Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wxphe zei:Gezien iedereen weet dat het bijna niet te implementeren valt om voor iedereen (dus ook eerlijke mensen) goed te doen en omzeiling tegen te gaan, kan sabbam toch niet zo "dwaas" zijn zeker ? of toch ?
Bitje dramadenken mss, maar anders wel leuke uitvinding om de providerprijzen de hoogte in te jagen. Complot ?
Pff, ik ga er niet van wakker liggen. De meerderheid is eerlijk en tjah iedereen heeft wel wat staan zeker ?
greetz
Time^- zei:Ze moeten juist niks, het is hen gevraagd, en ze gaan dat begrijpelijk weigeren.
Vergelijkbaar met de Nederlandse providers die van de overheid alle surfgegevens moesten bijhouden, providers weigerden: véél te duur en gewoon onrealistisch.
Komt daar nog bij dat het gewoon niet zal helpen. Op wat gaan ze filteren? Gebruik van p2p-netwerken ofzo?![]()
en dan zullen de providers zeggen dat ze gewoon een transportmedium zijn en geen afbreuk willen doen aan de rechten/privacy van hun klanten.cram zei:Maar ze dreigen om wel naar de rechter te gaan als ze het niet doen.
Bepaalde hashcodes of zo, elk p2p netwerk berekent een hashcode voor elk bestand.Time^- zei:Komt daar nog bij dat het gewoon niet zal helpen. Op wat gaan ze filteren? Gebruik van p2p-netwerken ofzo?![]()
blackman zei:Believe me, die filters zijn héél simpel om te omzeilen...
Die filters hebben dus geen nut, maar we zouden wel extra moeten betalen voor de plaatsing van die filters,onderhoud ervan,etc? Hoe lachwekkend is dit niet ?En die providers zullen wel een extra procentje krijgen ALS ze zo'n filters plaatsen...
Ik heb eerlijk gezegd wel een beetje schrik dat ze de filters wel degelijk gaan plaatsen.
.
. Waar die filters wel op slaan is op het beperken of gewoon blokkeren van bepaald dataverkeer, zoals van P2P programma's. Dat is relatief simpel te onderscheppen dmvh scannen van packetheaders. HTTP downloads blijven redelijk buiten schot, maar natuurlijk kunnen ze ook besluiten om trafiek van bepaalde domeinen (zoals bvb rapidshare.com) te limiteren.
. Natuurlijk gaat dat niet als ze domeinbeperkingen opleggen (voor HTTP downloads), maar denk niet dat ze zover zullen gaan (is dat Europees zelfs toegelaten?
).zullen u eens een land zetten zonder rechten en plichten, eens zien hoe leuk je dat gaat vinden... :ironic:=[KO]=;8893251 zei:Een schande is het... Niet de acties van SABAM, maar dat wij alles blijven pikken.
De Vlaming ligt echt op alle vlakken onder de sloef...
- Als de Walen nee zeggen, is het nee
- We laten ons kwa Telecommunicatie kompleet uitzuigen, en dan nog door bedrijven die ofwel van de regering zijn, ofwel met hulp van de regering zijn opgericht... En dan nu nog filters ook zekers ? Komaan...
- Heb je een andere mening over iets ? Het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding is daar met de rechtzaak !
Dat is hier net communisme... Overal censuur, censuur en nog eens censuur.
Ik begin dit apenland met de dag meer en meer te haten.
SoliD zei:zullen u eens een land zetten zonder rechten en plichten, eens zien hoe leuk je dat gaat vinden... :ironic: