apenland met de dag meer en meer te haten.

Unpro zei:En wat wilt ge daar tegen doen? Rellen, zoals de allochtonen zouden doen?![]()
SMa zei:achja... met google vind je tonnen muziek, soms zelfs meer dan met een p2p
waarom dan zorgen maken om die filters?

Rbn001 zei:Om ter het belachlijkst weer .. Als de prijzen van Games ( BV : 15 € ipv 60€/70E ) / Cd's / Dvd's enz.. een beetje zou zakken dan zou ik zeker minder downloaden en meer dingen in de winkel kopen maarja .. .
Het ergste van al ( zoals al vermeld ) vind ik dat ze dan nog janken dat we niet mogen downloaden. Als kleine groepjes die nog moeten doorbreken dat zeggen ja , maar bv. echte sterren zoals Madonna of Timbeland ofzo dit zeggen dat vind ik erover . Ze zwemmen in het geld ..

Rbn001 moet voor Robin Hood 001 staan. Ontmaskerd, kloon!Rbn001 zei:Het ergste van al ( zoals al vermeld ) vind ik dat ze dan nog janken dat we niet mogen downloaden. Als kleine groepjes die nog moeten doorbreken dat zeggen ja , maar bv. echte sterren zoals Madonna of Timbeland ofzo dit zeggen dat vind ik erover . Ze zwemmen in het geld ..
Gavin zei:Rbn001 moet voor Robin Hood 001 staan. Ontmaskerd, kloon!
Ik zie dat uw mama meer verdient dan de mijne, ik kom morgen dus uw TV halen. 19u30, en zie dat hij ingepakt is met luchtkussens.

Dillyracer zei:Misschien moeten ze maar een 5 mb limiet per dag zetten op internet, de meeste liedjes van hogere kwaliteit zijn natuurlijk groter, waardoor wij die niet kunnen downloaden
Zeg nu zelf, de gemiddelde internetgebruiker komt toch ruimschoots toe met 5 mb, het is pas als je illegaal gaat dat je meer verbruikt !
Dillyracer zei:Misschien moeten ze maar een 5 mb limiet per dag zetten op internet, de meeste liedjes van hogere kwaliteit zijn natuurlijk groter, waardoor wij die niet kunnen downloaden
Zeg nu zelf, de gemiddelde internetgebruiker komt toch ruimschoots toe met 5 mb, het is pas als je illegaal gaat dat je meer verbruikt !
Nee serieus Rbn, ge kunt toch niet zeggen: deze liedjes moogt ge downloaden omdat het van een artiest is die bergen geld heeft.Rbn001 zei:
Neen, Dillyracer bedoelde wel degelijk 5 megabyte.Stimpy zei:hij zal wel 5gb bedoelen
Gavin zei:Nee serieus Rbn, ge kunt toch niet zeggen: deze liedjes moogt ge downloaden omdat het van een artiest is die bergen geld heeft.
En dan nog, slechts 10% van een CD gaat naar de artiest (dacht ik) dus het zullen eerder de platenlabels zijn die hun omzet zien smelten. Met de komst van het internet zijn die maatschappijen ook een stuk minder belangrijk geworden op reclamevlak. Er zijn genoeg programma's om zelf een fatsoenlijke opname te maken en uw eigen te promoten. Als ge goed genoeg zijt, komt dat vanzelf.
Daarbij, wilt ge als muzikant geld verdienen, doe dat dan met wat een muzikant hoort te doen: optreden. Als ik die bedragen zie wat er op festivals vloeien..wie geeft er dan nog een reet om cd-verkoop?
Maar toch ..Stimpy zei:hij zal wel 5gb bedoelen
