SweetEmmaRose
Legacy Member
Flipkikker zei:Bij het autorijden hé![]()
(of wrm zeg je Ok?)
Ja.. Ik snap ni echt het nut van uw mededeling

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flipkikker zei:Bij het autorijden hé![]()
(of wrm zeg je Ok?)


SweetEmmaRose zei:Ja.. Ik snap ni echt het nut van uw mededeling![]()

Flipkikker zei:Tha_Non geeft opmerking ivm autorijden,
jij geeft opmerking ivm autorijden
ik geef opmerking ivm autorijden
simple as that![]()

.)conquerpoy_123 zei:Ik ben te klein en ik maak geen topic![]()

Den Freddie zei:nuda'k hier die post lees van Tha Non over autorijden:
Dat moet echt irritant zijn als ge zo groot bent zoals de meeste posters hier.
Als je dan in pakweg een Vw Fox of een oudere Polo zit mag je u al bijna op de achterbank zetten wss om voldoende plaats te hebben voor uw benen.
Ik zit ook met m'n knieën tegen de onderkant van't dashboard, maar da's omdat ik groter ben als m'n ma.
De zetel blijft altijd in haar positie staan.
Allez, normaal zit m'n ma nog iets dichter, maar 1 tandje achteruit is voor haar nog net goed, en voor m'n pa en ik ook.
Alhoewel de zetel nog iets achteruit zou mogen voor pa en ik, maar da's te ambetant om iedere keer de zetel te verzetten.
Aan de andere kant hebt ge als grotere persoon wss wel een goed overzicht rondom u, terwijl kleinere mensen soms met moeite boven hun stuur uitkomen.
(a lol, niet gezien dat er nog paar pagina's achterkwamen.)
SweetEmmaRose zei:Das toch helemaal ni?
Mijn moeder en stiefvader veranderen da elke keer.
Trek *zoef* klaar.
.
.wouter_dc zei:Zetel verzetten doe ik altijd, eigenlijk iedereen hier thuis. Het enige klote is als ons ma erin heeft gezeten, dan staat dat zeteltje tot vlak onder het stuur. Probeer er u dan maar eens tussen te boren![]()
. Ik moet eerst de stoel achteruit schuiven vooraleer ik kan instappen.moehaa! zei:Lange tijd stilstaan is soms wel moordend maar dat is voor elke lengte wel zo denk ik.
. In een auto is het inderdaad vervelend, maar niet onoverkomelijk. Vliegtuig reizen zijn wel een hel als het vol zit. 
Mcar zei:2.08m, schoenmaat 50/51 btw maar in m'n buurt is er een winkel die tot 54 gaat dus geen probleem![]()
Mcar zei:het gene waar ik last van heb van de voorbeelden in de beginpost is inderdaad de te kleine beenruimte in bussen. Ik buk me automatisch voor deuren, dus ondervind ik daar geen last van. Het grappige is dat mensen die een tijdje achter me lopen dan ook automatisch beginnen hun hoofd te buigen. In een auto is het inderdaad vervelend, maar niet onoverkomelijk. Vliegtuig reizen zijn wel een hel als het vol zit.
2.08m, schoenmaat 50/51 btw maar in m'n buurt is er een winkel die tot 54 gaat dus geen probleem![]()

wouter_dc zei:Er zijn wel meer winkels die zich toespitsen op grote maten hoor? Waarom moeten dat reuzen zijn? :/ Zijn eigenaars van babywinkels baby's?
