Archief - Ik ben te groot...jij ook?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoe groot ben je?


  • Totaal aantal stemmers
    283
  • Opiniepeiling gesloten.

FLT

Legacy Member
Ik ben 1m87, schoenmaat 45.
Heb eigenlijk maar van weinig zaken last.
45 vind je overal, hoewel deze vaak uitverkocht zijn dat wel.

In de bus geen last van aangezien ik héél zelden openbaar vervoer neem en als ik het neem sta ik wel recht anders komt er toch zo'n dikke stinkzak die veel te luid ademt naast mij zitten.
Als ik mn zetel helemaal naar achter schuif in de auto dan kan ik met moeite de pedalen volledig indrukken.
Het lijkt me vreemd dat je door die 5cm extra je daar allemaal tegenzit enzo? :)

flanger

Legacy Member
Al die problemen zijn hier niets in vergelijking met een vlucht Zaventem-Atlanta waar je als 1m96 geen plaats aan de nooduitgang kunt krijgen (met meer beenruimte) omdat alle senioren deze al hebben aangevraagd. Wantja, hun gazet moeten ze toch kunnen openslaan he?

Flipkikker

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ja.. Ik snap ni echt het nut van uw mededeling :D

Tha_Non geeft opmerking ivm autorijden,
jij geeft opmerking ivm autorijden
ik geef opmerking ivm autorijden

simple as that :crazy:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Flipkikker zei:
Tha_Non geeft opmerking ivm autorijden,
jij geeft opmerking ivm autorijden
ik geef opmerking ivm autorijden

simple as that :crazy:

Ja maar wij omda wij klein zijn en er last van ondervinden ... gij omda ge normaal kunt autorijden? :p

SilentSpring

Legacy Member
nuda'k hier die post lees van Tha Non over autorijden:

Dat moet echt irritant zijn als ge zo groot bent zoals de meeste posters hier.
Als je dan in pakweg een Vw Fox of een oudere Polo zit mag je u al bijna op de achterbank zetten wss om voldoende plaats te hebben voor uw benen.

Ik zit ook met m'n knieën tegen de onderkant van't dashboard, maar da's omdat ik groter ben als m'n ma.
De zetel blijft altijd in haar positie staan.
Allez, normaal zit m'n ma nog iets dichter, maar 1 tandje achteruit is voor haar nog net goed, en voor m'n pa en ik ook.
Alhoewel de zetel nog iets achteruit zou mogen voor pa en ik, maar da's te ambetant om iedere keer de zetel te verzetten.

Aan de andere kant hebt ge als grotere persoon wss wel een goed overzicht rondom u, terwijl kleinere mensen soms met moeite boven hun stuur uitkomen.

(a lol, niet gezien dat er nog paar pagina's achterkwamen:p.)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Den Freddie zei:
nuda'k hier die post lees van Tha Non over autorijden:

Dat moet echt irritant zijn als ge zo groot bent zoals de meeste posters hier.
Als je dan in pakweg een Vw Fox of een oudere Polo zit mag je u al bijna op de achterbank zetten wss om voldoende plaats te hebben voor uw benen.

Ik zit ook met m'n knieën tegen de onderkant van't dashboard, maar da's omdat ik groter ben als m'n ma.
De zetel blijft altijd in haar positie staan.
Allez, normaal zit m'n ma nog iets dichter, maar 1 tandje achteruit is voor haar nog net goed, en voor m'n pa en ik ook.
Alhoewel de zetel nog iets achteruit zou mogen voor pa en ik, maar da's te ambetant om iedere keer de zetel te verzetten.
Aan de andere kant hebt ge als grotere persoon wss wel een goed overzicht rondom u, terwijl kleinere mensen soms met moeite boven hun stuur uitkomen.

(a lol, niet gezien dat er nog paar pagina's achterkwamen:p.)


Das toch helemaal ni?
Mijn moeder en stiefvader veranderen da elke keer.
Trek *zoef* klaar.

SilentSpring

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Das toch helemaal ni?
Mijn moeder en stiefvader veranderen da elke keer.
Trek *zoef* klaar.

ja, da steekt me tegen:p.
Bij mij is dat, instappen, gordel aan, binnenspiegel goedzetten, starten en weg.
Geen goesting om iedere keer die zetel te verzetten, want als'k dan terugkom moet ik de zetel terug goed zetten of de volgende keer dat ons ma met de auto rijd is't een ganse preek omda'k de zetel vergat terug te zetten enal:unsure:

'k zit eigenlijk ook liever iets te dicht. 'k heb nl. soms het gevoel da'k met een auto met immens lange neus rijd als'k m'n zetel iets verder naar achter zet:p.
It's all in the head.^^

wouter_dc

Legacy Member
Zetel verzetten doe ik altijd, eigenlijk iedereen hier thuis. Het enige klote is als ons ma erin heeft gezeten, dan staat dat zeteltje tot vlak onder het stuur. Probeer er u dan maar eens tussen te boren :(

Gentille

Legacy Member
wouter_dc zei:
Zetel verzetten doe ik altijd, eigenlijk iedereen hier thuis. Het enige klote is als ons ma erin heeft gezeten, dan staat dat zeteltje tot vlak onder het stuur. Probeer er u dan maar eens tussen te boren :(

Hier hetzelfde probleem. Moest mijn vader kunnen ik denk dat op zijn stuur gaat zitten :D. Ik moet eerst de stoel achteruit schuiven vooraleer ik kan instappen.

JelleMees

Legacy Member
moehaa! zei:
Lange tijd stilstaan is soms wel moordend maar dat is voor elke lengte wel zo denk ik.

Ik denk niet dat iedereen echt last krijgt van zijn benen als hij langer dan 20m stilstaat.

Mcar

Legacy Member
het gene waar ik last van heb van de voorbeelden in de beginpost is inderdaad de te kleine beenruimte in bussen. Ik buk me automatisch voor deuren, dus ondervind ik daar geen last van. Het grappige is dat mensen die een tijdje achter me lopen dan ook automatisch beginnen hun hoofd te buigen :D. In een auto is het inderdaad vervelend, maar niet onoverkomelijk. Vliegtuig reizen zijn wel een hel als het vol zit.
2.08m, schoenmaat 50/51 btw maar in m'n buurt is er een winkel die tot 54 gaat dus geen probleem :)

JelleMees

Legacy Member
Mcar zei:
2.08m, schoenmaat 50/51 btw maar in m'n buurt is er een winkel die tot 54 gaat dus geen probleem :)

We have a winner? De eigenaar van die schoenwinkel, toevallig een reus?

wouter_dc

Legacy Member
Er zijn wel meer winkels die zich toespitsen op grote maten hoor? Waarom moeten dat reuzen zijn? :/ Zijn eigenaars van babywinkels baby's?

cuda

Legacy Member
ben ne meter 88-89 met schoenmaat 44.5

en ik ondervind geen nadelen :woohoo:
ik zou wel nog 10cm groter willen zijn:unsure:

flanger

Legacy Member
Mcar zei:
het gene waar ik last van heb van de voorbeelden in de beginpost is inderdaad de te kleine beenruimte in bussen. Ik buk me automatisch voor deuren, dus ondervind ik daar geen last van. Het grappige is dat mensen die een tijdje achter me lopen dan ook automatisch beginnen hun hoofd te buigen :D. In een auto is het inderdaad vervelend, maar niet onoverkomelijk. Vliegtuig reizen zijn wel een hel als het vol zit.
2.08m, schoenmaat 50/51 btw maar in m'n buurt is er een winkel die tot 54 gaat dus geen probleem :)

Zeker Vanluechene :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
wouter_dc zei:
Er zijn wel meer winkels die zich toespitsen op grote maten hoor? Waarom moeten dat reuzen zijn? :/ Zijn eigenaars van babywinkels baby's?
:bow: :bow: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan